Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@09:28:42 GMT

برگزاری اولین همایش مقاله کوتاه

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۷۰۸۸

برگزاری اولین همایش مقاله کوتاه

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علیرضا شایق مسئول کانون خدمت علمی رضوی کرمانشاه گفت : اولین همایش مقاله کوتاه جهت بررسی ابعاد اسلام هراسی و توهین به مقدسات اسلامی در عصر حاضر و تبیین راهکار‌های مقابله با آن در کرمانشاه برگزار می‌شود.

او با اشاره به برگزاری اولین همایش مقاله کوتاه در ۱۲ محور، گفت : راهکار‌های مقابله با اسلام ستیزان و هتاکان در قرآن و سیره معصومین (ع)، بررسی دیدگاه امامین انقلاب اسلامی درباره اسلام هراسی و اهانت به مقدسات اسلامی، جایگاه و نقش روحانیت و مبلغان مذهبی در تبیین صحیح دین مبین اسلام و زدودن اسلام هراسی از موضوعات این فراخوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول کانون خدمت علمی رضوی کرمانشاه، افزود: این همایش به مناسبت دهه فجر برگزار و علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۲ بهمن ماه به آدرس الکترونیکی Conf.qurani.kermanshah@gmail.com ارسال کنند.

شایق افزود: متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۸۳۳۸۳۶۰۲۵۵ (داخلی ۱۱۶،۱۰۸،۱۲۰) تماس و یا سایت دانشگاه علوم قرآنی به نشانی https: / /kermanshah.quran.ac.ir مراجعه کنند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خادمان حرم رضوی خادمان رضوی مقدسات اسلامی توهین آمیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۷۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده‌روی در مهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت همایش پیاده‌روی با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از مسئولان و کارکنان اداره های شهرستان مهر از شبکه بهداشت و درمان تا بوستان شهدای شهر مهر برگزار شد.

در این همایش پیاده‌روی بیش از ۳۰۰ نفر از دانش آموزان دختر مدارس شهر مهر نیز حضور داشتند.

در پایاناین مراسم پیاده روی از شرکت کنندگان پذیرایی شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده‌روی در مهر
  • سنگدوینی: جنگ‌هراسی بر اقتصاد ایران بی‌تاثیر است
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • انتشار پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • فراخوان مقاله اولین کنفرانس بین المللی انقلاب علوم انسانی اسلامی
  • ایران در دفاع از اسلام و حق خود ذره‌ای کوتاه نمی‌آید
  • پذیرش ۲۸۳ مقاله در اولین کنفرانس ملی مهارت
  • تظاهرات مردم پاریس علیه اسلام‌هراسی
  • میزبانی «سوره» از نشست‌های «فیلم جستار» و «ژانرهای ترکیبی»