Web Analytics Made Easy - Statcounter

سال ۹۹ هم به اواخر خود نزدیک شده و شرایطی که فکر می‌کردیم ظرف حداکثر چندماه سپری شود، به وضعیت عادی و عمومیِ جهان تبدیل شده است. در این مدت کسب ‌و کارهای قابل ‌توجهی آسیب‌های فراوان دیده‌اند ولی از سوی دیگر، زمینه برای شغل‌های دیگری نیز فراهم شد تا اقتصاد جهان، روی دیگری از بازار را نیز تجربه کند.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام کانون آنی بین، محاسبه فراز و فرودهای گذشته هر کسب ‌وکار، موجب می‌شود تا مدیران هوشمند با بررسی چشم ‌انداز آینده و درک صحیح از فرصت‌ها و تهدیدهای پیش‌ِرو نسبت به اتخاد تصمیم‌های مهم اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چنین مواقعی است که تمرکز برروی نقاط قوت هر شرکت، می‌تواند تبدیل به برگ برنده‌ای برای پیش‌برد اهداف آن شود.

ساخت فیلم تبلیغاتی یکی از راه‌های رایج و پربازده در ارائه خدمات به مشتریان کلان و خُرد سازمان‌هاست. تولید مستند تبلیغاتی ضمن نمایش قابلیت‌ها و استانداردهای مشاغل، می‌تواند تصویر جذابی از روند شکل‌گیری، پیشرفت و توسعه و اهداف آینده شرکت‌ها ارائه کند.

مشتریان با مشاهده فیلم شرکت‌ها ضمن شناخت بیشتر از برند و خدمات سازمان‌ها، به آن‌ها اعتماد  بیشتری می‌کنند و نسبت به همکاری با آن‌ها اقدام می‌نمایند.

ساخت فیلم تبلیغاتی + شرایط و تعرفه قیمت (کلیک کنید)

کانون آنی‌بین در ده سال گذشته، اصلی‌ترین تمرکز خود را بر روی ساخت فیلم و تیزرهای تبلیغاتی در حوزه‌های مختلف صنعتی و خدماتی صرف کرده و با بزرگترین برندهای هر حوزه به همکاری پرداخته است. آنی‌بین ضمن شناخت و همراهی مداوم با آخرین تکنیک‌ها و فناوری‌های تبلیغات جهان، در زمینه مشاورة تبلیغات و تولید فیلم‌های تبلیغاتی آماده ارائه هرگونه خدمات است.

برای مشاهده نمونه‌کارها و تعرفه خدمات ساخت فیلم تبلیغاتی در کانون آنی‌بین می‌توانید به سایت anibeen.com مراجعه نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ساخت فیلم تبلیغاتی تبلیغات ساخت فیلم تبلیغاتی آنی بین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۶۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد

عملیات اجرایی پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان صبح امروز در این محله تاریخی و کم‌برخوردار شهر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، صبح امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ عملیات اجرایی پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و
امام جمعه سمنان، جمعی از مدیران استانی و شهرستانی و خانواده‌های معظم شهدا آغاز و کلنگ احداث این مجموعه بهداشتی و درمانی به زمین زده شد.

پایگاه سلامت محله بافت فرسوده کهنه‌دژ سمنان به مساحت ۳۵۰ مترمربع و ۲۲۰ متر بنا در یک طبقه به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنان محله احداث می‌شود و با ساخت این پایگاه بهداشتی و درمانی ۸۵۰۰ نفر از ساکنان محله کهنه‌دژ سمنان، خدمات خود را از این پایگاه دریافت می‌کنند.

در این مراسم معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل راه شهرسازی استان سمنان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر سمنان نیز حضور داشتند.

کد خبر 747438

دیگر خبرها

  • حدود ۳٫۵ میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • نشریه آمریکایی: رشد صنایع دفاعی ایران نتیجه تحریم است
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • رکود در ساخت‌وساز موجب افزایش جرایم اجتماعی می‌شود
  • حمیدرضا محمدی فشارکی سرپرست فرماندری کاشان شد
  • قالی‌بافان دلسردی می‌بافند / سایه‌اندازی رکود و کاهش صادرات بر فرش اردبیل
  • درگذشت استاد کاظم نجفی هنرمند پیشکسوت صنایع‌دستی
  • تابلوسازی ارزان قیمت در تهران و سراسر کشور