Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه گل‌گهر سیرجان، مرتبط شدن بازیکنان مختلف به آبی‌پوشان سیرجانی را گمانه‌زنی رسانه‌ای و اقدامی برای به‌هم زدن تمرکز شاگردان قلعه‌نویی دانست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از مطرح شدن شایعاتی مبنی بر انتقال بازیکنان جدید از جمله فرشید باقری به باشگاه گل‌گهر سیرجان،‌ این باشگاه اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

«به شایعات توجه نکنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا این لحظه تنها مرتضی تبریزی به تیم گل‌گهر سیرجان اضافه شده است و باقی نام‌هایی که در رسانه‌ها مطرح می‌شوند، گمانه‌زنی‌های ژورنالیستی برای جذب مخاطب است و البته برای به‌هم زدن تمرکز تیم تا پایان نیم‌فصل. هر اتفاقی در جریان نقل‌وانتقالات گل‌گهر، فقط از منابع رسانه‌ای رسمی باشگاه معتبر است».

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

لیگ برتر فوتبال| پیروزی لحظه آخری سایپا مقابل ذوب‌آهن/ گل‌گهر متوقف شد، سپاهان برد و نساجی بازهم نبرد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال فرشید باقری تیم فوتبال گل گهر سیرجان فوتبال فرشید باقری تیم فوتبال گل گهر سیرجان گل گهر سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۶۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از منطقه شش عملیات تجلیل شد


به گزارش روابط عمومی منطقه شش عملیات انتقال گاز، شرکت گهر انرژی سیرجان در راستای تعامل و همکاری جهت انتقال گاز و تامین خوراک و سوخت پاک به شرکت گل گهر سیرجان که یکی بزرگترین شرکت های صنعتی خاورمیانه می باشد، از منطقه شش عملیات تقدیر و تجلیل به عمل آورد.


به گزارش روابط عمومی منطقه شش عملیات انتقال گاز، به پاس خدمات جهادی و ارزنده منطقه شش عملیات انتقال گاز، شرکت گهر انرژی سیرجان که یکی از شرکت های زیر مجموعه گل گهر و تامین کننده انرژی آب و برق این مجموعه بزرگ می باشد، با حضور در منطقه شش عملیات انتقال گاز مراتب تشکر و قدردانی را انجام داده و لوح سپاسی را به مدیر منطقه شش عملیات تقدیم کردند.

دیگر خبرها

  • عصبانی رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیسی با بی حجابی
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • موتا: فکر به آینده نه، می‌خواهم از بردن رم لذت ببرم
  • (ویدئو) لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان
  • لحظه عملیات استشهادی در قدس اشغالی از زوایای مختلف | اولین تصاویر از محل وقوع عملیات
  • تراکتور شایعات را تکذیب کرد؛ گزینه‌های پرافتخار مدنظرمان است
  • از منطقه شش عملیات تجلیل شد
  • مدیر گل‌گهر: قوانین جاری دست ما را بست
  • دستگیری عاملان تیراندازی در جاده سیرجان _ بردسیر
  • هت‌تریک استقلال خوزستان در وقت‌های تلف شده