Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس در هفته‌های اخیر  به دلیل درگیری لفظی یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس با مهدی رسول پناه رئیس هیأت مدیره باشگاه با حاشیه‌های مختلفی روبه‌رو شد.

قدس آنلاین: دعواهایی که ریشه در انتشار فایل ویدئویی از رئیس هیات مدیره این باشگاه در ابتدای فصل جاری لیگ برتر داشت. در این فیلم رسول پناه توهین های تندی را به یحیی گل محمدی و برخی بازیکنان جداشده این تیم نظیر شجاع خلیل زاده نسبت داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت هایی که باعث استعفای رسول پناه از سرپرستی باشگاه شد اما او قید کناره گیری از ریاست هیات مدیره باشگاه را نزد تا جدال او با یحیی پس از تساوی در دربی ۹۴ پایتخت این بار از سوی سرمربی تیم آغاز شود.

گل محمدی که خواهان برکناری ۴۸ ساعته رسول پناه شده بود با عدم موضع گیری وزیر ورزش در قبال این موضوع روبرو شد تا چاره ای جز بازگشت به تمرینات تیمش را نداشته باشد.

باشگاه پرسپولیس با وجود عدم استعفای رئیس هیات مدیره خود با اصرار علی رغبتی مبنی بر موافقت با کناره گیری اش از جمع مدیران باشگاه پرسپولیس روبرو شد. رغبتی پس از نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا خواهان موافقت وزیر ورزش با استعفای خود شد و حاضر نشد در جلسات ماه اخیر این باشگاه شرکت کند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس پیش از این هم بارها استعفا داده بود اما با درخواست مسعود سلطانی فر در هیات مدیره مانده بود. با این حال رغبتی تصمیم قطعی خود را برای رفتن از باشگاه پرسپولیس گرفته است و حاضر نیست در این باشگاه فعالیت خود را ادامه دهد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: علي رغبتي پرسپولیس باشگاه پرسپولیس هیات مدیره رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۵۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد

سهامداران جدید باشگاه پرسپولیس درباره ترکیب هیات مدیره این باشگاه به توافق رسیدند.

طرفداری | 6 بانک شهر (30 درصد)، تجارت و ملت (هر کدام 20 درصد) و رفاه، اقتصاد نوین و صادرات (هر کدام 5 درصد) از سهام باشگاه پرسپولیس را به طور رسمی خریداری کردند تا واگذاری 85 درصدی مالکیت پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی با موفقیت انجام شود.

بر اساس توافقی که بین بانک‌های خریدار باشگاه پرسپولیس انجام شده، سه بانک رفاه، اقتصاد نوین و صادرات که سهام 5 درصدی از این باشگاه دارند، سهم خود در انتخاب هیات مدیره را به بانک شهر واگذار کردند تا به این ترتیب بانک شهر 3 عضو و بانک‌های تجارت و ملت نیز هر کدام یک عضو در هیات مدیره 5 نفره پیش‌روی سرخپوشان داشته باشند.

پروسه انتقال سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌های مذکور امروز نهایی شد. طبق اعلام مدیرعامل بانک شهر هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل جاری به کارشان ادامه می‌دهند. بدین ترتیب تغییرات به پایان فصل موکول شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • عدد ۶ برای پرسپولیس مقدس است/ از پتانسیل بانک ها استفاده می کنیم
  • زلزله در اتاق مدیریت پرسپولیس/ درویش رفتنی شد؟
  • درویش برکنار خواهد شد؟؛ قبل از رفتن تمدید یک نفر قطعی است
  • معضل ۱۳۰ میلیارد تومانی درویش در پرسپولیس
  • با واگذاری پرسپولیس، درویش برکنار خواهد شد؟ | قبل از رفتن تمدید یک نفر قطعی است
  • معضل ۱۳۰ میلیارد تومانی درویش در پرسپولیس/ اردیبهشت خطرناک!