Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «عامر الکبیسی» تحلیلگر عراقی به بیانیه اخیر کمیساریای عالی انتخابات عراق که در آن خواستار تعویق ۴ ماهه انتخابات پارلمانی زودهنگام این کشور شده بود، واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص تأکید کرد: متأسفانه کمیساریای عالی انتخابات قصد دارد تا برگزاری انتخابات را ۴ ماه دیگر به تأخیر بیندازد! این تأخیر در برگزاری انتخابات، تأسف‌بار است و اعتماد به انتخابات را سست می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تحلیلگر عراقی در ادامه تصریح کرد: طبیعی است که ما مخالف تعویق برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام باشیم زیرا کمیساریای عالی انتخابات تاکنون هیچ پاسخ موجه و قانع کننده‌ای در این خصوص نداده است.

کمیساریای عالی انتخابات عراق شب گذشته پیشنهاد به تعویق افتادن زمان برگزاری انتخابات پارلمانی این کشور را مطرح کرد. کمیساریای عالی انتخابات عراق در توضیح تصمیم خود اعلام کرد که این درخواست با توجه به پایان مدت تعیین شده برای ثبت نام ائتلاف‌های سیاسی و کم بودن تعداد این ائتلاف‌ها صورت گرفته است تا زمینه و فرصت برای ثبت نام نامزدهای بیشتر مهیا و سالم بودن انتخابات تضمین شود.

درحالی که دفتر نخست‌وزیری عراق تاریخ ۶ ماه میلادی ژوئن (۱۶ خرداد) را برای برگزاری انتخابات پارلمانی در نظر گرفته است؛ کمیساریای عالی انتخابات عراق گفته که ترجیح می‌دهد این تاریخ به ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر) موکول شود.

کد خبر 5124494 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق کمیساریای عالی مستقل انتخابات عراق بغداد ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ جو بایدن فلسطین سوریه روسیه ایران ویروس کرونا کنگره آمریکا عربستان سعودی حشد شعبی استیضاح ترامپ کمیساریای عالی انتخابات عراق انتخابات پارلمانی برگزاری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۶۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان پردیس از برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با ۹۰ شعبه اخذ رای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جلسه ستاد انتخابات شهرستان به ریاست محسن قضاتلو فرماندار و رئیس هیئت اجرایی برگزاری انتخابات پردیس و با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار، بخشداران و مدیران واحدهای فرمانداری در سالن جلسات این فرمانداری برگزار و پیرامون نحوه برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در پردیس مباحث مختلفی مطرح شد.

فرماندار شهرستان پردیس در این نشست با اشاره به اینکه انتخابات دور دوم در شهرستان به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در جلسه هیأت اجرایی که هفته گذشته برگزار شد، جانمایی و تعیین شعب اخذ رأی در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد، شهرستان پردیس با ۹۰ شعبه اخذ رأی انتخابات را برگزار کرده و برنامه‌ریزی‌ها باید بر این اساس صورت بگیرد.

در ادامه دبیر ستاد انتخابات به بیان اولویت‌ها و موارد مهم پرداخته و رؤسای کمیته‌ها نیز موارد خود از جمله آسیب شناسی و نقاط ضعف و قوت دوره گذشته را مطرح کردند.

منبع: فارس

کد خبر 745660

دیگر خبرها

  • آغاز انتخابات پارلمانی هند/ طولانی‌ترین انتخابات در جهان!
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • محافظه کاران در انتخابات کرواسی اکثریت مطلق را از دست دادند
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • به تعویق افتادن زمان آزمون استخدامی در استان تهران
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران
  • اردوغان به عراق سفر می‌کند
  • برگزاری الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس
  • آغاز انتخابات سرنوشت ساز پارلمانی در کرواسی