Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی آخوندی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت پیش روی هوا در استان قزوین اظهار کرد: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهند که برای امروز با گذر امواج ناپایدار از سطح استان قزوین، شاهد افزایش ابر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه امروز همچنین در ارتفاعات شمالی استان قزوین بارش‌های پراکنده پیش بینی می‌شود، افزود: فردا شاهد جوی پایدار در استان قزوین خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس هواشناسی استان قزوین بیان کرد: از بعدازظهر چهارشنبه به تدریج سامانه بارشی وارد استان قزوین می‌شود که تا اواخر وقت پنجشنبه شاهد بارش برف همراه با وزش بادهای سرد شمالی در استان خواهیم بود.

وی در پایان یادآور شد: گردنه‌های استان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نیز شاهد پدیده کولاک خواهند بود.

کد خبر 5124665

منبع: مهر

کلیدواژه: هواشناسی قزوین مهدی آخوندی قزوین بارش باران ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا کرمانشاه شیراز ایام فاطمیه شهرکرد گرگان عکس استانها شهادت حضرت زهرا س شیوع کرونا بوشهر شهرستان کرج آلودگی هوا استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۸۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، آخوندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: امواج ناپایداری که از سطح منطقه عبور کردند موجب بارش‌هایی در برخی نقاط استان شد به طوری که بیشترین بارش باران با ۷ میلی متر در بوئین زهرا و ۶ میلی متر در آوج به ثبت رسید.   به گفته وی، تا بعد از ظهر امروز بارش‌های رگباری گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد‌های لحظه‌ای را در برخی مناطق استان خواهیم داشت.   کارشناس هواشناسی با بیان اینکه فردا وضعیت جوی پایدار می‌شود، گفت: امروز و فردا وزش باد‌های شمالی را خواهیم داشت که موجب کاهش دما می‌شود.   آخوندی افزود: پنجشنبه و جمعه هم وضعیت جوی به نسبت پایدار خواهد بود.   به گفته وی، بامداد امروز حداقل دما با ۵ درجه در آوج به ثبت رسید.

دیگر خبرها

  • آسمان صاف با وزش باد
  • آسمان قزوین فردا ابری است
  • ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا
  • تداوم شرایط جوی ناپایدار و بارش باران در اردبیل
  • جوی آرام در انتظار کرمانشاه
  • هوای خنک و سامانه ناپایدار تا فردا در اردبیل ادامه دارد
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه تا پایان امروز ادامه دارد
  • تداوم بارش باران در کرمانشاه تا فردا
  • وزش باد و بارندگی شدید برای امروز عصر و کاهش ۱۰ درجه دما برای فردا در قم
  • پیش بینی بارش پراکنده باران در استان قزوین