Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@12:19:11 GMT

سلطانی مهر: نمی‌دانم چرا دقایق آخر تمرکز نداریم!

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۷۴۰۰

سلطانی مهر: نمی‌دانم چرا دقایق آخر تمرکز نداریم!

بازیکن جوان تیم ذوب آهن می‌گوید از رحمان رضایی تشکر می‌کند و اعتقاد دارد که این تیم به حق واقعی اش نرسیده است.

 به گزارش ورزش سه، محمد سلطانی مهر در خصوص شرایط ذوب آهن گفت : ما در جایگاه واقعی مان قرار نداریم و فقط خودمان  هستیم که می توانیم این تیم را از این شرایط در بیاوریم . ما به عنوان بازیکن  می‌دانیم که مقصر کادرفنی نیست  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای رحمان رضایی تمام سعی و تلاشش را کرده و خودتان در بازی ها مشاهده کردید که تیم ما خیلی خوب دارد بازی می‌کند ولی متاسفانه نمی دانم چه اتفاقی افتاده که ما همیشه در دقایق آخر گل می‌خوریم و تمرکز لازم را نداریم و اینکه هیچ حرفی برای گفتن نداریم ،فقط تلاش می کنیم ذوب آهن را به حقش برسانیم .


او در همین خصوص ادامه داد : در هفته های آینده باید پتانسیلمان را نشان دهیم و سه امتیاز را بگیریم با اینکه دیر شده و هفته به هفته دیر تر می شود  امیدوارم این هفته در خانه سه امتیاز را مقابل نفت مسجد سلیمان بگیریم و  این دیدار شروع امتیاز جمع کردن ما باشد .


وی در خصوص اینکه رحمان رضایی در ذوب آهن می ماند یا خیر گفت : آقای رضایی فعلا در تمرینات ما حضور دارد و خود بازیکنان قلبا دوست دارند او حضور داشته باشد ، به شخصه از رحمان رضایی حمایت می کنم چون تلاش هایش را می بینم . مشکل تیم کادرفنی نیست ، همه تیم مسمم هستیم تلاشمان را بیشتر کنیم و سه امتیاز را در بازی خانگی پیش رو بگیریم و یکی ، دو پله صعود کنیم ، من فکر می کنم مشکل ما سه امتیاز اول است و اگر بتوانیم اولین برد را بگیریم تیم روی روال می افتد و شرایطش در هفته های آینده بهتر خواهد شد .


سلطانی مهر در پایان افزود : می دانیم هواداران پرشور ذوب آهن و مردم خوب اصفهان  نگران این تیم هستند . ما خودمان بیشتر از همه برای آینده ذوب آهن نگران هستیم ، کاری جز تلاش کردن نداریم ‌و تمام تلاش ما این است تیم را به جایگاه واقعی اش برسانیم .

ذوب آهن اصفهان محمد سلطانی مهر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان محمد سلطانی مهر رحمان رضایی سلطانی مهر سه امتیاز ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۷۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته سی‌ام لیگ پرتغال؛ پورتو با پاس گل طارمی برد

مهدی طارمی در شب برد پورتو پاس گل داد.

طرفداری | تیم فوتبال پورتو در شب درخشش مهاجم ایرانی خود مقابل کاساپیا به برتری رسید.

در چارچوب هفته سی‌ام لیگ پرتغال، تیم فوتبال پورتو به مصاف کاساپیا رفت و به برتری 2 بر یک رسید.مهدی طارمی در این مسابقه از ابتدا در ترکیب پورتو بود و توانست گل دوم تیمش را بسازد. این بازیکن 87 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت.

طارمی با این پاس گل توانست تعداد پاس گل‌های خود را به عدد 5 برساند.پورتو با این برد 62 امتیازی شد تا به رده سوم بازگردد.اسپورتینگ با 77 امتیاز صدرنشین و قهرمان احتمالی لیگ پرتغال است و بنفیکا با 70 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • درگیری بازیکنان میلان و اینتر در دقایق پایانی و اخراج دومفریز و تئو هرناندز از زمین (میلان 1-2 اینتر)
  • ضرب الاجل یک هفته‌ای فرماندار میاندآب برای جمع آوری سد معبر
  • فرصت یک هفته‌ای به شهرداری میاندوآب برای رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • امید افغانستان به تیم ملی ایران/تلاش سامورایی برای فرار از رسوایی
  • هت‌تریک رئال مادرید در ال‌کلاسیکوها؛ کارلتو در یک‌قدمی جام
  • پارسا: کمالوند فقط صلاح من را میخواهد
  • هفته سی‌ام لیگ پرتغال؛ پورتو با پاس گل طارمی برد