Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس در اولین دیدار خود بعد از دربی باید نبردی دشوار با شاگردان جواد نکونام داشته باشد و بعد از چند تساوی برای شاگردان یحیی این یک چالش بزرگ و جدی خواهد بود. یحیی و شاگردانش امروز بیشتر از هر زمانی به سه امتیاز بازی نیاز دارند.

گل محمدی امروز دوباره تیمش را با ترکیب دربی راهی میدان خواهد کرد و مثل بازی هفته قبل امید عالیشاه نیمکت‌نشین خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دروازه سرخپوشان مثل همیشه شاهد حضور حامد لک هستیم و کنعانی‌زادگان و سیدجلال حسینی در مرکز خط دفاع بازی خواهند کرد. سعید آقایی در سمت چپ و سیامک نعمتی در سمت راست خط دفاعی حضور دارند.

کمال کامیابی‌نیا و میلاد سرلک دو هافبک دفاعی سرخپوشان خواهند بود و در سمت راست وحید امیری و در سمت چپ احسان پهلوان نقش هافبک هافی هجومی تیم را بازی می‌کنند.

احمد نوراللهی به عنوان بازیکن پشت مهاجم حضور خواهد داشت و در نهایت مهدی عبدی مهاجم نوک پرسپولیس در این بازی است.

کد خبر 579825 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۶۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمکت‌نشینی مهری در دوئل سخت برای قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، در هفته سی و چهارم یا به عبارتی دور هشتم از مرحله قهرمانی رقابت های لیگ برتر قبرس، تیم فوتبال آپوئل در استادیوم خانگی خود و در مسابقه ای سخت و دشوار میزبان آریس لیماسول خواهد بود.

این چهارمین بازی دو تیم در این فصل است. دو مسابقه رفت و برگشت در مرحله عادی لیگ و یک بازی رفت نیز در دور قهرمانی برگزار شد که آریس لیماسول 2 مرتبه برنده از زمین خارج شد و سهم تیم ساپینتو نیز یک پیروزی بوده است.

آریس لیماسول که تا چهار هفته پیش با یک امتیاز اختلاف، جدی ترین تعقیب کننده آپوئل بود و حتی در مقطعی نیز به صدر رسید، در چهار بازی اخیر خود فقط 2 تساوی کسب کرد و 2 بار شکست خورد تا اختلاف آنها با صدر به عدد 8 برسد و عملا شانسی برای قهرمانی نداشته باشند.

آپوئل امیدوار است که از این وضعیت بحرانی حریف نهایت استفاده را ببرد و فاصله یک امتیازی خود با لارناکا را در صدر جدول رده بندی حفظ کند. تیمی که امشب به مصاف رقیب سنتی آپوئل یعنی اومونیا می رود و ساپینتو امیدوار است که همشری های آنها، حریف را متوقف کنند.

در مسابقه امشب میان آپوئل و آریس لیماسول، ریکاردو ساپینتو دست به ترکیب تیمش نزده و با همان یازده بازیکن دیدار قبل مقابل پافوس به میدان می رود. سعید مهری در این بازی کار را از روی نیمکت آغاز می کند و امیدوار است که در ادامه وارد زمین مسابقه شود.

دیگر خبرها

  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • استقلال و پرسپولیس در جنگ بزرگ تفاضل گل
  • نیمکت‌نشینی مهری در دوئل سخت برای قهرمانی
  • فیلیپ لام: کیفیت یوسوا کیمیش در خط هافبک بیش‌تر از دفاع راست است
  • بغض و حسرت تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها (عکس)
  • یک پرسپولیسی دیگر در آستانه محرومیت از بازی با گربه سیاه
  • پرسپولیس در آستانه دومین محروم برای جدال آلومینیوم
  • ترکیب سپاهان برابر ملوان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی رئال مادرید در کلاسیکو
  • ترکیب احتمالی سپاهان در بازی همیشه دشوار