Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: همیشه وقتی یک تیم در مسیر خوبی قرار می‌گیرد چنین بحث‌هایی مثل ریختن آب در چهارگوشه زمین را در موردش مطرح می‌کنند.

علیرضا فیروزی در گفت‌وگو با میزان، در مورد بازی هفته آینده تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل تیم سپاهان اصفهان اظهار داشت: بعد از سه روز تعطیلی تمرینات را از جمعه شروع کردیم و در حالی آماده‌سازی تیم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید یک بازی دوستانه برگزار کنیم چون فاصله بین بازی‌ها به دلیل بی‌برنامگی به تیم‌هایی مثل ما صدمه می‌زند. این فاصله به کل لیگ صدمه می‌زند و تیم‌ها به مروز با افت روبرو می‌شوند. تیم‌هایی هم هستند که کمتر از ما بازی کردند. تیم ما در شرایط خوبی بود و قطعا تیمی که لطمه می‌خورد ما هستیم.

وی در مورد برخی حواشی در مورد آب ریختن یکی از عوامل تیم صنعت نفت در چهارگوشه زمین بازی با تیم نساجی، گفت: این حرف‌ها مسخره است. چنین بحث‌هایی فوتبالی نیست و من نمی‌دانم چه کسی این کار‌ها را می‌کند. همیشه وقتی یک تیم در مسیر خوبی قرار می‌گیرد چنین بحث‌هایی را در موردش مطرح می‌کنند. به جایی این که به دلایل فنی موفقیت آن تیم بپردازند با این حرف‌ها تلاش عوامل تیم و بازیکنان را زیر سوال می‌برند. برای ما این حرف‌ها خنده دار بود و به شادی ما به بعد از برد نساجی اضافه کرد.

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به این که در تیمشان هیچ مشکل مالی وجود ندارد خاطرنشان کرد: من هیچ مشکل مالی در تیم ندیدم. البته مدیران باشگاه در این مورد صاحب‌نظر هستند و می‌توانند بهتر توضیح دهند ولی تا جایی که من دیدیم هیچ مشکلی نداریم و برای سفر به دیگر شهر‌ها و اشکان در آن هیچ مشکلی نداشتیم.

بیشتر بخوانید: پورموسوی: در نیم‌فصل باید تلاش و صبوری بازیکنان‌مان را جبران کنیم/ با آگاهی از شرایط صنعت نفت به این تیم آمدم

انتهای پیام/

برچسب ها: صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۷۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت درست بارندگی در یزد

عزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی یزد  با اشاره به بارندگی شدید سه شنبه شب در این شهر گفت: مشکلات آبگرفتگی در شبانه روز گذشته کمتر اتفاق افتاد و اقداماتی که شورای شهر یزد برای دفع آب‌های سطحی انجام داد باعث شد بسیاری از مشکلات حل شود.

او افزود: بیشترین بارندگی در منطقه ۳ شهرداری یزد بود و حجم روان آب‌های زیادی را شاهد بودیم و البته سیل بند‌های این منطقه نیز نگرانی ایجاد کرده بود که امکان سر ریز وجود داشت و خوشبختانه طی بازدیدی که انجام شد برای افزایش تاج سیل بند‌ها اقدام شد و مشکلی وجود نداشت.

رییس شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: روان آب‌ها در منطقه ۳ و شهر حمیدیا مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرد که شهرداری‌ها با مشارکت یکدیگر سریعا ورود کرده و این مشکل رفع شد و انشاالله در بارندگی‌های بعدی این چند نقطه که مشکل دار است نیز رفع شود تا نگرانی مردم این مناطق نیز در بارندگی‌ها حل شود.

سیفی گفت: شهر یزد شیب مناسبی ندارد و در طراحی‌های اولیه نیز این مسئله لحاظ نشده است، در این شورا با اقدامات سال‌های اخبر، مسیر رودخانه مرکزی یزد احیا شد و با تکمیل این رودخانه بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

او اظهار داشت:برای لوله گذاری معابر و همچنین اصلاح گذر در جای جای شهر اقدام و بیش از ۸۰۰ چاه جذبی نیز حفر شد و امیدواریم با ادامه این مسیر و اقدامات پیشگیرانه‌ای که انجام خواهد شد، شاهد کمترین مشکل در این زمینه باشیم

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دبیر: زخم زبان زدن درست نیست/ قول داده بودند اخلاق را رعایت کنند
  • افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح الله‌زاده
  • فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند
  • مدیریت درست بارندگی در یزد
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • ده‌روسی: آزمون با دیگر مهاجمان ما متفاوت است
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند