Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «پیروز حناچی» روز دوشنبه در واکنش به تذکر «مجید فراهانی» عضو شورای شهر تهران، طی نامه ای که در اختیار رسانه ها قرار گرفت، از تعطیلی مراکز توزیع و فروش انواع مواد پروتئینی در خیابان های شهید فاطمی، شهید شیرمحمدی و شهید کارگر سامانی و کلیه مسیرهای منشعب از خیابان های یاد شده خبر داد.

وی در خصوص ساماندهی مراکز توزیع گوشت تهران نوشت: با توجه به مزاحمت های ترافیکی، آلودگی زیست محیطی و صوتی ناشی از فعالیت واحدهای توزیع و فروش انواع مواد پروتئینی شامل گوشت گوسفندی، گاوی، ماکیان، مرغ و پرندگان در راسته خیابان های شهید فاطمی، شهید شیرمحمدی و شهید کارگر سامانی و کلیه مسیرهای منشعب از خیابان های یاد شده در محدوده منطقه ۱۶ برای کلیه واحدهای صنفی مستقر در این محدوده مطابق تبصره بند ۴۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری رای تعطیلی صادر و ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حناچی‌ افزود: به دنبال اعتراض متصدیان به آرای صادره و ارجاع پرونده ها به کمیسیون موضوع تبصره یاد شده در آن شورای محترم، رای قطعی تعطیلی این واحدهای توزیع و فروش گوشت به متصدیان مربوطه ابلاغ شد.

به گزارش ایرنا، مجید فراهانی عضو شورای اسلامی شهر تهران چندی پیش با ارایه تذکری از اینکه محل سکونت مردم به بازار گوشت تبدیل شده و ترافیک و تجمع حیوانات موذی  و نارضایتی مردم را در این دو خیابان به همراه داشته، گلایه کرده بود.

وی گفت: باید در میادین میوه و تره‌بار و میدان بهمن اقدامات لازم جهت توزیع گوشت به صورت وسیع انجام گیرد.  

فراهانی از شرکت ساماندهی مشاغل در شهرداری منطقه ۱۶ درخواست کرده بود که به وضعیت خیابان شهید فاطمی و کارگر رسیدگی کنند.

برچسب‌ها شورای شهر پیروز حناچی مجید فراهانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر پیروز حناچی مجید فراهانی شورای شهر پیروز حناچی مجید فراهانی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۶۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است

سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی را شرح داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا درباره حادثه عصر امروز گفت: ساعت ۱۸:۵۴ دقیقه عصر امروز، یک مورد آتش سوزی گسترده به آدرس خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان هفت تیر، در مجتمعی که چند انبار دارد، به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و در حال حاضر ۵ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی تجهیرات تنفسی، تانکر آب، نردبان هیدرولیکی و سایر تجهیزات لازم در محل حاضر هستند. 

وی افزود: در این محل مشاهده شد چند انبار بزرگ در کنار یکدیگر قرار دارند و دو انبار هر کدام به وسعت ۵۰۰ متر، دچار حریق شده اند. همچنین فضای باز مقابل آن حدودا هزار متر، که مقدار زیادی کارتن و لوازم یدکی دوچرخه در آن نگهداری میشد؛ کاملا شعله ور بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: آتش نشانان با کنترل آتش، از سرایت آن به سایر انبارها جلوگیری کردند و تنها محوطه جلوی یک انبار و خود آن دو انبار شعله ور شده بودند. 

ملکی گفت:در یکی از انبارهایی که شعله ور بود، انفجار های بسیاری رخ داد زیرا گفته می شد زیرا در این محل اسپری و افشانه نگهداری می شده است و سقف نیز تقریبا ریخته است.

وی افزود:همچنین چند کانتینر در محوطه وجود داشت که یکی از آنها سوخته است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: شعله زنی در محوطه باز انجام شده و آتش تحت کنترل است اما لکه بری این عملیات کمی زمان می برد؛ زیرا انبار ها پر از وسایل بوده اند و  عملیات همچنان ادامه دارد.  

ملکی گفت: خوشبختانه مورد مصدومیت و فوتی تاکنون نداشته ایم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • رفع معارضین مسکونی از مسیر پروژه آزادراه شهید شوشتری
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین آزادراه شهید شوشتری
  • رفع آخرین معارضان طرح آزادراه شهید شوشتری
  • امسال وضعیت خیابان ها و بزرگراه های تهران مطلوب تر می شود | توزیع عادلانه آسفالت در مناطق ۲۲گانه
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد