Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کرسی ترویجی نسبت حکومت اسلامی و جمهوری اسلامی در نظریه آیت‌الله مصباح یزدی، توسط دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی و همکاری دبیرخانه هیئت حمایت از کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره، فردا سه‌شنبه ۳۰ دی برگزار می‌شود.

ارائه‌دهنده این‌کرسی مصطفی کواکبیان عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی و ناقدان حجت‌الاسلام‌والمسلمین نجف لک‌زایی رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و حجت‌الاسلام والمسلمین احمد رهدار عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم (ع) هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جلسه نیز عباسعلی رهبر عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی است.

این‌برنامه فردا سه‌شنبه ۳۰ دی‌ از ساعت ۱۳ تا ۱۵ برگزار می‌شود و علاقه مندان جهت شرکت در کرسی می‌توانند به meeting.atu.ac.ir / ch / korsi۱ مراجعه کنند.

کد خبر 5124507

منبع: مهر

کلیدواژه: مصطفی کواکبیان آیت الله مصباح یزدی حکومت اسلامی آیت الله مصباح یزدی تازه های نشر قاسم سلیمانی معرفی کتاب تجدید چاپ شهادت حضرت زهرا س رایزنی فرهنگی نمایشگاه مجازی کتاب انتشارات سروش ادبیات جهان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نهاد کتابخانه های عمومی کشور کتاب و کتابخوانی معرفی نشریات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۶۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: باید نسبت به مسئله تربیت دانشجویان دغدغه داشته باشیم/ در مسیر جلوگیری از مهاجرت نخبگان باید موانع قانونی را برداریم

به گزارش جماران؛ حجت‌الاسلام و المسلمین خسروپناه در دیدار با دانشگاهیان استان زنجان بیان کرد: هم اکنون 100 هزار عضو هیئت علمی در کشور داریم در حالی که اوایل انقلاب 5 تا 6 هزار عضو هیئت علمی داشتیم.

توسعه آموزش عالی و توسعه منابع انسانی باعث شده که در شاخص‌های علمی جز سرآمدان باشیم

یکی از مهمترین موضوعات در حوزه علم و فناوری بحث تقویت دانش‌بنیان‌هاست.

آیین‌نامه ارتقاء ناظر به توسعه علمی، دیپلماسی علمی تا تولید علم بین‌المللی را در دستور کار داریم. باید ارتباطات علمی بین المللی داشته باشیم و آنها را توسعه دهیم.

باید نسبت به مسئله تربیت دانشجویان دغدغه داشته باشیم.

بسیاری کارهای فرهنگی اراده می خواهد نه بودجه.

مخالف بودجه نیستم اما الزاما با بودجه مشکل حل نمی شود.

موضوع دیگر آمایش رشته ها یعنی حذف و جذب رشته مطرح است، باید رشته ها تغییر کنند برخی هم باید حذف شوند و برخی اضافه شود.

دیگر خبرها

  • روسیه از واگذاری کرسی نمایندگی افغانستان در سازمان ملل به طالبان حمایت می‌کند
  • استقبال پرشور از رئیس جمهور در قدیمی‌ترین دانشگاه لاهور
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • رتبه پانزدهم علمی جهان نتیجه رشد علمی کشور است
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: باید نسبت به مسئله تربیت دانشجویان دغدغه داشته باشیم/ در مسیر جلوگیری از مهاجرت نخبگان باید موانع قانونی را برداریم
  • بررسی مقتضای اصل در مجراهای مختلف شک در مسائل اعتقادی
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می‌شود
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه علامه طباطبایی
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می شود