Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@08:46:23 GMT

مارسلینو، ابرقهرمان اسپانیا با ثبت یک رکورد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۶۶۳۱

مارسلینو، ابرقهرمان اسپانیا با ثبت یک رکورد

مارسلینو در حالی توانست نخستین قهرمانی اش را در اتلتیک بیلبائو به دست آورد که تنها ۱۴ روز از حضورش روی نیمکت این تیم گذشته بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، باشگاه اتلتیک بیلبائو سوم ژانویه با مارسلینو به توافق اولیه رسید تا سرمربی اسپانیایی هدایت این تیم را بر عهده بگیرد و جانشین گایسکا گاریتانو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس تنها ۱۴ روز طول کشید تا مارسلینو نخستین جامش را با اتلتیک فتح کند. 

قهرمانی‌ای که در فینال سوپرجام اسپانیا با پیروزی ۳ بر ۲ برابر بارسلونا به دست آمد، دومین جام سرمربی اسپانیایی به حساب می آید. او نخستین جام را با والنسیا در کوپا دل ری ۲۰۱۹ به دست آورد. هر دو جام در یک شرایط مشابه به دست آمدند؛ در سویا و برابر بارسلونا. به همین خاطر مارسلینو تنها سرمربی در تاریخ لقب گرفت که در دو فینال پیاپی، آبی اناری ها را شکست می دهد. 

یکشنبه، سومین بازی‌ای بود که سرمربی اسپانیایی هدایت اتلتیک را بر عهده داشت. شروع دوران مارسلینو در این تیم با دیدار برابر بارسلونا در لالیگا همراه شد که آبی اناری ها در سن مامس ۳ بر ۲ پیروز شدند. دومین بازی در نیمه نهایی سوپرجام مقابل رئال مادرید بود که ۲ بر یک پیروز شدند و سومین دیدار هم فینال دیشب (یکشنبه) بود که مارسلینو نخستین قهرمانی اش را در سوپرجام اسپانیا تجربه کرد. 

مارسلینو، تیمی را که تنها دو امتیاز با سقوط در لالیگا فاصله داشت به تیمی تبدیل کرد که توانست با عبور از رئال مادرید و بارسلونا فاتح سوپرجام شود. سرمربی اسپانیایی یکشنبه پس از فتح جام خوشحال بود اما در ذهنش به تاریخ چهارم آوریل فکر می کرد تا به لا کارتوخا برگردد و فینال کوپا دل ری را برابر رئال سوسیداد برگزار کند. او فرصت دارد تا سومین جامش را به دست آورد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مارسلینو اتلتیک بیلبائو تیم فوتبال بارسلونا سرمربی اسپانیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۶۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورو رکورد زد

یورو در برابر ین به بالاترین میزان خود در ۱۶ سال اخیر رسید.

به گزارش ایسنا، ارزش یورو در برابر ین ژاپن و دلار آمریکا تقویت شد.

یورو به بالاترین میزان خود در برابر ین ژاپن از ماه آگوست ۲۰۰۸ رسید و در برابر دلار به بالاترین ارزش خود از ۱۲ آوریل دست یافت.

آخرین گزارش‌های منتشرشده از شاخص مدیران خرید احتمالا ارز اتحادیه اروپا را تقویت کرده، زیرا فعالیت تجاری منطقه یورو به بالاترین میزان خود در ۱۱ ماه گذشته رسیده است.

این مورد در حالی رخ داد که شاخص مدیران خرید ترکیبی ایالات‌متحده به پایین‌ترین حد خود در چهار ماه گذشته رسیده است.

در همین حال، سرمایه‌گذاران در ژاپن بر روی جلسه بانک مرکزی این کشور در ۲۶ آوریل، تمرکز کردند.

به نقل از بیزنس، یورو پس از رسیدن کوتاه‌مدت به ۱۶۵.۷۵، به میزان ۰.۴۴ درصد در برابر ین در ساعت چهار و ۴۳ به وقت اروپا افزایش یافت و به ۱۶۵.۶۷ رسید.

یورو یک دقیقه بعد ۰.۴۵ درصد در برابر دلار افزایش یافت و به ۱.۰۷۰۴۴ رسید.

دیگر خبرها

  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • جلسه سرنوشت‌ساز بارسلونا در غیاب لاپورتا
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • یورو رکورد زد
  • بازگشایی پرونده جاسوسی یک شرکت صهیونیست از مقامات اسپانیایی
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • ژاوی در یک قدمی تغییر نظر و ماندن در بارسلونا