Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانلود سریال قورباغه قسمت 5 پنجم (قسمت پنجم 5 سریال قورباغه) کامل و قانونی به کارگردانی هومن سیدی، برای دانلود سریال قورباغه قسمت پنجم ۵ می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید و به صورت قانونی دانلود و تماشا کنید.

به گزارش برنا، دانلود سریال ایرانی قورباغه جدید ترین سریال شبکه نمایش خانگی میباشد این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد و کارگردانی آن را هومن سیدی بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سریال آقازاده بازیگرانی چون هومن سیدی , نوید محمدزاده , صابر ابر , سحر دولتشاهی , نوید پورفرج – فرشته حسینی , آناهیتا افشار و... به ایفای نقش پرداخته اند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کُتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفس بکشم، انگار همه ی این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم.

جهت دانلود قسمت 5 قورباغه به صورت قانونی و حلال با حجم نیم بهاء به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت 5 قورباغه

دانلود قسمت های قبلی : دانلود سریال قورباغه تمامی قسمت ها

◉ کارگردان: هومن سیدی

◉ تهیه کننده : علی اسدزاده

◉ نویسندگان : هومن سیدی

بازیگران سریال قورباغه :

هومن سیدی , نوید محمدزاده , صابر ابر , سحر دولتشاهی , نوید پورفرج – فرشته حسینی , آناهیتا افشار , مهران غفوریان , نوید پورفرج , محمدامین شعرباف , احسان منصوری , نیما مظاهری , سعید حاج علی , سیامک اتفاقیان

معرفی سریال قورباغه

در خلاصه داستان سریال قورباغه آمده: دنیا براى من جاى کوچیکیه. بعضى اوقات فکر مى‌کنم دارم خفه مى‌شم. احساس مى‌کنم همه جا بسته است و من نمى‌تونم نفس بکشم

داستان از دل همین ساختمان‌های اکباتان اغاز می‌شود و بدون هیچ حاشیه‌ای وارد فضای زندگی بچه‌های خلاف محله های تهران می‌شود. سه کاراکتر به ما معرفی می‌شوند که به جز صابر ابر، دو بازیگر دیگر کمی غلوآمیز بازی می‌کنند و این موضوع توی ذوق می‌زند. صابر ابر نیز با اینکه بازی خوبی دارد، اما نه استایل و نه طرز صحبتش به دو شخص دیگر جور در نمی‌آید و نمیتوان باور کرد یک لات است.

ژانر قورباغه

ژانر مجموعه داستانی قورباغه، درام، اجتماعی و معمایی می‌باشد. این سریال به مشکلاتی که در جامعه وجود دارد و تاثیراتی که بر روی فرد می‌گذارد، اشاره می‌کند

تیتراژ آغازین سریال قورباغه

تیتراژ آغازین سریال به شدت یادآور سریال‌هایی چون کارآگاهان حقیقی است. نمایش چهره‌ها و تصاویر تو در توی سکانس‌های مختلف در این چهره‌ها و موسیقی آرام و جذابی که در پس زمینه این تیتراژ وجود دارد، هر تماشاگری را یاد تیتراژ این سریال تاریک و کارآگاهی جذاب سال‌های پیش می‌اندازد.

همچنین در سایت غرب ملودی میتوانید سریال ملکه گدایان را نیز میتوانید به صورت قانونی دانلود کنید

سریال ملکه گدایان

سریال ایرانی ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده محصول شبکه نمایش خانگی میباشد که بازیگرانی چون باران کوثری – رویا نونهالی – پانته آبهرام و با بازی فرزاد فرزین میباشد که این سریال را یکی از جذاب ترین سریال های نمایش خانگی کرده است این سریال یکی از پرستاره ترین سریال های سال 99 میباشد که به زودی وارد شبکه نمایش خانگی میشود

دانلود سریال: دانلود سریال ملکه گدایان کامل و قانونی

بازیگران ملکه گدایان

فرزاد فرزین، باران کوثری، رویا نو نهالی، پانته آ بهرام، آرمان درویش، محمدرضا غفاری، رضا بهبودی، الهام کردا، یسنا میر طهماسب، علی اوجی، سولماز غنی، بهشاد شریفیان، عرفان ناصری، شبنم قربانی، علی صلاحی، مریم سرمدی ، نورا محقق

ماجرای این سریال به شبکه گدایان سازمان‌ یافته پایتخت مرتبط است. تصاویری از باران کوثری با شمایل یک گدا نیز منتشر شده است. سهیلی‌زاده پیشتر در سریال تلویزیونی «آوای باران» به موضوع تکدی‌گری سازمان‌یافته پرداخته بود که با استقبال زیادی از سوی مخاطبان مواجه شد. حتی زمانی قرار شد ادامه آن ساخته شود که به سرانجام نرسید.

می‌توان حدس زد که سهیلی‌زاده با خاطره خوبی که ازآوای باران داشته، می‌خواسته روزی بحث تکدی ‌گری سازمان ‌یافته را ادامه بدهد که در نهایت پس از 7 سال به «ملکه گدایان» رسیده است. در مقابل این ماجرا، چهره‌هایی چون پانته‌آ بهرام، رویا نونهالی و فرزاد فرزین نیز در «ملکه گدایان» حضور دارند که نوعی تم فقیر و غنی را در سریال ایجاد می‌کنند.

https://gharbmelody.ir/iranian-series/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ملکه گدایان سریال قورباغه دانلود سریال قورباغه ملکه گدایان نمایش خانگی هومن سیدی صابر ابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۵۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شخصیت اصلی سریال «پنهان شدن» زنی است به نام نا مون یانگ با گذشتۀ سخت و مرموز. اما او در حال حاضر ظاهرا زندگی مناسبی دارد. او و شوهرش هر دو وکیل هستند و با هم یک شرکت حقوقی را اداره می‌کنند. زندگی شخصی آن‌ها نیز در کنار فرزندشان کاملا آرام و عاشقانه است.

به گزارش فرادید؛ اما یک روز به طور کاملا ناگهانی شوهر مون یانگ ناپدید می‌شود؛ او در حالیکه قرار بوده در یک جلسۀ دادگاه حاضر شود غیبش می‌زند و هیچ ردپایی از خودش به جا نمی‌گذارد. از اینجا به بعد یک جستجوی پر از رمز و راز و معما برای مون یانگ آغاز می‌شود؛ جستجویی که در ابتدا هدفش پیدا کردن شوهر گمشده است اما در ادامه به کشف حقایقی عمیق و تاریک از گذشته و حال منجر می‌شود.

این سریال ریتم مناسبی دارد و اگرچه زمان نسبتا قابل توجهی را به پروراندن جنبه‌های عاطفی داستان اختصاص می‌دهد اما هرگز آنقدر کشدار نمی‌شود که تب و تاب و هیجانش را از دست بدهد و مخاطب را دچار ملال کند.

در قسمت‌های ابتدایی چرخش‌های داستانی زیادی را شاهد هستیم؛ چرخش‌هایی که هم غافلگیرکننده و هیجان‌انگیز هستند و هم هر کدام به سهم خودشان جنبۀ رازآلود داستان را تقویت می‌کنند. مثلا وقتی همه چیز به نظر ناامیدکننده می‌رسد و شواهد نشان می‌دهند که شوهر مون‌یانگ به علت مشکل مالی خودکشی کرده، مون‌یانگ بسته‌ای را در جاکفشی خانه پیدا می‌کند که همۀ فرضیات قبلی را به هم می‌زند.

تقریبا هر جای سریال که فکر می‌کنید توانسته‌اید از بخشی ماجرا سر در بیاورید و یکی از رازهای قصه را کشف کنید، خیلی زود متوجه می‌شوید که اشتباه کرده‌اید و ماجرا طور دیگری بوده است. این پیچ و تاب‌های جذاب معمایی، در کنار بازی همدلی‌برانگیز و نیرومند لی بو یانگ در نقش اصلی سریال، عوامل اصلی گیرایی سریال Hide هستند.

اگر قسمت‌های باقی‌ماندۀ سریال هم با همین روایت روان و جذاب پیش بروند، شاید «پنهان شدن» بتواند تبدیل به یکی از موفق‌ترین سریال‌های کره‌ای امسال شود.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898905

دیگر خبرها

  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • امشب رنگ ماه عوض می شود!
  • امشب ماه صورتی می‌شود
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل
  • آاس رم ۱ - ۳ بولونیا/ گلزنی آزمون برای فرار از شکست کافی نبود+ فیلم
  • سلمانِ نون‌خ: لطفا کمی صبر کنید
  • سریال سرزمین مادری متوقف شد