Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در پی برگزاری میزگرد مشکلات زنان جانباز در خبرگزاری مهر، مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس با حضور در دفتر خبرگزاری مهر استان فارس خبر از پیگیری برای رفع مشکلات زنان جانباز و آزاده استان فارس داد.

حجت الاسلام محمد جواد محمدی پور با بیان اینکه در استان فارس بیش از ۳۳۰ شهیده، جانباز و آزاده زن حضور دارند، گفت: برنامه‌های مختلفی برای زنان آزاده و جانباز زن در استان فارس اجرایی شده بود اما به طور حتم کمبودهایی نیز وجود داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: به طور حتم خواسته‌هایی وجود داشته که نتوانستیم در گذشته انها را اجرایی کنیم اما به طور حتم با رویکرد جدید در بنیاد شهید استان فارس اقدامات قانونی و اجرایی در جهت رفع مشکلات را در پیش گرفته‌ایم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس یادآور شد: قانون یکسری شرایط را برای کمک و همراهی با جانبازان برای بنیاد شهید و امور ایثارگران مشخص کرده است که ما نیز مجری آنها هستیم.

حجت الاسلام محمدی پور تاکید کرد: به زودی کنگره بزرگ شهدای زن در کشور برگزار خواهد شد که به دلیل وجود بیماری کرونا، استان فارس نیز از طریق وبینار در این کنگره شرکت خواهد کرد. وی افزود: همزمان با برگزاری این کنگره برنامه‌ها و خدماتی را به جانبازان، شهدا و آزادگان زن استان فارس ارائه خواهیم کرد.

کد خبر 5124502

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران شیراز جانبازان و ایثارگران ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا کرمانشاه ایام فاطمیه شیراز شهرکرد گرگان عکس استانها شهادت حضرت زهرا س شیوع کرونا شهرستان کرج بوشهر آلودگی هوا بنیاد شهید استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۶۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان

  روابط عمومی بنیاد شهید و امورایثارگران سیستان و بلوچستان،  مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران سیستان و بلوچستان، مدیرکل، معاونین وکارکنان ثبت احوال استان به همراه فرماندار و معاون استاندار با حضور در گلزارشهدای شهرستان زاهدان و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا خصوصا شهدای عرصه هویت ملی استان ادای احترام کردند و با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجديد ميثاق نمودند.

 رحمتی مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان هدف از برگزاری این مراسم را تجلیل از مقام شهیدان به ویژه شهدای دفاع از مرزهای هویتی و تابعیتی عنوان کرد و درادامه افزود: از وظایف اصلی اداره ثبت و احوال، حفظ وحراست از اسناد هویتی است که تا پای جان از آن دفاع می کنیم و اجازه نمی دهیم بیگانگان به هویت و تابعیت ایرانی دست پیدا کنند.

 میرحسینی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و انتقال آن به نسل های آینده گفت: تجلیل از شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها و هم چنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مایه بقای انقلاب اسلامی است.

 شهید ارجمندی ۱۸ بهمن ماه سال ۸۳ به ضرب گلوله اشرار مسلح هنگام خروج از محل کار مجروح شد و در یکم اردیبهشت سال ۸۴ به شهادت رسید.

 شهید محمدرضا صیادی ۴ اردیبهشت سال ۹۳ توسط اشرار مسلح در شهرستان سرباز و درمحل کارش به شهادت رسید.
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان
  • خراسان شمالی آماده برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس
  • جزییات افزایش حقوق خانواده شهدا و جانبازان نیرو‌های مسلح
  • انتقال نخستین سری از تابلو عکس آماده شده شهدا به شهر گچساران