Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@08:34:45 GMT

تقویم نگران کننده برای پرسپولیسی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۸۲۵۸

تقویم نگران کننده برای پرسپولیسی‌ها

پرسپولیس به دلیل حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ چند بازی‌اش در لیگ برتر به تعویق افتاد. سازمان لیگ فدراسیون فوتبال برنامه بازی‌های به تعویق افتاده‌ی پرسپولیس و سه هفته پایانی نیم فصل اول را اعلام کرد.

شاگردان یحیی گل‌محمدی بعد از بازی هفته‌ی دوازدهم خود مقابل آلومینیوم که روز دوشنبه ششم بهمن ماه در اراک برگزار می‌شود، با برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ روز شنبه یازدهم بهمن ماه پذیرای ماشین سازی تبریز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیسی‌ها بعد از بازی مقابل ماشین سازی، در یک بازی حساس روز پنجشنبه شانزدهم بهمن ماه به مصاف تراکتور در تبریز می‌روند.

بعد از این سه بازی، یک بازی معوقه سرخپوشان پایتخت برگزار می‌شود. پرسپولیسی‌ها بعد از دو جدال با تبریزی‌های لیگ در یک بازی معوقه از هفته‌ی نهم، روز پنجشنبه بیست و یکم بهمن ماه پذیرای تیم تازه لیگ برتری شده‌ی مس رفسنجان هستند.

هفته‌ی پایانی نیم فصل اول روز‌های بیست و پنجم و بیست و ششم بهمن برگزار می‌شود و پرسپولیس در آخرین بازی این هفته روز یکشنبه بیست و ششم بهمن ماه پذیرای همشهری خود پیکان است.

با پایان یافتن هفته‌ی پانزدهم، سرخپوشان پایتخت یک بازی معوقه دیگر دارند. جدال شاگردان یحیی گل‌محمدی مقابل شاگردان امیر قلعه‌نویی در تیم گل گهر که قرار بود در هفته‌ی دهم برگزار شود و به تعویق افتاده، آخرین بازی نیم فصل اول است. این بازی در روز اول اسفندماه در سیرجان برگزار می‌شود تا اولین روز از آخرین ماه سال نیم فصل اول لیگ بیستم به پایان برسد.

شاگردان یحیی گل‌محمدی با برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، تا پایان نیم فصل اول هر ۵ روز یک‌بار باید به میدان بروند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: گیتی موسوی لیونل مسی پرسپولیس یحیی گل محمدی برگزار می شود نیم فصل اول بهمن ماه یک بازی هفته ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۸۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هفته بیست‌و هشتم لیگ دسته یک فوتبال ایران (جام آزادگان) با ۸ دیدار برگزار شد.    در این هفته، خیبر خرم‌آباد به مصاف دریا بابل رفت و با نتیجه ۴ بر ۳ به برتری رسید.  خیبر با این برد، ۶۴ امتیازی شد تا به صعود نزدیک‌تر شود. این دیدار حواشی زیادی داشت و اعضای تیم میهمان بار‌ها به داوری اعتراض کرده و حتی در واکنش به پنالتی ثانیه‌های پایانی خیبر، برای دقایقی زمین بازی را ترک کردند.   در دیگر دیدار، چادرملو اردکان به مصاف نفت و گاز گچساران رفت که این بازی با تساوی بدون گل همراه شد. چادرملو با این تساوی ۵۷ امتیازی شد و در رده دوم باقی ماند.   سایر نتایج لیگ آزادگان به شرح زیر است:‌   آریو اسلامشهر ۲ _ ۰ داماش گیلان   مس سونگون ۱ _ ۱ نفت مسجدسلیمان   مس شهر بابک ۳ _ ۰ خوشه طلایی   پارس جنوبی جم ۲ _ ۱ سایپا   شاهین بندر عامری ۰ _ ۰ شهرداری آستارا   شهر راز شیراز ۱_ ۱ مس کرمان   دیدار تیم‌های، استقلال ملاثانی با فجرسپاسی شیراز هم به دلیل همکاری نکردن باشگاه استقلال خوزستان و مسئولان ورزشگاه غدیر اهواز برگزار نشد.

دیگر خبرها

  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟
  • واکاوی ابعاد مختلف مصوبه اخیر مجلس برای تعطیلات آخر هفته
  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو
  • خبر خوش برای پرسپولیسی ها؛‌ رامین رضائیان محروم شد
  • عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار
  • یک پرسپولیسی دیگر در آستانه محرومیت از بازی با گربه سیاه