Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-در سی‌وششمین دوره جوایز فیلم مستند «ایدا» فیلمی به تهیه‌کنندگی باراک اوباما جایزه برتر را از آن خود کرد.
به گزارش آریا، کمپانی تولید فیلم باراک اوباما، «هایر گراوند» با فیلم «کریپ کمپ» جایزه بهترین مستند بلند «ایدا» را از آن خود کرد. «کریپ کمپ» پس از اینکه سال گذشته در جشنواره ساندنس روی پرده رفت و برنده جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد، در نتفلیکس به نمایش درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


باراک و میشل اوباما سال 2018 کمپانی فیلمسازی «هایر گراوند» را تاسیس کردند. این کمپانی ساخت مستند برنده اسکار «کارخانه آمریکایی» را در کارنامه دارد.
انجمن بین‌المللی فیلم مستند، سی‌وششمین دوره جوایز فیلم مستند «ایدا» را با اجرای ویلی گارسون بازیگر سرشناس آمریکایی برگزار کرد.
در این مراسم جایزه بهترین کارگردانی برای فیلم «زمان» به گرت بردلی اهدا شد و فیلم «جان تلاش می‌کرد با فضایی‌ها تماس بگیرد» بهترین مستند کوتاه شد.
جایزه بهترین تدوین و فیلمنامه را مستند «دیک جانسون مرده است» به خانه برد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: معرفی برندگان فیلم مستند ایدا جایزه بهترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۸۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت رشادت های شهیدچمران در مستند رادیویی قهرمان ایرانی

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا،  فاطمه ربانی مهموئی، تهیه کننده رادیو تهران که با برنامه قهرمان ایرانی نامزد مستندهای مستمر سومین جشنواره رادیویی پژواک شده، درباره برنامه اش گفت: امسال با سه اثر در سومین دوره از جشنواره ملی پژواک شرکت کرده ام که دو اثرم به دور نهایی راه یافته است. اولین اثر راه یافته در بخش مستمر با عنوان «قهرمان ايراني» و دومی مستند «مرگ بی سرزمین» است که در بخش ویژه انتخاب شده است.

تهیه کننده رادیو تهران با بیان جزئیات بیشترعنوان کرد: مستند قهرمان ایرانی روایتی از زندگی و رشادت های شهید دکتر مصطفی چمران است، قهرمانی که تلاش کرده تا بتواند از زوایای مختلف شخصیتی اش اعم از انقلابی، علمی، نظامی و مدیریتی بهره مند شود. مستند مرگ بی سرزمین هم روایتی از حادثه تروریستی کرمان در سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و زوایای پنهان آن است.

دیگر خبرها

  • روایت رشادت های شهیدچمران در مستند رادیویی قهرمان ایرانی
  • «جامعه برف» برنده بزرگ جوایز پلاتینو شد/همدردی با سینمای آرژانتین
  • آخرین مصوبات شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی
  • صدور پروانه ساخت برای ۴ فیلم کوتاه
  • «ایستاده با گرگ» نامزد دریافت جایزه از جشنواره دهلی نو شد
  • پژواک سوم به گوش می‌رسد
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد/ پیروزی «اوپنهایمر» کامل شد
  • «ایستاده با گرگ» نامزد دریافت جایزه جشنواره فیلم آسیا ۲۰۲۴ شد
  • مستند «ایستاده با گرگ» نامزد جایزه جشنواره فیلم محیط زیستی آسیا ۲۰۲۴