Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله پور با بیان اینکه سپاه گیلان آمادگی کامل برای اجرای تفاهم‌نامه ساخت مسکن ایثارگران را دارد گفت: حدود پنج هزار ایثارگر گیلانی برای تهیه زمین ساخت مسکن با مشکل روبه رو هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سردار «محمد عبدالله پور» امروز (دوشنبه، ۲۹ دی )در نشست مشترک شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گیلان در سالن الغدیر استانداری با اشاره به مشکلات مسکن ایثارگران در گیلان اظهار کرد: امنیت امروز کشور را مدیون شهدا و ایثار گران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده سپاه قدس گیلان بابیان اینکه این قشر اکنون با وجود تلاش های فراوان با مشکلات مسکن روبه رو هستند گفت: وظیفه همگان است که در این راستا همکاری لازم را داشته باشند.


عبدالله پور ادامه داد: سپاه گیلان آمادگی اجرایی کردن تفاهم نامه مسکن ایثارگران را دارد و نباید نسبت به خانواده شهدا و ایثارگران کم کاری صورت گیرد.‌


وی تصریح کرد: حدود پنج هزار خانواده ایثارگر گیلانی در تهیه زمین برای ساخت مسکن مشکل دارند.



فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه امروز مسئولیت اساسی در مقابل خانواده‌های جانبازان و ایثارگران داریم افزود: زمین هایی که کارکرد نظامی ندارند؛ ساخت مسکن این قشر با هماهنگی انجام می‌شود.
 

وی با بیان اینکه احداث مسکن برای ایثارگران نیازمند نگاه جهادی است خاطرنشان ساخت: زمین مناسب در شهرهای استان وجود دارد که با برنامه‌ریزی، مدیریت و شناسایی می‌توان زمینه ساخت مسکن را برای ایثارگران و جانبازان استان فراهم کرد.

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایثارگران گیلانی مسکن ایثارگران ایثارگران مسکن سپاه ساخت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۶۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امانی، عضو شورای شهر تهران: ساخت این مسجد وقفی در پارک قیطریه، خلاف قانون است

به گزارش جماران؛ ناصر امانی؛ عضو شورای شهر تهران اظهار کرد: خیّری، مبلغی را وقف ساخت مسجد کرده است و فرزندان این خیّر برای اجرای وصیت پدر مرحوم خود با رایزنی و تعامل با مسئولان شهرداری، قسمتی از بوستان قیطریه را برای این منظور انتخاب کرده‌اند اما این اقدام خلاف قانون و مصوبات شورای شهر است.

ناصر امانی گفت: در آستانه روز درختکاری خبری منتشر شد که قسمتی از بوستان قیطریه حصارکشی شده است و قصد جابجایی درختان و ساخت‌وساز را در بوستان دارند و مجدد در آخر هفته گذشته، در پی تماس‌های مردمی باخبر شدیم که گودبرداری انجام شده است. روز گذشته از این محل بازدید کردم و دیدم که ۱۵۰۰ متر از ضلع شمالی پارک حصارکشی شده اما نه درختی قطع شده، نه درختی جابجا شده است.

 امانی افزود: انتخاب فضای بوستان برای ساخت مسجد، خلاف قانون و مصوبات شورای شهر است و ساخت‌و‌ساز در بوستان‌ها به جز خدمات ضروری مثل سرویس بهداشتی و نمازخانه ممنوع است. او همچنین به این نکته اشاره کرد که بوستان‌ها پهنه «جی» محسوب می‌شوند و تغییر کاربری پهنه‌ها هم بدون مصوبه مراجع قانونی ممنوع است. 

 عضو شورای شهر تهران در ادامه چنین گفت که با توجه به وجود دو مسجد بزرگ دیگر در فاصله ۳۰۰ تا ۵۰۰ متری این مکان، آن‌ها را برای ادای فریضه نماز مناسب دانست.

وی همچنین تصریح کرد: ۱۵ درخت ارزشمند قدیمی با قطر چندده‌ سانتی‌متری در محوطه حصارکشی‌شده وجود دارد که امکان جابجایی آن‌ها حتی در فصل مناسب هم نیست. علاوه بر آن، از ده‌ها اصله درخت و گونه‌های گیاهی نیز باید محافظت شود.

دیگر خبرها

  • اولویت امسال دولت واگذاری پروژه‌های مسکونی به مردم است
  • امانی، عضو شورای شهر تهران: ساخت این مسجد وقفی در پارک قیطریه، خلاف قانون است
  • پیروزی تیم‌های گیلانی در لیگ دسته یک فوتبال
  • شخم ۴۵ درصد از شالیزارهای گیلان
  • زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است
  • شعرخوانی شاعر گیلانی در وصف «مادر»
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح و ایثارگران زنجانی
  • سرعت گرفتن چرخ اشتغال سیستان و بلوچستان با طرح نهضت ملی مسکن
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح ملی مسکن برای نیروهای مسلح و ایثارگران در زنجان 
  • صدور اسناد تفکیکی تمام قطعات سایت ۲۱ هکتاری مسکن ملی سبزوار