Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@11:03:40 GMT

انقلاب اسلامی ایران بر پایه مردم طراحی شده است

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۸۸۹۲

انقلاب اسلامی ایران بر پایه مردم طراحی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، محسن سیاح، فرماندار شهرستان تایباد در جلسه هماهنگی ستاد دهه مبارک فجر شهرستان تایباد گفت: با رعایت نکات بهداشتی و رعایت پروتکل ها امیدواریم برنامه های مناسبی را در شهرستان ارائه کنیم.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان تایباد با تاکید به استفاده از ظرفیت فضای مجازی تصریح کرد: قابلیت فضای مجازی در شرایط ویژه فعلی میدتواتد بسیاری از اهداف بزرگداشت این جشن ملی را پوشش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاح ادامه داد: برنامه هایی که برای برگزاری دهه فجر امسال در نظر گرفته شده بازتابی بین المللی خواهد داشت. نسل جوان، جامعه اصلی هدف می باشد که نیاز است این ایام را برای آنان پر رنگ تر کنیم.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر تایباد افزود: انقلاب اسلامی ایران بر پایه مردم طراحی شده است و در برگزاری بزرگداشت این ایام نیز از ظرفیت مردمی شهرستان استفاده خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: مسئولین کمیته ها برنامه های خود را ارائه دهند تا در هفته آتی جلسه نهایی ستاد برگزار شود و به جمع بندی نهایی برسیم.

وی بیان کرد: از کمیته های مختلف می خواهم با خلاقیت و نوآوری به گونه ای طراحی کنند که این ایام کاملا فراگیر شود.

فرماندار تایباد در پایان اظهار کرد: خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی، تمام روستاهای تایباد از نعمت آب سالم، برق، مخابرات و راه مناسب برخوردارند، امیدواریم با گازکشی چند روستای باقیمانده تایباد صد در صد روستاها نیز از نعمت گاز بهره مند شوند.

کد خبر 5124685

منبع: مهر

کلیدواژه: تایباد دهه فجر ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه شیراز آمار کرونا کرمانشاه ایام فاطمیه شهرکرد گرگان عکس استانها شهرستان کرج شهادت حضرت زهرا س شیوع کرونا بوشهر آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۸۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد ۲۷ هزار مسافر در مرز دوغارون

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تایباد از تردد ۲۷ هزار و ۳۸۷ مسافر ایرانی و خارجی از ۲۵ اسفند ماه پارسال تا هفتم فروردین ماه امسال از مرز دوغارون خبر داد و گفت از این تعداد مسافر که به صورت قانونی در دوغارون تردد داشته اند، ۱۴ هزار و ۸۹۹ مسافر ایرانی و خارجی از گذرگاه مرزی دوغارون به سمت افغانستان خارج شده اند.

نظام الدین کارگزار افزود: همچنین طی ۱۲ روز گذشته ۱۲ هزار و ۴۸۸ مسافر ایرانی و افغانستانی از طریق معبر دوغارون وارد ایران شده اند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تایباد به بازدید گردشگران و مسافران نوروزی از بناهای تاریخی این شهرستان اشاره کرد و گفت: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تاکنون هفت هزار و ۳۲۵ مسافر و گردشگر نوروزی از آثار تاریخی، مزار مولانا زین الدین ابوبکر تایبادی، میل کرات، رباط عباس آباد و مزار شاهزاده قاسم دیدن کرده اند.

کارگزار افزود: بازدید از بناها و آثار تاریخی تایباد امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل ۱۱ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: همچنین امسال اقامت مسافران نوروزی در تایباد به نسبت تعطیلات نوروزی سال گذشته ۶۲ درصد افزایش را نشان می دهد.

سالانه بیش از یک میلیون مسافر به صورت قانونی از طریق مرز رسمی دوغارون وارد ۲ کشور ایران و افغانستان می شوند.

شهرستان تایباد ۷۲ اثر تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی ایران و یک اثر ثبت شده جهانی دارد، این شهرستان ۱۴۵ هزار نفری در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آرمان‌های فلسطین جزو اصلی‌ترین راهبرد‌های جمهوری اسلامی است
  • آرمان‌های فلسطین جز اصلی‌ترین راهبردهای نظام است
  • آرمان‌های فلسطین جزو اصلی‌ترین راهبردهای جمهوری اسلامی ایران است
  • آرمان‌های فلسطین جزو اصلی‌ترین راهبردهای جمهوری اسلامی است
  • آرمان‌های فلسطین جز اصلی‌ترین راهبردهای جمهوری اسلامی است
  • مردم از گرانی‌ها و نوسانات بازار گلایه دارند
  • مراسم بزرگداشت شهید جانباز سید محمد حسینی در فهرج
  • تردد ۲۷ هزار مسافر در مرز دوغارون
  • رهبر انقلاب: ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد