Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیدکاظم موسوی، نماینده مردم شهرستان‌ های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: رایزنی‌های اساسی برای راه‌اندازی بزرگترین پروژه گردشگری کشور در شهرستان نمین انجام شده است که این پروژه برای حوزه گردشگری استان اردبیل بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه بزرگترین پروژه گردشگری کشور در منطقه سوها و نیارق نمین راه‌اندازی می‌شود، افزود:  برنامه‌ریزی شده که کلنگ‌زنی این پروژه به‌صورت ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور انجام شود و عملیات اجرایی آن آغاز شود.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه سرمایه‌گذاری 30 هزار میلیارد ریالی نیز در اردبیل اجرا می‌شود، گفت:  حمایت از سرمایه گذاران باید اولویت اساسی باشد و روند سرمایه‌گذاری در استان تسهیل شود.

موسوی بیان کرد: نباید سنگ جلوی پای سرمایه‌گذاران بیاندازیم و کارهای اداری سرمایه‌گذاران باید در کمترین زمان ممکن انجام شود تا سرمایه‌گذاران با انگیزه در منطقه سرمایه‌گذاری کند.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردشگری استان اردبیل حمایت از سرمایه گذاران سرمایه گذاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۸۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش فیبرنوری کشور به هفت میلیون خانوار رسید

عیسی زارع پور  در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای شهرستان میامی گفت: یک سوم کشور به زیرساخت‌های فیبرنوری مجهز شده و انجام این طرح تا پوشش کامل آن ادامه خواهد داشت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: میانگین سرعت اینترنت کشور بدون فیبرنوری ۱۰ مگابیت بر ثانیه است که با اجرای این پروژه سرعت آن به ۴۰۰ تا هزار مگابیت بر ثانیه خواهد رسید.

زارع‌پور افزود: در استان سمنان اجرای پروژه فیبر نوری قرار بود در ۲ فاز اجرا شود که پروژه فیبرنوری میامی در بخش دوم قرار داشت اما به درخواست فراوان مردم به‌خصوص جوانان و صاحبان کسب و کارهای شهرستان، انجام آن در مرحله اول قرار گرفت.

وی اظهار امیدواری کرد که پروژه فیبرنوری ۱۵ کیلومتری میامی تا ۲۷ اردیبهشت ماه امسال به اتمام برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • استان اردبیل نیازمند احداث ۸۱۴ کیلومتر بزرگراه است
  • بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری در کمپینگ غار سهولان مهاباد
  • سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار میلیاردی در گردشگری منطقه آزاد ماکو
  • سرمایه گذاری هلدینگ گردشگری در سواحل رود ارس درماکو
  • صدور موافقت اصولی با اجرای ۲ طرح گردشگری در اردبیل
  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • پوشش فیبرنوری کشور به هفت میلیون خانوار رسید
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد
  • شهرداری‌ها با تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جذب کنند