Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@11:26:50 GMT

تعداد بردهای تیم والیبال «پیاچنزا» دو رقمی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۸۷۲۶

تعداد بردهای تیم والیبال «پیاچنزا» دو رقمی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، دو تیم شب گذشته در چارچوب هفته نوزدهم سری A ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند و پیاچنزا که سید محمد موسوی ملی پوش ایرانی را در اختیار دارد، سه بر دو حریف خود را شکست داد.

یاران موسوی در ست‌های اول و دوم ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۱۷ مغلوب پادووا شدند اما در ست‌های سوم تا پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۸ بر ۲۶، ۲۵ بر ۱۶ و ۱۵ بر ۱۱ به پیروزی رسیدند تا با ۲۹ امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی ستاره ایرانی پیاچنزا در این مسابقه ۹ پوئن کسب کرد که شامل یک دفاع، ۶ حمله و دو سرویس بود.
پادووا با پذیرش این شکست و کسب یک امتیاز این مسابقه، ۱۳ امتیازی شد و در حال حاضر در رده یازدهم قرار دارد.

لیگ والیبال روسیه نیز شب گذشته پیگیری شد که تیم زنیت‌کازان روسیه با هدایت ولادیمیر آلکنو در چارچوب هفته هجدهم لیگ روسیه میزبان دینامو مسکو بود.

زنیت کازان که هفته پیش صدر جدول را از دست داده بود، در سه ست متوالی این مسابقه با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۱۸ مغلوب شد و با ۳۷ امتیاز قبلی، در رتبه چهارم جدول قرار گرفت.

دینامو مسکو نیز با این پیروزی ۳۸ امتیازی شد و رتبه سوم را از آن خود کرد.

کد خبر 5124589 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال سید محمد موسوی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تکواندو لیگ برتر تکواندو لیگ برتر بسکتبال تیم فوتبال تراکتور فوتسال تیم فوتبال فولاد خوزستان مهدی طارمی کنفدراسیون فوتبال آسیا علیرضا بیرانوند لیگ قهرمانان فوتبال آسیا یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۸۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی تیم ملی والیبال ایران اعلام شد/ غیبت موسوی در لیگ ملت‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از یکم ۱۶ خرداد تا سوم تیرماه سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید.

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی والیبال، تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها تا امروز مهلت ارسال فهرست ۳۰ نفره خود را داشتند و بر اساس قوانین در هر هفته این رقابت‌ها هر تیم اجازه استفاده از ۱۸ بازیکن از فهرست اولیه را دارد.

موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه و ۳۰ نفره این تیم برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ را اعلام کرد.

میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، علیرضا مصلح‌آبادی فراهانی، محمدرضا حضرت‌پور، پوریا حسین‌خانزاده، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، امیرحسین اسفندیار، علی رمضانی، جواد کریمی، علی‌اصغر مجرد، علی شفیعی، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، علیرضا عبدالحمیدی، شهروز همایونفرمنش، آرمان صالحی، بردیا سعادت، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، امیرحسین صداقت، متین احمدی، مبین نصری، علی حق‌پرست، سیدامیرحسین ساداتی، مرتضی شریفی، عرشیا به‌نژاد، مهدی رضایی و مهران توانای بازیکنان معرفی شده در فهرست اولیه تیم ملی ایران برای حضور در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ هستند.

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، موریس موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در این رقابت‌ها هستند.

همچنین امیر ملک‌زاده، پویا عزیزی و توحید اصغری به عنوان مربیان حاضر در اردو در تمرینات تیم ملی کشورمان حضور دارند.

لازم به ذکر است که در به‌روزرسانی مقررات لیگ ملت‌ها امسال هر تیم می‌تواند علاوه بر ۱۴ بازیکنی که هر هفته لیست می‌کند، ۴ بازیکن رزرو را هم در فهرست نهایی‌اش بگنجاند و حتی همراه داشته باشد، تا در صورت نیاز پس از هر بازی بتواند ترکیب ۱۴ نفره جدیدی را برای بازی بعدی‌اش معرفی کند. به همین دلیل ممکن است در بولتن اختصاصی هر روز از مسابقات لیست جدیدی از تیم‌ها منتشر شود.

کد خبر 6087444 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • اسامی تیم ملی والیبال ایران اعلام شد/ غیبت موسوی در لیگ ملت‌ها
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو
  • تداوم بردهای تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا با شکست کویت
  • شمس آذر به استقلال باخت، اما شمایل یک تیم بازنده را نداشت
  • لیگ‌یک/ بازگشت شیرین شاگردان روانخواه در خانه
  • گزارش زنده: ملوان 0 - سپاهان 0
  • ۴+۵: معادله صعود و سقوط لیگ یک