Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نشستی با حضور نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان استان ، فرماندار شهرستان تفت وضعیت زیرساخت‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی این شهرستان موردبحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛در نشستی با حضور "سید جلیل میر محمدی" نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، "مسعود شریعتی" مدیرکل ورزش و جوانان استان، "علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت ، شیخی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان ، فرزان مقدم رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تفت و جمعی از مسئولان شهرستانی وضعیت زیرساخت‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی این شهرستان موردبحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه  میر محمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای تأمین اعتبار پروژه‌های ورزشی در سطح شهرستان پرداخت.

همچنین در ادامه این جلسه شریعتی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در دولت تدبیر و امید پیرامون افزایش سرانه ورزشی برای هر نفر اشاره و بیان داشت: در دولت تدبیر و امید تعداد 46 زمین چمن مصنوعی و 18 سالن ورزشی در نقاط شهری و روستایی استان ایجادشده یا در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید و بیش از 180 هزار مترمربع فضای استاندارد ورزشی به فضاهای ورزشی استان اضافه شده است.

در ادامه این نشست بر بهره‌برداری از دو پروژه سالن ورزشی روستای علی‌آباد و چمن مصنوعی روستای صادق‌آباد در دهه مبارک فجر و بهره‌برداری از سالن ورزشی روستای اسلامیه در بهار سال آینده تأکید شد.

ضمن اینکه درباره ورزشگاه شهید چمران شهر تفت مقرر شد زمین بزرگ چمن مصنوعی به متراژ ۷ هزار و ۱۴۰ مترمربع و پیست دوومیدانی احداث و در صورت تأمین اعتبار این پروژه نیز در دولت تدبیر و امید به بهره‌برداری برسد.

همچنین پیرامون تأمین اعتبار برای تکمیل سالن ورزشی نیر و پروژه‌های چمن مصنوعی روستاهای دهشیر، اسلام‌آباد، پندر، بخ، اسلامیه و طزرجان شهرستان تفت هم بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش و جوانان یزد استان استان یزد نماینده تفت و میبد ورزش و جوانان شهرستان تفت بهره برداری سالن ورزشی چمن مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۸۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث سالن ورزشی در محله جروکان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: پروژه احداث سالن ورزشی شهید بهشتی محله جروکان با همکاری و همت پایگاه بسیج شهید بهشتی، جمعی از ورزشکاران و منطقه ۹ شهرداری اصفهان به مساحت ۳۵۰ متر و با اعتبار هشت میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه توسعه فضای ورزشی یکی از سیاست‌گذاری‌های اثرگذار مدیریت شهری در راستای توسعه پایدار شهری است، اظهار کرد: وجود اماکن ورزشی در زیست‌بوم شهری چهره‌ای متمایز به شهر و زندگی شهروندی می‌بخشد.

وی افزود: در همین راستا پروژه احداث سالن ورزشی شهید بهشتی محله جروکان با همکاری و همت پایگاه بسیج شهید بهشتی، جمعی از ورزشکاران و منطقه ۹ شهرداری اصفهان به مساحت ۳۵۰ متر و با اعتبار هشت میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه توسعه ورزش شهروندی و فرهنگ‌سازی در این حیطه، مستلزم گسترش فضای سرانه ورزشی به ویژه در کلان‌شهرها است، بیان کرد: ورزش شهری و شهروندی با گسترش فضای سرانه‌ی ورزشی به رسمیت شناخته می‌شود و جایگاه خود را در سیاست‌گذاری اجتماعی و فرهنگی حفظ می‌کند.

کد خبر 745374

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۰ هزار متر مربعی فضای ورزشی مدارس کهگیلویه‌وبویراحمد
  • ۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد
  • سرانه فضای ورزشی آذربایجان غربی به ۲۰ سانتی متر رسید
  • افزایش ۲ برابری سرانه ورزشی آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم
  • فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت
  • ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم
  • بهره‌برداری از ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی
  • ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است