Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز در روستای سنجریان در اطراف تهران و لوکیشن اصلی سریال نون خ که منزل نورالدین خانزاده محسوب می‌شود، سکانس‌های میانی قسمت های۱۱ و ۱۳ فصل سوم این مجموعه طنز، فیلمبرداری شد.

خبرگزاری میزان - امروز در روستای سنجریان در اطراف تهران و لوکیشن اصلی سریال «نون. خ» که منزل نورالدین خانزاده محسوب می‌شود، سکانس‌های میانی قسمت های۱۱ و ۱۳ فصل سوم این مجموعه طنز، فیلمبرداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یکی از سکانس‌هایی که امروز ضبط شد سکانس خواستگاری و مراسم عروسی کاراکتر سلمان از شیرین دختر نورالدین خانزاده بود. امروز سعید آقاخانی بازیگر و کارگردان سریال «نون. خ» به همراه بازیگران اصلی و بومی که در فصل‌های ۱ و ۲ حضور داشتند، مقابل دوربین رفتند.

تاکنون تصویربرداری ۱۰ قسمت از این سریال نوروزی شبکه یک سیما به اتمام رسیده است.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

در حاشیه این بازدید سعید آقاخانی کارگردان این سریال محبوب تلویزیونی گفت: فصل سوم سریال «نون. خ» ادامه داستان فصل دوم هست و در این فصل ما علاوه بر نمایش زیبایی‌های استان کرمانشاه و استان کردستان، مهاباد و بخش‌های کردنشین استان آذربایجان را هم به تصویر کشاندیم.

کارگردان. سریال «نون. خ» ادامه داد: بازیگران این فصل همان بازیگران دو فصل گذشته هستند با این تفاوت که چند بازیگر به این مجموعه اضافه شده اند.

سعید آقاخانی پیرامون دیگر نقاط قوت فصل سوم سریال «نون.خ» اظهار کرد: در فصل سوم تمرکز ما بر روی تولید محصولات دارویی می‌باشد و این شغل رو معرفی و بارز کردیم.

وی در همین راستا تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که در نوروز سال ۱۴۰۰ مردم ساعت و لحظات خوشی را با این سریال سپری کنند و امیدوارم بتوانیم مردم را بیشتر بخندانیم در واقع روز مرگ ما زمانی است که بیننده به سربال ما نخندد و تلاش ما این است که مردم را شاد کنیم.

آقاخانی پیرامون حضور بازیگران با ماسک در فصل جدید این سریال عنوان کرد: «نون. خ» ۳ اولین سریالی است که بازیگران با ماسک مقابل دوربین رفتند و از آنجا که یکی از شخصیت‌های این سریال براساس قصه به کرونا مبتلا شده است بنابراین ما علاوه بر اینکه به موضوع کرونا پرداختیم، تمام صحنه‌ها را با ماسک مقابل دوربین رفته ایم.

سعید آقاخانی در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که سریال نوح در فصول جدیدش جذابتر و مخاطب پسندتر باشد و بتواند مردم را در ایام عید نوروز بیشتر شاد و خوشحال کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار تلویزیون صدا و سیما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار تلویزیون صدا و سیما سعید آقاخانی فصل سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۷۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوقلوهای پایتخت به ایران باز می‌گردند؟ |‌ عکس

به گزارش همشهری آنلاین، سارا و نیکا فرقانی اصل، بازیگران نقش سارا و نیکا در سریال پایتخت در پاسخ به سوالی در باره زمان بازگشت شان به ایران و حضور در فصل ۷ سریال پایتخت گفته اند که هنوز بلاتکلیف هستند و جوابی برای این سوال ندارند. برخی کاربران معتقدند که آن ها هنوز نمی دانند که ممنوع الکار هستند یا نه. به همین دلیل هنوز در بلاتکلیفی به سر می برند. آن ها در حال حاضر در سوئد سکونت دارند.

پایتخت ۷ کلید خورد | دوقلوهای جدید جایگزین سارا و نیکا می‌شوند

کد خبر 846560 برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • عکس| بازیگران «نون خ» کولبر شدند
  • دوقلوهای پایتخت به ایران باز می‌گردند؟ |‌ عکس
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم
  • تیپ خاص بازیگران زن ایرانی در گشت‌وگذار چین
  • هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق و بی تعهد نیست؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند!
  • عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم
  • سلمانِ نون‌خ: لطفا کمی صبر کنید
  • این سریال‌های کره‌ای مثل تراپی هستند
  • پشت صحنه «نون خ ۵» در دو قسمت روی آنتن می‌رود
  • در پشت صحنه «نون خ ۵» چه می‌گذرد؟