Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@01:52:21 GMT

رقابت ۴۶ تیم دو و میدانی کارگری کشور در اهواز

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۸۰۷۰

رقابت ۴۶ تیم دو و میدانی کارگری کشور در اهواز

ایسنا/خوزستان رییس انجمن دو و میدانی کارگران ایران با اشاره به برگزاری رقابت های آقایان و بانوان قهرمانی کشور در اهواز، گفت: این رقابت ها، یکی از مراحل سنجش و ارزیابی عملکرد ورزشکاران و قهرمانان دوومیدانی کارگری برای عضویت در تیم ملی دو و میدانی کارگران کشور بوده و از این رو نیز مسابقات از اهمیت بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدعلی غربی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز رقابت‌های دو و میدانی کارگران کشور در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی اهواز، اظهارکرد: ورود تیم‌ها ۳۰ دی‌ماه و آغاز مسابقات از یکم بهمن‌ماه به مدت سه روز است. باتوجه به همه‌گیری ویروس منحوس کرونا، در سال جاری مسابقات بسیاری از رشته‌ها و فدراسیون‌های ورزشی، از جمله فدراسیون ورزش کارگری تحت تاثیر آن قرار گرفت و در حالی که پیش از این چندین بار قصد برگزاری مسابقات دو و میدانی کارگری کشور را داشتیم، این رقابت‌ها بنا به شرایط خاص به تعویق افتاد. تا این که خدا را شکر در نهایت با بررسی‌ها، مراودات و مذاکرات صورت گرفته و با فراهم شدن شرایط مناسب و لازم از سوی انجمن دو و میدانی کارگران و هیات ورزش‌های کارگری خوزستان که از فعال‌ترین انجمن‌های دو و میدانی کارگری کشور نیز محسوب می‌شود و با مساعدت و پشتیبانی فدراسیون ورزش کارگری و نیز اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان مقرر شد این رویداد در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی اهواز برگزار شود.

وی بیان کرد: باتوجه به این‌که در سال جاری میلادی ۲۰۲۱ نیز مقرر است مسابقات جهانی کارگری برابر با خردادماه ۱۴۰۰ در کشور ایتالیا برگزار شود و از آن‌جایی که دو و میدانی کارگران هم یکی از رشته‌های فعال و دارای جایگاه و پرافتخار در میادین بین‌المللی و فدراسیون ورزش کارگری است، به همین جهت برای این‌که از برنامه‌های‌مان بیش از این عقب نمانیم، تصمیم گرفتیم برای آنالیز و بررسی عملکرد هیات‌های استانی و انجمن‌های دو و میدانی کارگران در سراسر کشور و ایجاد رقابت و انگیزه بین ورزشکاران و علاقه‌مندان این رشته، رقابت‌های قهرمانی کشوری را با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت در تعداد نفرات برگزار کنیم و بر همین اساس برای حضور تمامی استان‌ها سهمیه‌بندی در نظر گرفتیم.

رییس انجمن دو و میدانی کارگری کشور گفت: مسابقات دو و میدانی قهرمانی کارگران کشور در هر کدام از بخش‌های آقایان و بانوان به صورت جداگانه و هر کدام در یک روز، در ۱۱ ماده انفرادی و ۲ ماده امدادی برگزار خواهد شد. مسابقات بخش آقایان با حضور ورزشکاران ۲۹ استان  و ۳۰ تیم و در بخش بانوان نیز با حضور ورزشکاران ۱۵ استان و ۱۶ تیم (تیم میزبان در هر بخش با دو تیم مجزا) برگزار می‌شود. 

وی عنوان کرد: پس از همه‌گیری ویروس کرونا، انجمن دو و میدانی کارگران کشور جزو اولین انجمن‌های فدراسیون ورزش کارگری است که اقدام به برگزاری مسابقات کرده و تلاش ما نیز این است که مسابقات به بهترین شکل ممکن و در شرایط مطلوب و کیفی برگزار شود تا در نهایت به اهداف اصلی‌مان که نهادینه کردن این رشته پایه و مدال‌آور در بین آحاد جامعه کار و خانواده بزرگ ورزش کارگری کشور و نیز ایجاد انگیزه و رقابت و پویایی ورزشکاران این رشته و بررسی عملکرد قهرمانان و دو و میدانی‌کاران برای برنامه‌های آتی و تشکیل تیم‌های ملی منجسم و مقتدر است، دست پیدا کنیم. 

غربی همچنین عنوان کرد: رقابت‌های قهرمانی کشور در اهواز، یکی از مراحل ارزیابی و سنجش ورزشکاران و قهرمانان برای تشکیل و انتخاب تیم‌های ملی دو و میدانی کارگران کشور در دو بخش بانوان و آقایان بوده و از این رو نیز مسابقات دارای جایگاه و از اهمیت بالایی برخوردار است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان ورزش کارگری دو و میدانی کارگران کشور دو و میدانی کارگری کشور فدراسیون ورزش کارگری انجمن دو و میدانی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۸۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور

مسابقات کاراته قهرمانی کشور - انتخابی تیم ملی در بخش کومیته با حضور شرکت کنندگانی از سراسر ایران در محل سالن دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان برگزار شد. 

در پایان این رقابت ها، در بخش کومیته و در وزن ۵۷- کیلوگرم رده سنی نوجوانان پسر، محمد طا‌ها شهابی نژاد به مربیگری علیرضا محمد پور مکی آبادی عنوان نخست رقابت‌ها را از آن خود کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نگاه ویژه رهبر انقلاب به فرهنگ کار
  • با جدیت پیگیر بحث امنیت شغلی کارگران هستیم
  • رئیس فراکسیون کارگری: عدم افزایش حق مسکن و پایه سنوات کارگران هیچ توجیهی ندارد
  • عدم افزایش حق مسکن و پایه سنوات کارگران هیچ توجیهی ندارد
  • رهبر انقلاب در دیدار کارگران سراسر کشور: تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • سرکوب دستمزد کارگران و لطمات بزرگی که به کشور تحمیل شده
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • کارخانه هایی که بسیج کارگری دارند تعطیل نشده اند
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران