Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@05:19:34 GMT

تداوم روند کاهشی قیمت طلا و سکه تا سال آینده

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۸۴۸۴

تداوم روند کاهشی قیمت طلا و سکه تا سال آینده

ایسنا/خراسان رضوی رییس اتحادیه صنف طلا، نقره و جواهر مشهد گفت: تا زمانی که قیمت ارز کاهش داشته باشد و ارزش ریال افزایش یابد، قطعا روند کاهشی قیمت طلا و سکه ادامه خواهد داشت و پیش‌بینی می‌کنیم این روند تا خرداد ماه سال آینده ادامه‌دار باشد.

محمدباقر معبودی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص روند کاهشی قیمت طلا و سکه اظهار کرد: تا زمانی که قیمت ارز کاهش داشته باشد و ارزش ریال افزایش یابد، قطعا روند کاهشی قیمت طلا و سکه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر کاهش قیمت دلار ادامه دارد و قیمت آن در روز جاری به زیر 23 هزار تومان رسیده است.

وی افزود: قیمت طلا تا زمانی که نوسان دارد، به رکود بازار اضافه خواهد شد. بازار راکد است و خرید و فروش انجام نمی‌شود اما در حال حاضر فروشنده‌ها بیشتر هستند. اگر نرخ طلا ثابت شود معاملات هم انجام خواهد شد. باید منتظر بمانیم که دولت تا چه زمانی می‌تواند به بازار دلار تزریق کند که ارز روند کاهشی خود را داشته باشد. هر زمان که روند کاهشی دلار متوقف شود، نوسانات و نرخ طلا و سکه ثابت خواهد شد.

رییس اتحادیه صنف طلا، نقره و جواهر مشهد گفت: حداقل تا خرداد ماه قیمت طلا و سکه روند صعودی به خود نخواهد گرفت.

معبودی‌نژاد در خصوص قیمت روز طلا و سکه در مشهد خاطرنشان کرد: قیمت هر سکه امامی در بازار امروز مشهد، 10 میلیون تومان، سکه بهار آزادی طرح قدیم 9 میلیون و 500 هزار تومان، نیم سکه 5 میلیون و 350 هزار تومان، ربع سکه 3 میلیون و 350 هزار تومان رسید. همچنین هر گرم طلای 18 عیار در بازار امروز مشهد 958 هزار تومان معامله می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که از ابتدای سال جاری چه تعداد از صنوف طلا و جواهر مشهد ابطال پروانه داشته‌اند، بیان کرد: در مشهد 3500 صنف طلا، نقره و جواهرات داریم که از ابتدای سال جاری 57 صنف ابطال پروانه داشته‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی پیش بینی قیمت طلا و سکه کاهش قیمت طلا و ارز روند کاهشی قیمت طلا و سکه هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۸۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات روز گذشته (۴ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به معاملات امروز (۵ اردیبهشت) با افت ۵۰۰ هزار تومانی به ۴۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی دیروز، ۳۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ربع سکه بدون تغییر در کانال ۱۵ میلیون تومان به فروش رفت.

قیمت سکه گرمی ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دادوستد شد که نسبت به روز گذشته ۱۰۰ هزار تومان کاهش را ثبت کرد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۵۱۹ هزار تومان فروخته شد که نسبت به قیمت پایانی دیروز ۴۴ هزار تومان کاهش را تجربه کرد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی امروز ۲ هزار و ۳۱۸ دلار رسید.

کد خبر 6087541 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • چرا قیمت سکه کاهشی شد؟
  • اثر دلار کاهشی بر قیمت خودرو‌های پرطرفدار داخلی
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/حباب سکه با کاهش قیمت همراه شد
  • پیش‌بینی اکثر تحلیل‌گران از قیمت طلا و سکه کاهشی است
  • قیمت طلا و سکه کاهشی می‌شود
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • ردپای آرامش در بازار‌ها
  • قیمت سکه در جا زد/ طلا کاهشی شد