Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه تولید واکسن ایرانی منشا تولید قدرت شده و دشمن را عصبانی کرده گفت: از همین جهت ستاد اجرایی و آستان قدس را تحریم می‌کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، آیت‌الله رئیسی در جلسه شورای عالی قوه قضائیه، اظهار داشت: ما خود را در دستگاه قضایی موظف به دفاع از حقوق زنان می‌دانیم؛ اقداماتی از جنس تهیه لایحه تامین امنیت و ارتقای کرامت بانوان در سال گذشته با همین رویکرد تهیه و به دولت ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه زندگی حضرت فاطمه سلام‌‎الله‌علی‌ها بهترین الگوی وحدت‌بخشی و ائتلاف آفرینی در جامعه اسلامی است، گفت: روایت انگلیسی با کمک دلار‌های آمریکایی از سیره اهل بیت در قاب توهم هالیوودی، تفرقه آفرین است؛ نه نگاه افراطی که زن را گوشه نشین در خانه می‌داند، نه نگاه تفریطی غربی که زن را در حد یک کالا می‌شناسد، هیچکدام را قبول نداریم؛ زن نمونه، همانند حضرت زهرا (س) هم رکن خانواده است هم در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی، جریان ساز و موثر است. بانوان ایرانی دوشادوش مردان، در عرصه‌های مختلفی مثل دفاع مقدس و دوران کرونا، نقش ویژه‌ای داشته‌اند

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه تولید واکسن ایرانی منشا تولید قدرت شده و دشمن را عصبانی کرده است تصریح کرد: از همین جهت ستاد اجرایی فرمان امام و آستان قدس رضوی را که یک بنگاه بزرگ خیریه و حمایت از محرومان است را تحریم می‌کنند؛ همانند شهید بهشتی به دشمن میگوییم از اقتدار انقلابی ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.

رئیس دستگاه قضا افزود: در کنار رزمایش عظیم موشکی و پهپادی نیرو‌های مسلح، که نشانگر اقتدار انقلابی است، تولیدات علمی همچون واکسن ایرانی هم منابع دیگر اقتدار آفرین برای کشور هستند.

رئیس قوه قضاییه در ادامه نشست شورای عالی قوه قضاییه بیان داشت: کلانتری‌ها و مراجع قضایی حق ندارند ارجاع شکایات واصله مردم را برای رسیدگی، حتی یک روز به تاخیر بیندازند؛ گزارش شده در کارتابل‌های الکترونیک برخی مراجع، گزارش‌ها و شکایات مردم با تاخیر ارجاع می‌شود که باید نظارت صورت بگیرد و تذکر جدی داده شود.

تکمیل می‌شود...

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دستگاه قضایی نیروی مسلح قوه قضائیه کلانتری واکسن ایرانی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۸۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس گزارش تفحص از وزارت جهادکشاورزی را به قوه قضاییه ارجاع کرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان بررسی گزارش کمیسیون کشاورزی درباره تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در خصوص عملکرد سازمان حفظ نباتات در ممانعت از تولید سموم کشاورزی داخلی و واردات نمونه خارجی آن در اجرای ماده ۲۱۲ آیین نامه داخلی مجلس، با ۱۶۷ رای موافق، ۱۹ رای مخالف و ۷ رای ممتنع از مجموع ۱۹۳ رای ماخوذه، گزارش مذکور را به قوه قضاییه ارجاع دادند.

علیرضا نظری سخنگوی کمیسیون کشاورزی در جریان قرائت این گزارش در صحن علنی گفت: سازمان حفظ نباتات به طور مستقیم و غیرمستقیم با ایمنی غذایی و سلامت مردم و ایجاد بیماری‌های مردم اعم از جهش ژنتیکی، نقص جنین و مشکلات تنفسی ارتباط داشته و عوارض سموم شیمیایی و به تبع آن عوارض زیست محیطی و جانوری از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با تاکید بر ضرورت اصلاح قانون حفظ نباتات گفت: قطعاً بدون این تغییرات و تحول اساسی استمرار وضعیت گذشته و فعلی بر وخامت بیشتر به ویژه در افزایش امراض انسانی و به تبع آن افزایش هزینه‌های درمانی جامعه قطعی خواهد بود.

نمایندگان مجلس در جلسه ۴ مرداد ۱۴۰۱ صحن مجلس با انجام تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان حفظ نباتات موافقت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • مجلس گزارش تفحص از وزارت جهادکشاورزی را به قوه قضاییه ارجاع کرد
  • ارجاع گزارش تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات به قوه قضاییه
  • گزارش تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی به قوه قضاییه ارجاع شد
  • رئیسی: طوفان الاقصی شکست راهبردی اسرائیل و حامیانش بود
  • حزب الله لبنان: «وعده صادق» بازدارندگی تل‌آویو را از بین برد
  • باید بستر‌های مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم
  • سرلشکر باقری: عصبانیت دشمن از سپاه بخاطر اقتدار آن است
  • عصبانیت دشمن از سپاه بخاطر اقتدار آن است/ عملیات وعده صادق لبیک به رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی بود
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح: عصبانیت و کینه‌توزی‌های مستمر دشمنان ناشی از «اقتدار سپاه» است