Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیشین تیم فوتبال شهرخودرو مشهد از حضور در کادرفنی تیم نساجی مازندران منصرف شده است.

خبرگزاری میزان - روز گذشته (یکشنبه) مجید جلالی، رسما سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران شد. پس از اضافه شدن جلالی به نساجی، قرار شد که سهراب بختیاری‌زاده، پیشکسوت تیم استقلال و سرمربی پیشین تیم شهرخودرو مشهد هم به کادرفنی جلالی در نساجی اضافه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، بختیاری‌زاده علی‌رغم صحبت‌هایی که برای اضافه شدن به نساجی داشت در نهایت از حضور در این تیم منصرف شد. بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با میزان با تایید این خبر گفت: به دلیل مشغله کاری نمی‌توانم در خدمت تیم نساجی باشم.

بیشتر بخوانید: برگزاری مراسم معارفه جلالی در تمرین نساجی

انتهای پیام/

برچسب ها: سهراب بختیاری زاده نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال شهرخودرو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نساجی سهراب بختیاری زاده نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال شهرخودرو بختیاری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۷۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار قلعه‌نویی گزینه سرمربیگری یک تیم ملی را رد کرد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ پس از انتخاب حسین عبدی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان، مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته فنی که ریاست آن را مجید جلالی در اختیار دارد، عملکرد گزینه‌های مختلف را برای هدایت تیم نوجوانان بررسی کردند.

یکی از نفرات مدنظر جلالی برای سرمربیگری تیم زیر ۱۷ سال حمید مطهری، مربی فعلی تیم ملی بزرگسالان کشورمان بود و برهمین اساس پیش از عید نوروز رئیس کمیته فنی و مدیر توسعه و پیشرفت فوتبال ایران به دستیار سابق خود در تیم‌های سایپا، پیکان و نساجی چنین پیشنهادی را مطرح کرد.

هفته گذشته نیز جلالی نشستی را با مطهری برگزار کرد که او پس از مخالفت ابتدایی خود، در این جلسه رسما دلایلش برای قبول نکردن این پیشنهاد را توضیح داد.

مطهری که نقش مهمی در برنامه‌های تیم ملی بزرگسالان دارد، امروز نیز با نظر امیر قلعه‌نویی راهی انزلی شد و دیدار ملوان و سپاهان که با برتری ۲ بر یک شاگردان مورایس تمام شد، تحت نظر قرار داد.

کد خبر 846195 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهددر لیگ عراق
  • دستیار درستکار به کادرفنی تیم ملی برگشت
  • دستیار قلعه‌نویی گزینه سرمربیگری یک تیم ملی را رد کرد
  • مطهری سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را نپذیرفت
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی و جلالی
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون
  • دعوت AFC از قلعه نویی و جلالی برای حضور در اجلاس مربیان آسیا