Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان مدیر روابط عمومی اداره مخابرات استان کردستان با اشاره به ابعاد شخصیتی این بانوی معظم و مکرم اسلام، اظهار گفت: دخت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) در طول عمر بابرکت خود منشاء تحولات بسیاری در دنیای اسلام بود و توانست در دوران عمر کوتاه خود مهم ترین اثرات و منشاء برکات برای اسلام و جامعه اسلامی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت اله قنبری ضمن اشاره به نقش محوری حضرت زهرا (س) در حمایت از ولایت و جایگاه آن بانوی مکرمه در مقاومت و پایداری در مسیر اسلام والزام آگاهی بخشی به خانواده ها به ویژه نسل جوانِ امروز در شناخت صحیح ویژگی های زن مسلمان افزود: تاسی گرفتن از خصایص حضرت زهرا(س) به عنوان یک الگوی کامل می تواند جامعه ما را به اعتلای سلامت برساند.

قنبری با اعلام اینکه مجموعه شرکت مخابرات ایران در سطح صف و ستاد و مناطق ، ارادت خاصی به حضرت صدیقه طاهره (س) دارند، در راستای ترویج و پاسداشت ارزشهای این بانوی عالم تاب ، اقدام به برگزاری مسابقه فرهنگی با محوریت" مقاومت و پایداری "در سیره حضرت فاطمه زهرا(س) نموده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی مخابرات کردستان، وی بر ضرورت اطلاع رسانی در خصوص این مسابقه بزرگ فرهنگی به همکاران تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: همکاران گرامی جهت نگارش و ارائه مقالات خود با محوریت مسابقه می توانند به نشانی info@tci.ir مراجعه کنند.

وی یادآور شد: آخرین مهلت ارسال مقالات از طریق درگاه مجازی اعلام شده تا تاریخ 5 بهمن ماه 99 است.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۸۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر | رابطه با اسرائیل حرام است

پایگاه خبری جماران، حضرت امام خمینی (س) در هفدهم خرداد سال 1346 که مطابق با سالروز رحلت حضرت محمد مصطفی (ص) بود، در پیامی خطاب به سران دولت های اسلامی بر تحریم روابط تجاری و سیاسی میان کشورهای اسلامی و رژیم اشغالگر قدس تاکید کردند. بخشی از متن پیام امام به شرح زیر است: «... کمک به اسرائیل چه‌‎ ‎‌فروش اسلحه و مواد منفجره و چه فروش نفت حرام و مخالفت با اسلام است، رابطه با‌‎ ‎‌اسرائیل و عمال آن چه رابطۀ تجاری و چه رابطۀ سیاسی حرام و مخالفت با اسلام است،‌‎ ‎‌باید مسلمین از استعمال امتعۀ‌‎ اسرائیل خودداری کنند. از خداوند تعالی نصرت اسلام‌‎ ‎‌و مسلمین را خواستار است. «والسلام  علی من اتبع الهدی».‌

‌‌روح الله الموسوی الخمینی‌، صحیفه امام؛ ج 2، ص 139

طرح: محمود عارفی قوچانی

 

 

دیگر خبرها

  • کتاب «اُمّ علاء» نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد + فیلم
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی
  • نام جوان سنندجی در تاریخ ملی کشور ثبت شود
  • پوستر | رابطه با اسرائیل حرام است
  • جشنواره حضرت خدیجه (س) در کردستان برگزار می‌شود
  • ثبت رکورد جدید جابجایی کالا از طریق ناوگان حمل و نقل کردستان
  • اعزام اولین کاروان زائران کردستانی به حج عمره
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد