Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - وزیر اقتصاد در ادامه سفر به استان مازندران و بازدید از واحدهای تولیدی این استان از خطوط تولید شرکت صنعتی بهپاک، وابسته به گروه توسعه صنایع بهشهر بازدید نمود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران ، وزیر اقتصاد در بازدید از خطوط تولید شرکت صنعتی بهپاک، وابسته به گروه توسعه صنایع بهشهر اظهار داشت: بهپاک در حوزه فعالیت خود برند خوشنامی محسوب می‌شود و نباید به قدمت بیش از 50 ساله این شرکت بی‌توجه بود و ضروری است که به تقویت و ماندگاری این برند کمک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر اقتصاد در جریان این بازدید که تفاهم نامه‌ مشترک میان صندوق بازنشستگی کارکنان بانکها و گروه سرمایه گذاری توسعه ملی جهت مشارکت در راه اندازی خط تسویه روغن به امضاء رسید، با تاکید بر این که با امضای این تفاهم نامه به طور مستقیم برای تعداد 200 نفر اشتغالزایی خواهد شد‌، افزود: این گام بزرگ، تولید درون زا را توسعه می‌دهد که در نوع خود بسیار قابل توجه است.
وی ضمن تسلیت ایام سوگواری فاطمیه اظهار داشت: این اقدامات به برکت ایام فاطمیه انجام می شود و باید از برکت کوثر گونه ایام شهادت ایشان به خوبی بهره مند شویم.
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه مردم بهشهر همواره در راه جنگ علیه دشمنان، انقلاب و حفظ نظام از هیچ کوششی دریغ نکرده اند، گفت: متاسفانه شهرستان بهشهر از نرخ بالای بیکاری رنج می برد و باید به مدد طرح‌های اینچنین به رشد اشتغالزایی در منطقه کمک نمود.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۸۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای یادداشت تفاهم چهارجانبه بین عراق، ترکیه، قطر و امارات

دفتر اطلاع‌رسانی نخست‌وزیری عراق از امضای یادداشت تفاهم چهارجانبه بین عراق، ترکیه، قطر و امارات در زمینه ترانزیت خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری عراق (واع)، دفتر «محمد شیاع السودانی» اعلام کرد که در حضور نخست وزیر عراق و «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه، یادداشت تفاهمی چهارجانبه بین عراق، ترکیه، امارات و قطر امضا شد.

هدف از این یادداشت تفاهم که در حضو هیأت‌ ترکیه‌ای و مقامات عراق امضا شد، همکاری مشترک در خصوص پروژه راهبردی «جاده توسعه» است.

این یادداشت تفاهم توسط رزاق محیبس وزیر حمل ونقل عراق، عبدالقادر اورال اوغلو وزیر حمل و نقل و زیر ساخت ترکیه، جاسم بن سیف السلیطی وزیر حمل ونقل قطر و سهیل محمد المزروعی وزیر انرژی و زیرساخت امارات امضا شد.

این یادداشت تفاهم تضمین می‌کند که کشورهای امضاکننده آن چارچوب‌های لازم برای اجرای پروژه را تنظیم کنند.

در بیانیه دفتر اطلاع‌رسانی السودانی آمده است که پروژه جاده توسعه به رشد اقتصادی، تقویت همکاری منطقه‌ای و بین‌المللی و تلاش برای دستیابی به اقتصاد پایدار بین شرق و غرب کمک می‌کند و علاوه بر آن به افزایش تجارت بین‌المللی و تسهیل حمل و نقل و تجارت منجر خواهد شد.

ریاست جمهوری عراق نیز در بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد که «عبداللطیف جمال رشی» رئیس جمهور این کشور امروز دوشنبه در در کاخ بغداد میزبان اردوغان بود.

دو طرف در این دیدار درباره پرونده‌های مختلف میان دو کشور به ویژه پرونده آب و پروژه جاده توسعه رایزنی کردند.

سفر اردوغان به بغداد برای نخستین بار از سال ۲۰۱۱ و پس از ۱۳ سال صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • قرار داد واگذاری شركت های استقلال و پرسپولیس امضا شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟
  • امضای یادداشت تفاهم راه توسعه میان ترکیه، عراق، قطر و امارات
  • امضای یادداشت تفاهم چهارجانبه بین عراق، ترکیه، قطر و امارات
  • امضای 8 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و پاکستان
  • وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند