Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود احمدی نژاد، رئیس دولت های نهم و دهم در گفتگویی درباره پیدا و پنهان طرح هدفمندی یارانه ها صحبت کرده است. او با تکرار جمله جنجالی اش درباره اینکه یارانه ها پول امام زمان است، می گوید؛ اگر دست من بود این طرح را در یک گام اجرا می کردم و خیال مردم را راحت می کردم.

بخش هایی از گفتگوی تصویری محمود احمدی نژاد با اکوایران را بخوانید؛

*ثروت طبیعی به طور مساوی برای مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*ما یک لایحه درباره هدفمندی یارانه ها به مجلس دادیم که مجلس همه چیز آن را زد، کل آن را بهم ریختند، آن لایحه ای که ما دادیم با این لایحه زمین تا آسمان فرق دارد

*من به رهبری نامه زدم که این کار پدر کشور را در می آورد و اقتصاد را نابود می کند، گفتم ما این کار را نمی کنیم.

*در ۱۲ بند در مجلس به توافق رسیدیم و ما آن ۱۲ بند را اجرا کردیم و بعدا در همان سال اول ۱۱ اصلاحیه زدند، یعنی مدام آن را قفل می کردند تا این طرح از حیز انتفاع افتاد.

*در لایحه اصلا مبلغ یارانه نیامده بود. چیزی که ما می خواستیم بیشتر از یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی بود.

*کسانی بودند که مخالفت کردند و مصاحبه هایشان موجود است، آنها گفتند ما سه فوریتی درست کردیم و پدرتان را در می آوریم و شما را به زندان می اندازیم.

*فاصله طبقاتی بخاطر استفاده از  یارانه های پنهان است. وقتی یارانه پنهان آزاد شود، از جیب پولدار برمیدارید به جیب بی پول می ریزید.

*نظر دولت این بود یارانه به شکل مساوی بین فقیر و غنی توزیع شود. نفت برای همه است و باید مساوی سهم بگیرند

*نمی شود گفت شما از این سرزمین سهم ندارید چون پولدار هستید، این کار تبعات سیاسی اجتماعی دارد.

* دست همه دولتها را می بوسم می گویم شما بیایید و کل کشور را اصلاح کنید و همیشه خودتان باشید و من حاضر هستم که تضمین محضری دهم و بگویم من حتی یک صندلی هم از شما نمی خواهم و شما فقط اصلاحات ساختاری انجام دهید و همیشه خودتان رأی بیاورید.

*گفتم پول یارانه، مال امام زمان است، یعنی اگر بیایند مساوی پرداخت می کنند.

*به وزیر گفتم اگر پول یارانه ها را نمی دهی برو، خداحافظ

*گفتم با ۱۰ وزارتخانه کشور را اداره می کنیم اما مجلس تصویب نکرد.

*به شورای نگهبان نامه نوشتم و گفتم شما اساس بودجه را اشتباه متوجه می شوید.

*اگر می توانستم طرح را در یک گام اجرا می کردم و ملت را راحت می کردم.

2727

کد خبر 1477408

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمود احمدی نژاد هدفمندسازی یارانه ها یارانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۸۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی را رفع کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در نشست علنی امروز - سه شنبه چهارم اردیبهشت - مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی (اعاده شده از شورای نگهبان) در دستور کار صحن علنی قرار گرفت و نمایندگان ایرادات شورای نگهبان به این طرح را رفع کردند.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس در جریان بررسی این طرح گفت: پیش از این به اشتباه گفته می‌شد که مالیات بر سوداگری به دنبال گرفتن مالیات از ۹۰ درصد مردم است حال آنکه این طرح، اخذ مالیات از سوداگران را دنبال می‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: سوداگر کسی است که با نیت سوءاستفاده وارد بازار می‌شود و حجم وسیعی از ارز و طلا و خودرو را خریداری کرده تا به عنوان مثال سه ماه بعد به چند برابر قیمت فروخته و سود ببرد که در صورت تصویب، اجرای این طرح مانع از این کار می‌شود.

وی تصریح کرد: در واقعیت تنها کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند آن هم مربوط به کسانی است که مالیات نمی‌دهند و فقط سودهای کلان برده و از شرایط سخت تورمی سوء‌استفاده می‌کنند.

کد خبر 747175

دیگر خبرها

  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • محمود احمدی نژاد و مادر هوگو چاوز سوژه شدند
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و صادق محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • منابع و مصارف هدفمندی در بودجه ۱۴۰۳/ پیشنهاد پرداخت یارانه تشویقی کالابرگ الکترونیکی
  • کاهش ۷۰ هزار میلیاردی درامدهای مالیاتی در بخش دوم بودجه
  • طرح ساماندهی اجاره بهای املاک اصلاح شد
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • انحراف در بودجه شهرداری کرمانشاه
  • دفاع تمام قد حامی لایحه عفاف و حجاب از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد /با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید