Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ محمد خلیفه در گفت‌وگو با روزنامه الرایه گفت: بشار رسن از ابتدای فصل یکی از اهداف باشگاه بود. او یک بازیکن شاخص و تاثیرگذار فوتبال آسیا و کاندیدای دریافت بهترین بازیکن سال است.

وی افزود: از مدت‌ها پیش با رسن وارد مذاکره شدیم اما قرارداد او با باشگاه پرسپولیس این انتقال را کمی به تعویق انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آن ترجیح دادیم علی کریمی را جهت تقویت تیم با قراردادی یک ساله جذب کنیم که در نیم فصل به صورت قرضی راهی الدحیل شد.

انتهای پیام/

هومن جعفری کد خبر: 1087687 برچسب‌ها بشار رسن پرسپولیس تهران علی کریمی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بشار رسن پرسپولیس تهران علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۶۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تنها پست آبی پیج پرسپولیس!

پرسپولیس علاوه بر مهدی ترابی، حسین کنعانی و علیرضا بیرانوند که ملی‌پوشان ایرانی هستند، در این فیفادی سه بازیکن ملی‌پوش دیگر نیز داشت.

اوستون ارونوف ستاره ازبکستان، وحدت حنانوف مدافع تاجیکستان و گئورگی گولسیانی بازیکن گرجستان در این فیفادی تیم‌های ملی‌شان را همراهی می‌کردند.

پرسپولیس در این مدت اخبار ملی‌پوشان خارجی خود را نیز پوشش می‌داد و به مناسبت گل ارونوف به هنگ‌کنگ، تصویری از او در پیراهن تیم ملی ازبکستان را منتشر کرد که به تنها پست آبی رنگ این پیج تبدیل شد.

ازبکستان و هنگ‌کنگ دیگر هم‌گروه‌های ایران در این مرحله از انتخابی جام جهانی همزمان با دیدار ایران و ترکمنستان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود ازبک‌ها تمام شد و ستاره پرسپولیس گل سوم تیم کشورش را زد.

منبع: ورزش سه

tags # پرسپولیس سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ آماده انتقال کریس فوریش
  • (عکس) تنها پست آبی پیج پرسپولیس!
  • آمادگی شگفت‌انگیز کاپیتان پرسپولیس در سال نو
  • چه می‌ شد اگر مهدی قائدی و محمد محبی در استقلال می‌ماندند | چی می شد اگه...
  • رویا یا واقعیت؛ استقلال و پرسپولیس در سال جدید عاقبت به خیر می‌شوند؟
  • ترافیک خط دفاعی به سود پرسپولیس شد
  • پیغام بارسلونا به مشتریان؛ این 5 بازیکن را به فروش می‌رسانیم
  • احتمال انتقال آزاد سه بازیکن میلان و اینتر به لیگ عربستان
  • نقش علی پروین در انتقال خدابنده لو از مس به پرسپولیس
  • واکنش درویش به شایعه انتقال منشا به پرسپولیس