Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:30:58 GMT

برگزیدگان جشنواره‌ شعر اردبیل معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۸۶۴۴

برگزیدگان جشنواره‌ شعر اردبیل معرفی شدند

به گزارش ایرنا، معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: وفا منافی و روزبه صمدی و به عنوان برگزیدگان در موضوع وصف و مدح حضرت زینب(س) و میلاد فطین حور به عنوان برگزیده در موضوع مدافعان سلامت در بخش شعر ترکی شعر سفیر عشق انتخاب شدند.

یاسر محمدپور افزود: مهناز خامه یار، حسین تنگبار، پری قدیمی و توران قربانی برگزیده در موضوع مدح حضرت زینب (س) و عادل تنظیفی و لیلا سفیدیان نیز برگزیده موضوع مدافعان سلامت در بخش شعر فارسی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: فراخوان شعر سفیر عشق به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س)، روز پرستار و پاسداشت مدافعان سلامت با موضوع‌های مدح حضرت زینب (س)، شجاعت، صبر و استقامت حضرت زینب ایشان، شهدای سلامت، ایثار کادر درمان و پرستاران، جهادگران سلامت و خانواده هایشان و ترویج فرهنگ بهداشت و سلامت منتشر شده بود که در عصر شعر کوثر به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) برگزیدگان خود را معرفی کرد.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل یادآور شد: همچنین همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و در عصر شعر کوثر، برگزیدگان یک انجمن، یک شاعر معرفی شدند.

وی تشریح کرد: مسابقه یک انجمن، یک شاعر با موضوع مدح و منقبت پیامبر اکرم (ص)، امام حسن (ع) و امام رضا (ع) برگزار و تعداد ۷۴ اثر از ۶۱ شاعر به دبیرخانه ارسال شده بود که پس از ۲ مرحله داوری از هر انجمن یک شاعر به عنوان برگزیده معرفی شد.

محمدپور اضافه کرد: حسین بختیاری از انجمن شعر آل محمد(ص) اردبیل، عادل تنظیفی از انجمن شعر آیینی حوزه هنری اردبیل، اسکندر نجفی از انجمن شعر خطائی اردبیل، پریناز ستونه از انجمن شعر پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سعید اقبالی از انجمن شعر سکوت اردبیل، زهرا بهرامی از انجمن شعر بانوان حوزه هنری اردبیل و روزبه صمدی از انجمن شعر و ادب شهرستان نیر برگزیده شدند.

به گفته وی، همچنین علاءالدین اشرفی از انجمن شعر و ادب شهرستان نمین، محمدولی مولاپور از انجمن شعر بامداد اردیبهشت خلخال، توحید بابایی از انجمن شعر و ادب نیار، میلاد فطین حور از انجمن شعر و ادب حور، احمد فرید از انجمن شعر و ادب شهرستان گرمی، نیلوفر کیانی بیگدلو از انجمن شعر و ادب پارس‌آباد، یوسف عبدلی کیوی از انجمن شعر کوثر در کنار صنم فتحی، فاطمه حسین پور، سوگند حسینی و آتنا علایی به عنوان منتخبان جوان جزو برگزیدگان معرفی شدند.

برچسب‌ها اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل شعر اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شعر اردبیل شعر اردبیل اخبار کنکور انجمن شعر و ادب حضرت زینب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۸۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان «سرزمین شعر»

آخرین قسمت از برنامه تلویزیونی «سرزمین شعر» که اولین رقابت تخصصی در زمینه شعر است، جمعه ۳۱ فروردین ماه پخش شد و در این قسمت از برنامه، برگزیدگان فصل اول برنامه معرفی شدند.

در آخرین قسمت از برنامه «سرزمین شعر» محمد سعید میرزایی به سرگروهی مصطفی محدثی خراسانی، علیرضا رجبعلی‌زاده کاشانی به سرگروهی فریبا یوسفی، محمد حسین ملکیان به سرگروهی محمود حبیبی کسبی و آرزو سبزوار قهفخری به سرگروهی فریبا یوسفی به مرحله پایانی راه یافتند و با یکدیگر به رقابت پرداختند. پس از ارزیابی توسط داوران برنامه، محمد سعید میرزایی نفر اول، علیرضا رجبعلیزاده کاشانی نفر دوم و محمد حسین ملکیان و آرزو سبزوار قهفرخی به صورت مشترک نفر سوم این دوره از رقابت تخصصی شعر شدند.

برگزیده نفر اول در این برنامه مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان، نفر دوم ۱۰۰ میلیون تومان و نفر سوم (نفر سوم و چهارم) ۵۰ میلیون تومان به عنوان هدیه دریافت می‌کنند.

همچنین موسی عصمتی شاعر روشندلی که از افراد سرگروه محمود اکرامی فر بود نیز به دلیل بازدید ویدیئوی شعرخوانی اش در شبکه‌های اجتماعی که بیش از یک میلیون بار مشاهده شده و مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است مبلغ ۳۰ میلیون تومان به عنوان هدیه دریافت کرد.

اولین فصل از برنامه «سرزمین شعر» به تهیه کنندگی علی زارعان از شنبه ۲۶ اسفند پخش خود را آغاز کرد و هر شب ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی
  • معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رادیویی پژواک
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • طرح دخترانه «سدنا» در مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب برگزار می‌شود
  • معرفی برگزیدگان «سرزمین شعر»