Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبفای استان تهران با توجه به ورود جبهه هوای سرد در روزهای آینده، درباره احتمال یخ‌زدگی کنتور آب بار دیگر هشدار داد. خبرگزاری میزان - به نقل از پاون، بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی و استقرار هوای سرد، شرکت آب و فاضلاب استان تهران از شهروندان خواست تا تمهیدات لازم را برای جلوگیری از یخ‌زدگی کنتور و ترکیدگی انشعاب آب منازل خود به‌کار ببندند و اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این اطلاعیه آمده است: عایق‌بندی کنتور و لوله‌های آبرسانی در پیشگیری از یخ‌زدگی موثر است و توصیه می‌شود با قراردادن پشم‌شیشه، گونی کنفی و پوشال در محفظه کنتور و عایق‌کردن لوله‌های سطحی از یخ‌زدگی انشعاب و کنتور جلوگیری کنند.

این اطلاعیه می‌افزاید: در صورت مشاهده یخ‌زدگی از حرارت‌دادن مستقیم و یا ریختن آب جوش روی کنتور و یا لوله‌های آب داخل ساختمان و یا از برافروختن آتش در مجاورت شیر‌ها و لوله‌های آب جدا خودداری شود.

شهروندان می‌توانند در صورت بروز مشکل یخ‌زدگی با سامانه تلفنی ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان تهران تماس بگیرند تا گروه‌های امدادی در کمترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی کنند.   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی وزارت صمت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت صمت یخ زدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۸۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان خراسان شمالی مراقب سرمازدگی محصولات باشند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: با توجه به برودت هوا در برخی از مناطق استان کشاورزان خراسان شمالی مراقب سرما زدگی محصولات باشند. - اخبار استانها -

محمد محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: نکات مهم تغذیه ای بعد از وقوع خسارت سرما در مزارع گندم و جو آبی باید توسط کشاورزان رعایت شود.

وی با بیان اینکه نقش مهم تغذیه در جبران و بازتوانی دوباره گیاه، نکات مهم تغذیه ای در این مزارع  بسیار مورد توجه است افزود: مدیریت صحیح تغذیه ای به گونه‌ای که گیاهان باقیمانده در مزارعی که در سرمای زمستان آسیب کمتری دیده ‌ می‌توانند با مدیریت صحیح تغذیه ای نسبت به جبران خسارت اقدام کرد .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی با اشاره به لزوم استفاده از محرک‌های رشدی گیاه گفت: پس از وقوع سرما زدگی به مزارع با استفاده از محرک های رشدی گیاهی چون هیومیک اسید، می‌توان اسید آمینه رشد گیاه را تسریع داد. بهترین منبع کود ازته در این شرایط نیترات آمونیوم در مرحله بعد سولفات آمونیوم و سپس اوره است.

محمدزاده ادامه داد: استفاده صحیح از کودهای پتاسیمی و فسفاته در صورتی که در زمان کشت از کودهای پتاسیمی و فسفات استفاده نشده باشد، مورد توجه است و بهتر است این کودها به‌صورت سرک در آب آبیاری مصرف شوند.

وی افزود: محلول‌پاشی یکی دیگر از راه‌های مقابله با سرمازدگی محصولات است. اگر توان مالی زارع گونه‌ای است که نمی‌تواند نسبت به تأمین کودهای فسفاته و پتاسیمی اقدام کند، با مصرف مقدار خیلی کمتر از آن به‌صورت محلول‌پاشی کمبودها را جبران نماید.

انتهای پیام/311

دیگر خبرها

  • تعویض بیش از پنج هزار کنتور فرسوده آب مشترکین در استان یزد
  • کاربران آیفون مراقب حملات فیشینگ جدید باشند
  • کشاورزان بوشهری مراقب شیوع بیماری زنگ زرد گندم باشند
  • عکس‌| ذوق‌زدگی سردار آزمون از استقبال ترکمن‌ها
  • مراقب کارت ملی خود باشید !
  • تجهیز مدیریت برق شهرستان سبزوار به ماشین آلات و ابزار پیشرفته
  • اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب شهرستان میبد + عکس
  • امروز مهمان پذیرایی با کیک ۲ تنی در تهران باشید! + فیلم
  • کشاورزان خراسان شمالی مراقب سرمازدگی محصولات باشند
  • دولت مراقب تله‌های ارزی باشد