Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام فدراسیون بسکتبال کشور مسابقات مرحله برگشت لیگ دسته یکم از بهمن ماه به میزبانی سنندج برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ مرحله برگشت رقابت های لیگ دسته یکم بسکتبال آقایان کشور از اوایل بهمن ماه آغاز خواهد شد.   مرحله نخست این مسابقات طی روزهای 11 لغایت 17 دیماه به میزبانی کرمانشاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  تیم های خانه بسکتبال کردستان و پاس ناجا کامیاران به عنوان دو نماینده استان در مرحله نخست در گروه الف منطقه شمال با تیم های خانه بسکتبال اسدآباد، خانه بسکتبال کرمانشاه و خانه بسکتبال البرز هم گروه بودند و در پایان مرحله نخست تیم خانه بسکتبال کردستان جایگاه دوم و پاسا ناجای کامیاران جایگاه چهارم را کسب کردند.   با پیگیری دستگاه ورزش و جوانان کردستان و اعلام فدراسیون بسکتبال مرحله برگشت مسابقات گروه الف منطقه شمال از روز پنجشنبه دوم بهمن ماه به میزبانی سنندج برگزار می شود و تیم های حاضر در این گروه در سالن آزادی این شهر به مصاف حریفان خود خواهند رفت.   در اولین دیدار این رقابت ها راس ساعت 15 روز پنجشنبه دوم بهمن تیم های خانه بسکتبال کرمانشاه و خانه بسکتبال اسدآباد به مصاف همدیگر می روند و راس ساعت 17 نیز دو نماینده استان کردستان روبه روی یکدیگر قرار خواهند گرفت.   گفتنی است؛ در پایان مرحله برگشت از هر گروه چهار تیم به مرحله پلی آف صعود می کنند و در مرحله پلی آف تیم های اول تا چهارم هر گروه با تیم های اول تا چهارم گروه های منطقه جنوب بازی خواهند کرد.   رقابت های لیگ دسته یکم بسکتبال آقایان کشور در منطقه شمال با حضور 23 تیم در چهار گروه الف، ب، ج و د برگزار می شود.   برنامه دیدارهای گروه الف منطقه شمال که به میزبانی سنندج برگزار می شود به شرح زیر است؛  

روز پنجشنبه 2/11/99 ساعت 15:

خانه بسکتبال کرمانشاه – خانه بسکتبال اسدآباد

روز پنجشنبه 2/11/99 ساعت 17:

خانه بسکتبال کردستان – پاس ناجای کامیاران

روز جمعه 3/11/99 ساعت 15:

پاس ناجا کامیاران – خانه بسکتبال البرز(قزوین)

روز جمعه 3/11/99 ساعت 17:

خانه بسکتبال کردستان – خانه بسکتبال کرمانشاه

روز یکشنبه 5/11/99 ساعت 15:

خانه بسکتبال کرمانشاه – خانه بسکتبال البرز(قزوین)

روز یکشنبه 5/11/99 ساعت 17:

خانه بسکتبال اسدآباد – خانه بسکتبال کردستان

روز سه شنبه 7/11/99 ساعت 15:

خانه بسکتبال کرمانشاه – پاس ناجا کامیاران

روز سه شنبه 7/11/99 ساعت 17:

خانه بسکتبال اسدآباد – خانه بسکتبال البرز(قزوین)

روز چهارشنبه 8/11/99 ساعت 15:

پاس ناجا کامیاران – خانه بسکتبال اسدآباد

روز چهارشنبه 8/11/99 ساعت 17:

خانه بسکتبال البرز(قزوین) – خانه بسکتبال کردستان

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسکتبال کردستان خانه بسکتبال کرمانشاه خانه بسکتبال کردستان خانه بسکتبال اسدآباد برگزار می شود لیگ دسته یکم روز پنجشنبه مرحله برگشت منطقه شمال گروه الف ساعت 15 ساعت 17

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۸۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام طرح نوبت اول واکسیناسیون فلج اطفال برای ۶۱۱ کودک زیر ۵ سال

ابراهیم شکیبا، معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از انجام طرح واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق و کانون‌های پرخطر استان در راستای ریشه‌کنی فلج اطفال با خوراندن ۲ قطره واکسن خبر داد.

وی گروه هدف را کودکان زیر ۵ سال متولیدن ۲ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ به بعد اعلام کرد و گفت: این طرح به صورت خانه به خانه و با مراجعه به درب منزل در ۲ نوبت انجام می‌شود.

معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه زمان نوبت اول را از ۲ الی ۴ اردیبهشت‌ماه اعلام و بیان کرد: این مرحله توسط ۵۷ تیم عملیاتی سه نفره بهداشتی (ناظر، واکسیناتور و راننده) برای تعداد ۶۱۱ کودک زیر ۵ سال در سطح استان در حال انجام است.

وی گفت: مرحله دوم از ۳۰ اردیبهشت‌ماه در مناطق و کانون‌های پرخطر سطح استان آغاز و تا یکم خردادماه به‌طول می‌انجامد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • کتابخانه‌های سیار در کشور توسعه می‌یابد + فیلم
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ میزبان جام جهانی حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • هدف گذاری آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۳۰۰ هزار نفر در کشور
  • انجام طرح نوبت اول واکسیناسیون فلج اطفال برای ۶۱۱ کودک زیر ۵ سال
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال