Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود شجاعی با تراکتور در خانه شکست نخورده و شاگردان محمود فکری در صورت پیروزی می‌توانند بهترین تیم خارج از خانه شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های تراکتور تبریز و استقلال تهران برگزارکننده یکی از ۲ دیدار حساس امروز (دوشنبه) خواهند بود. دیداری که در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز و در چارچوب هفته یازدهم به انجام می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراکتور با هدایت «مسعود شجاعی» در پنج هفته گذشته به ۱۰ امتیاز رسیده است. این تیم برابر ماشین‌سازی، پیکان و ذوب‌آهن به برتری رسید؛ مقابل صنعت نفت شکست خورد و برابر شهرخودرو به تساوی رضایت داد. در این مدت تیم تحت هدایت مسعود موفق شده در سه بازی خانگی (دیدار با ماشین‌سازی با وجود اینکه تراکتور میهمان بود در ورزشگاه یادگار امام به انجام رسید) به هفت امتیاز برسد و بر خلاف «علیرضا منصوریان» عملکرد خوبی در دیدار‌های خانگی داشته باشد. تی‌تی‌ها امیدوار هستند تا این روند خوب خانگی مقابل استقلال هم ادامه‌دار باشد و شجاعی به آبی‌پوشان تهرانی باج ندهد. در آخرین جدال این ۲ تیم در تبریز، استقلال با هدایت «آندره‌آ استراماچونی» به پیروزی چهار بر ۲ دست پیدا کرد.

در سوی مقابل هم یک دلخوشی و انگیزه بزرگ وجود دارد. استقلال در این فصل از پنج مسابقه‌ای که میهمان بوده به ۲ برد، ۲ تساوی و یک باخت رسیده و در چهار بازی اخیر خارج از خانه شکستی نداشته است. آبی‌پوشان در حال حاضر با هشت امتیاز خارج از خانه تیم دوم لیگ از این حیث هستند و تنها تراکتور را بالای سر خود می‌بینند. پرشور‌ها از پنج دیداری که نام میهمان کنار نامشان ثبت شده است به ۱۰ امتیاز رسیده‌اند؛ و حالا تیم «محمود فکری» این فرصت را دارد تا با شکست تراکتور به تنهایی، بهترین تیم میهمان لیگ بیستم تا به اینجای کار باشد. استقلال از آخرین تقابل با تراکتور خاطره خوبی ندارد چرا که منجر به شکست سه بر ۲ در فینال جام حذفی شد.

حال باید دید در این دیدار هیجان‌انگیز چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد و کدام تیم به برتری دست پیدا خواهد کرد؛ و در پایان مسعود شجاعی خوشحال خواهد بود یا محمود فکری.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تراکتور استقلال مسعود شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۸۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) کنایه سریال «زیرخاکی» به دیدار دوستانه مسعود رجوی با صدام حسین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: آخرین خبر

دیگر خبرها

  • علامت سوال بزرگ در ذهن ژوزه مورایس برای دیدار با تراکتور
  • عملکرد تراکتور در سال 1402؛ شروع و پایان شیرین
  • مدیر استقلال خوزستان: سه امتیاز بازی با پیکان برای ما حیاتی است
  • تنها میهمان ناخوانده لیگ‌برتر فوتبال با تفکرات جوان
  • سرپرست پیکان: ۳ امتیاز دیدار با استقلال خوزستان را می‌خواهیم/ با استقلال تهران دیدار تدارکاتی داریم
  • ذوب آهن اصفهان برترین میهمان لیگ و درگیری‌های عجیب با پرسپولیس و استقلال
  • فیلم| کنایه سریال «زیرخاکی» به دیدار دوستانه مسعود رجوی با صدام حسین
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • (ویدئو) کنایه سریال «زیرخاکی» به دیدار دوستانه مسعود رجوی با صدام حسین
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟