Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مازندران از محکومیت ۳ میلیاردی یک شرکت بسته بندی حبوبات به دلیل گرانفروشی خبر داد.

به گزارش برنا؛ یدالله ملکی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مازندران گفت:  بر اساس گزارش بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در مورد گرانفروشی یک شرکت بسته بندی حبوبات، پرونده تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان سوادکوه پس از بررسی درصد سود قانونی و استعلام لازم، تخلف انتسابی را محرز دانسته و شرکت را به مهمور نمودن پروانه واحد به مهر تخلف اول و پرداخت  ۳ میلیارد و ۴۰۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد که این حکم با اعتراض متهم، در شعبه تجدیدنظر رسیدگی و رای صادره تائید و قطعی شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گرانفروشی حبوبات تعزیرات حکومتی استان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۸۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شرکت در لرستان محکوم به استرداد ۵۷۲ هزار یورو شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: یک شرکت که در قبال دریافت ارز دولتی به تعهدات خود عمل نکرده بود محکوم به بازگشت ۵۷۲ هزار و ۴۸۶ یورو به بانک صادرات شد.   به گزارش ایرنا، علیرضا لطفی روز پنجشنبه اظهار کرد: پرونده شکایت بانک صادرات از یک شرکت که به دریافت ۵۷۲ هزار و ۴۸۶ یورو ارز دولتی اقدام کرده و تعهدات ارزی خود را ایفا نکرده بود در شعبه اول تجدیدنظر تعزیرات حکومتی لرستان رسیدگی شد.   وی خاطرنشان کرد: شعبه با توجه به جواب استعلام‌ها، تخلف انتسابی را محرز دانست و علاوه بر تعلیق کارت بازرگانی به مدت ۶ ماه، شرکت را به بازگرداندن عین ارز به میزان ۵۷۲ هزار و ۴۸۶ یورو به بانک شاکی محکوم کرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یک شرکت در لرستان محکوم به استرداد ۵۷۲ هزار یورو شد
  • تقلب در فروش لوازم خانگی
  • نظارت تعزیرات بر جایگاه‌های سوخت در قزوین تشدید می‌شود
  • محکومیت ۱۱ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده و محکومیت ۳۷۷ میلیارد تومانی متخلفان
  • ضبط ۱۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد توسط تعزیرات البرز
  • محکومیت قاچاقچی پیاز در خرمشهر
  • برخورد قانونی با ۲۸۱ واحد صنفی متخلف در اردبیل
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم گوشت تاریخ مصرف گذشته در خرم‌آباد
  • محکومیت ۴۶ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در زاهدان