Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@02:33:21 GMT

بارش برف و باران در کشور آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۸۰۲۷

بارش برف و باران در کشور آغاز شد

رویداد۲۴ صادق ضیاییان گفت: بر اساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی امروز دوشنبه ۲۹ دی در برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی، کرمانشاه، کردستان، لرستان و چهارمحال و بختیاری بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: فردا بارش باران و برف در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و به‌صورت پراکنده در مازندران ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضیاییان با اشاره به اینکه طی روز چهارشنبه سامانه بارشی تقویت می‌شود و با حرکت شرق‌سوی خود نیمه غربی کشور، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز و امتداد زاگرس مرکزی را در بر می‌گیرد، گفت: طی روز پنجشنبه بارش در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور ادامه خواهد داشت.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی روز جمعه فعالیت سامانه بارشی محدود به شمال شرق کشور خواهد شد و به‌تدریج از کشور خارج می‌شود.

ضیائیان با بیان اینکه طی روز چهارشنبه دریای خزر و بخش‌های شرقی و مرکزی خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود، گفت: از روز چهارشنبه تا جمعه کاهش محسوس دما در شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر و نوار شرقی کشور بین ۱۰ تا ۱۵ درجه سانتیگراد  و در غرب کشور بین ۵ تا ۱۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: استان تهران فردا صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه نیز کمی ابری در بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد و اوایل شب بارش باران با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 هواشناسی بارش باران پیش بینی می شود درجه سانتیگراد روز چهارشنبه دریای خزر طی روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۸۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانِ یزد در انتظار باران

اداره کل هواشناسی استان یزد اعلام کرد؛ از بعدازظهر امروز دوشنبه تا بعدازظهر پنجشنبه به ویژه سه‌شنبه و چهارشنبه با فعالیت سامانه بارشی، وزش باد شدید و گردوخاک موقت، رگبار و رعدوبرق و در مناطق مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

همچنین دمای هوا در این روز‌ها با کاهش چند درجه‌ای مواجه خواهد شد به گونه‌ای که دمای هوای یزد در روز چهارشنبه در گرمترین ساعت به ۱۵ درجه می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • آغاز بارش باران و تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا خرداد + وضعیت بارش‌ها در کشور و ۴ استان کم‌ بارش
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 
  • آسمانِ یزد در انتظار باران
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان