Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا در خطر محرومیتی 4 جلسه ای قرار دارد. 

احتمال دارد لیونل مسی به دلیل حرکتش در بازی دیشب مقابل اتلتیک بیلبائو که موجب دریافت اولین کارت قرمزش در بارسلونا شد، تا 4 جلسه از همراهی تیمش محروم شود. 

به گزارش طرفداری و به نقل از ESPN، شب گذشته (17 ژانویه) دو تیم بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در فینال رقابت های سوپرجام اسپانیا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به سود تیم باسکی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  اسکار دی مارکوس، آسیر ویالیبره و اینیاکی ویلیامز زننده سه گل بیلبائو در این مسابقه بودند و هر دو گل بارسلونا نیز توسط آنتوان گریزمان به ثمر رسید. اتفاق مهم دیگر این بازی اما، اخراج لیونل مسی از زمین بازی در دقیقه 121 به علت انجام حرکت غیر ورزشی بر روی ویالیبره، بود. 

گفته می شود اتحادیه فوتبال اسپانیا، این هفته، در خصوص مدت زمان محرومیت لیونل مسی به دلیل اخراج از بازی مقابل اتلتیک بیلبائو، تصمیم خواهد گرفت. چیزی که قطعی به نظر می رسد این است که مسی در دو بازی آتی تیمش، مقابل کورنلا در جام حذفی اسپانیا و الچه در رقابت های لالیگا محروم خواهد بود و در صورت محرومیت او به مدت 4 جلسه، او دور بعدی رقابت های جام حذفی اسپانیا را در صورت صعود تیمش و البته دیدار مقابل اتلتیک بیلبائو در نیوکمپ را از دست خواهد داد. 

همچنین بخوانید:

اولین کارت قرمز لیونل مسی در بارسلونا

بارسلونا 2-3 اتلتیک بیلبائو؛ باسکی ها تسلیم نشدند و پاداش گرفتند

رونالد کومان: در بازی های بعد نشان می دهیم که در مسیر درستی قرار داریم

 

اخبار داغ 

مسعود سلطانی فر: خصوصی سازی سرخابی ها با قدرت دنبال می شود / وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون کاملا بی طرف است استقلال - تراکتور؛ سنگی که به سر فرهاد خورد | از رقص لوپز تا تلافی آندو و خاطره استراماچونی تجاوز به زن تهرانی در جاده لواسان / ملیحه فقط التماس می کرد ! + عکس اولین کارت قرمز لیونل مسی در بارسلونا کونته: شکست دادن یوونتوس با قهرمانانی مثل رونالدو، باید به ما این باور را بدهد که در مسیر درست هستیم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مقابل اتلتیک بیلبائو لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۶۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!

به گزارش "ورزش سه"، هواداران بارسلونا و بسیاری از فوتبال‌دوستان به خوبی از داستان امضای قرارداد مسی با بارسلونا روی یک دستمال و ارزش و اهمیتی که این قرارداد نمادین برای این باشگاه و طرفداران این ستاره آرژانتینی دارد با خبر هستند.

حالا به نظر می‌رسد که دعوا و درگیری قانونی جدی بر سر مالکیت این دستمال به وجود آمده است. این درگیری بین جوزپ ماریا مینگیا، مدیر برنامه کهنه‌کار، با هوراسیو گاگیولی که در آن زمان در آرژانتین مشغول به کار بود شکل گرفته است.

گاگیولی در متنی که از سوی وکلایش ارسال شده مدعی شده است:« این دستمال همیشه متعلق به من بوده است و مینگیا حقیقت را در این باره مطرح نمی‌کند. من بارها به صورت رسمی و علنی در رسانه‌ها به عنوان مالک این دستمال شناخته شدم و و هرگز کسی این ادعا را رد نکرده بود، نه مینگیا و نه هیچ کس دیگری.

صحبت‌های مینگیا پر از تناقض و نادرست است. او یک روز گفت که دستمال در دفترش در پوشه‌ای بوده و در طول این مدت به آن سر نزده است و روز دیگری این ادعا را مطرح کرد که من پس از بازی این دستمال را با خودم به خانه بردم.

همین اظهارات نشان می‌دهد که این دستمال هرگز در دفتر او و در هیچ پوشه‌ای نبوده است. این صحبت‌ها متناقض است چون مینگیا هرگز نمی‌دانست که دستمال کجاست چون این دستمال هرگز متعلق به او نبوده است. او همیشه می‌دانست که دستمال پیش من است از دسامبر سال ۲۰۰۰ به بعد دیگر هرگز آن را از من نخواست.

حالا او به سادگی در حال استفاده از توجه جهانی به فروش این دستمال است تا بتواند جایگاهش را در رادیو و تلویزیون به قیمت مطرح نکردن حقیقت بالا ببرد. من در تاریخ ۱۸ مارس ۲۰۲۴ به فکس ارسال شده از سوی او و اجرا کننده حراج پاسخ دادم. علاوه بر این باید ذکر کنم که من هرگز راننده خانوادگی مسی هم نبودم.»

دیگر خبرها

  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • تباس: برخی بازی‌های لالیگا در آمریکا برگزار خواهند شد!
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • پایان کار اسطوره اتلتیک بیلبائو؛ ایکر مونیائین، سن مامس را ترک می‌کند
  • ان هتوی به آرسنال کمک کرد، چلسی در حد کاغذ خیس هم مقاوم نیست
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • تذکر جدی سرمربی استقلال به ستاره تیمش