Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم بوستانی گفت: مبلغ ۲۶۰ میلیون از باشگاه استقلال طلبکار بودم. افتخاری و توفیقی که آن زمان مسئولیت باشگاه را برعهده داشتند به من گفتند که ۱۶۰ میلیون آن را ببخش و مابقی را در سه قسط پرداخت می‌کنیم

کریم بوستانی معتقد حاشیه های این روزهای سرخابی ها به دلیل مدیران آن ها است.

به گزارش طرفداری، کریم بوستانی در مورد دیدار روز دوشنبه استقلال برابر تراکتور به مهر گفت:

تراکتور با آمدن شجاعی به عنوان سرمربی نتایج خوبی گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ها نمی‌خواهند در تبریز سه امتیاز را از دست بدهند و می‌دانند با گرفتن این سه امتیاز به صدر جدول نزدیک تر خواهند شد.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد:

آبی پوشان هم باید بدانند که در دیدار برابر تراکتور، اشتباهات دربی را تکرار نکنند زیرا مطمئنا به دردسر خواهند افتاد. استقلال باید با آرامش و بدون استرس برابر تراکتور به میدان برود تا بتواند به سه امتیاز این بازی دست پیدا کند.

بوستانی افزود:

استقلال و پرسپولیس این روزها درگیر اتفاقاتی هستند که از سوی مدیران آنها به وجود می‌آید. در چند روز گذشته یحیی گل محمدی اختلافاتش را علنی کرد. در زمان گذشته هم مدیرانی بودند که فقط دروغ گفتند و تنها به دنبال منافعشان بودند. من مبلغ ۲۶۰ میلیون از باشگاه استقلال طلبکار بودم. افتخاری و توفیقی که آن زمان مسئولیت باشگاه را برعهده داشتند به من گفتند که ۱۶۰ میلیون آن را ببخش و مابقی را در سه قسط پرداخت می‌کنیم و اگر در پرداخت قسط‌ها تأخیری افتاد ما خود را موظف می‌دانیم پول شما را کاملا پرداخت کنیم.

بوستانی ادامه داد:

من به دلیل اعتمادی که داشتم این کار را انجام دادم. قسط اول پرداخت شد اما در قسط دوم تأخیر زیادی به وجود آمد و درست بعد از این موضوع بود که مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان برای من مالیات آمد، ممنوع الخروج شدم و چون کارمند دولت بودم اجازه استفاده از دسته چک خودم را نداشتم و ضرر بسیاری به خاطر دروغ گویی این آقایان به من وارد شد.

مربی سابق دروازه بان های استقلال در پایان گفت:

امیدوارم دیگر شاهد وجود چنین مدیرانی در استقلال نباشیم و مدیرانی به استقلال بیایند که برای این تیم کار کنند و دنبال دروغگویی نباشند.

اخبار داغ 

مسعود سلطانی فر: خصوصی سازی سرخابی ها با قدرت دنبال می شود / وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون کاملا بی طرف است استقلال - تراکتور؛ سنگی که به سر فرهاد خورد | از رقص لوپز تا تلافی آندو و خاطره استراماچونی تجاوز به زن تهرانی در جاده لواسان / ملیحه فقط التماس می کرد ! + عکس اولین کارت قرمز لیونل مسی در بارسلونا کونته: شکست دادن یوونتوس با قهرمانانی مثل رونالدو، باید به ما این باور را بدهد که در مسیر درست هستیم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کریم بوستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۸۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری

امیدعلی نجفی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت که بازیکن اکوادوری پیشین تیم فوتبال این باشگاه پس از طی دوره نقاهت می‌توانست به میادین بازگردد، اما آبی‌های اهوازی برای این بازیکن ریسک نکردند.

به گزارش مشرق، سرجیو سائول کوینترو چاوز که اواسط اسفند سال ۱۴۰۳ به تیم فوتبال استقلال خوزستان پیوسته بود، به دلیل ابتلا به هپاتیت B از این باشگاه جدا شد تا با خروج نام وی از فهرست آبی‌های اهوازی، محمد آبشک به استقلال خوزستان ملحق شود.

امیدعلی نجفی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان درباره این مسئله اظهار داشت: هپاتیت این بازیکن اکوادوری قابل کنترل بود، اما نخواستیم ریسکی بپذیریم. او باید کارهای درمانی خود را انجام می‌داد و پس از آن به تیم اضافه می‌شد. با این حال با توجه به فرصت باقیمانده تا پایان لیگ برتر، ریسک نکردیم و قرارداد این بازیکن باکیفیت فسخ شد.

وی در واکنش به طرح این موضوع که بهتر بود آزمایش‌های پزشکی بازیکن فوق پیش از عقد قرارداد طی شود، خاطرنشان کرد: آزمایش اولیه این بازیکن در ایفمارک «اوکی» بود. با این حال آزمایش خون چاوز بعد از آن اعلام شد که نشان می‌داد بازیکن به هپاتیت B مبتلا شده است. خوشبختانه از لحاظ عقد قرارداد نیز حرفه‌ای عمل کردیم تا بازیکن نتواند باشگاه را محکوم کند و چاوز خودش فسخ قرارداد را نوشت.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در مورد احتمال اینکه چاوز با شکایت از این باشگاه بتواند مبلغ قرارداد خود را به‌صورت کامل دریافت کند، گفت: ما تلاش می‌کنیم ریسک مدیریتی را در زمینه عقد قرارداد پایین بیاوریم و یک وکیل اسپانیایی داریم که مورد تأیید فیفاست. به ما گفتند که چاوز را برای مداوا به پزشک عفونی معرفی کنیم تا بعد از مداوا به تیم اضافه شود، اما گفتیم که نمی‌ارزد این فرصت را سپری کنیم و زمانی نداشتیم.

نجفی راجع به پرداخت مطالبات بازیکنان استقلال خوزستان در لیگ بیست‌وسوم تصریح کرد: تاکنون ۶۰ درصد از قرارداد بازیکنان داخلی را پرداخت کرده‌ایم. همچنین ۴۰ درصد از قرارداد بازیکنان خارجی هم پرداخت شده است و قسط بعدی آنها طی یکی دو هفته آینده به حساب بازیکنان واریز می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای استقلالی‌ها: مانع بزرگ برطرف شد!
  • محبوب‌ترین باشگاه‌های فوتبال در اینستاگرام /رتبه پرسپولیس و استقلال
  • راهکار استقلال برای حل بدهی به سانتاکلارا
  • چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)
  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • شوک سال جدید به استقلال، زود خنثی شد!
  • مجید انصاری: کشور ما توان بزرگی دارد؛ چرا باید شرایط طوری باشد که نخبگان ما به فکر مهاجرت باشند؟/ تریبون‌های نماز جمعه به دنبال دامن زدن به خشم و کینه نباشند/ سه انتخابات اخیر نشان داد که ما در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم
  • حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)
  • راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟