Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@10:42:47 GMT

کشف 33 هزار عدد ماسک قاچاق در قم

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۸۲۳۹

کشف 33 هزار عدد ماسک قاچاق در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهادر اسماعیلی اظهار کرد: مأموران یگان تکاوری استان در راستای اجرای طرح برخورد با خودروهای حامل کالای قاچاق در محور قم-تهران، یک دستگاه پژو 405 را توقیف کردند.

وی خاطرنشان کرد: در بررسی صورت گرفته مشخص شد خودرو حامل 33هزار عدد ماسک فاقد مجوز قانونی و قاچاق است که کارشناسان ارزش ریالی محموله را بیش از 300 میلیون ریال اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: در نهایت یک نفر در این رابطه دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

اسماعیلی با بیان اینکه مقابله با کسانی که در بحث سلامت مردم قصد سودجویی دارند در دستور کار پلیس استان بوده و با متخلفان و سودجویان به شدت برخورد می شود، تصریح کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه در این خصوص، موضوع را در اسرع وقت از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: قاچاق قم کشف خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۸۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی و مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجار شکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ سردار حیدر سوسنی گفت: در یک هفته گذشته همزمان با اجرایی نمودن طرح نور و با هدف سالم سازی فضای مجازی، در پایش شبانه روزی افسران سایبری پلیس فتا استان، بیش از ۸۴ تارنما حاوی محتویات مجرمانه غیراخلاقی و مبتذل که دنبال کننده بالایی نیز داشته، استخراج و برحسب کیفیت جرائم ارتکابی با هماهنگی قضایی، اقدام متناسب قانونی در این خصوص صورت پذیرفت.

وی بیان کرد: همه محتوا‌های مجرمانه هنجارشکن این صفحات اینستاگرامی حذف و تعدادی از ادمین این صفحات که در یکسال اخیر توسط پلیس به آنها جهت رعایت قانون و حفظ هنجار‌های اخلاقی جامعه تذکر داده شده ولی عملکرد مجرمانه آنها در فضای مجازی همچنان استمرار داشت، ضمن مسدودسازی تارنما‌های در اختیار، جهت برخورد و تصمیم گیری قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر احترام به خواسته‌ها و دغدغه‌های مردم خصوصا خانواده‌ها در خصوص سالم سازی فضای مجازی برای حضور فرزندانشان در این حوزه، اعلام داشتند که شناسایی و برخورد قانونی بازدارنده با شبکه‌های سازمان یافته و مجرمینی که بصورت هدفمند اقدام به هنجارشکنی یا انتشار محتوا‌های مبتذل در فضای مجازی می‌نمایند در اولویت ماموریتی پلیس فتا با همکاری مراجع قضایی استان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پاکسازی و مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجار شکن
  • اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • توقیف ۳ نیسان حامل چوب آلات قاچاق جنگلی در محور نیر
  • دستگیری یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر
  • قاچاقچی چوب بهشهر دستگیر شد
  • برخورد قاطع با قاچاقچیان چوب در بهشهر
  • کشف ۳۰ قوطی شیر خشک قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • تاثیر بی‌نظیر ماسک آب برنج در جوانی و شادابی پوست
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی