Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید نیسان با موتور سیکلت و پرتاب شدن راکب موتور بر اثر این برخورد به لاین سرعت در اتوبان امام علی (ع) خبر داد .

به گزارش ایران آنلاین ،  سرهنگ "احسان مومنی" ضمن بیان این خبر گفت : در ساعت 22:40 شب گذشته در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی  ( ع )  نبش ورودی بعثت غرب  یکدستگاه وانت نیسان  به علت عدم توجه به جلو و تغیر مسیر ناگهانی با یکدستگاه موتورسیکلت به شدت برخورد می نماید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت : متاسفانه پس از این برخورد راکب موتورسیکلت به لاین سرعت این اتوبان پرتاب شده و به شدت  به زمین برخورد می نماید.
مومنی ادامه داد : در همین حین سواری سمند و پژویی که در همین مسیر در حال تردد بودند با این راکب برخورد نموده که این فرد در محل حادثه فوت می نماید .
مومنی گفت : عوامل کارشناس  منطقه 25 پلیس راهور فاتب بلافاصله  در محل حادثه حضور یافتند و به بررسی  صحنه تصادف پرداختند و اقدامات ترافیکی خود را انجام دادند .
این مقام انتظامی به رانندگان توصیه کرد : حتما قبل از تغیر مسیر رانندگان دیگر را با زدن چراغ راهنما در سمتی که قصد حرکت دارید مطلع نمایید و همچنین حتما به یاد داشته باشید که بعد از زدن راهنما به آیینه های اطراف  و وسط نگاه کرده و بعد اقدام به تغیر مسیر نمایید . راننده عزیز زدن راهنمای تنها دلیل بر تغیر مسیر ناگهانی شما نمی باشد .

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تغیر مسیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۷۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت جوان ۳۰ ساله بر اثر واژگونی نیسان در محور شیراز - اصفهان

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های های پزشکی فارس اظهار کرد: با اعلام گزارش واژگونی نیسان حامل گازوئیل در محور شیراز - اصفهان نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: بر اثر این حادثه مرد ۳۰ ساله جان خود را از دست داد.

مرادیان بیان کرد: برای امدادرسانی به فرد حادثه دیده یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مورد عجیب این دو دروازه‌بان تیم ملی!
  • برخورد موتورسیکلت با تیر برق جان دو جوان سردشتی را گرفت
  • تصادف موتورسیکلت ۲ جوان را در سردشت به کام مرگ کشاند
  • نیسان قشقایی ۲۰۲۵ به میدان آمد + عکس
  • فوت جوان ۳۰ ساله بر اثر واژگونی نیسان در محور شیراز - اصفهان
  • یک کشته و یک مصدوم بر اثر حادثه واژگونی نیسان در میمه
  • عربستان در حال تغیر چهره خود است، اما آیا حقیقت دارد؟
  • قدرت نمایی شاسی بلند نیسان در سیل دبی
  • بی‌احتیاطی هنگام سیلاب هرمزگان / ۳ نفر کشته شدند
  • برخورد جدی پلیس با تخلفات ساکن و ثبت تخلف پارک حاشیه ای با دوربین های متحرک