Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز-مدیرکل تأمین اجتماعی خوزستان گفت:وعده صدور کارت سلامت به جای دفترچه درمانی تأمین اجتماعی صحت ندارد و ساخته و پرداخته افراد سودجو وفرصت طلب است.

به گزارش قدس آنلاین،سیدمحمد مرعشی با بیان اینکه با حذف دفترچه‌های درمانی هیچ کارت جدید دیگری صادر نخواهد شد،افزود: برخی افراد سودجو وفرصت طلب به بهانه صدور کارت هوشمند درصدد فریب بیمه شدگان و مستمری بگیران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: عده‌ای سودجو و کلاهبردار با سوء استفاده از برخی مستمری بگیران از طریق تماس تلفنی ، ارسال پیامک یا توزیع بروشور تحت عنوان " صدور کارت سلامت جایگزین دفترچه ها " درصدد فریب مستمری بگیران و بیمه شدگان هستند که باید در این زمینه هوشیار بود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کارت سلامت تامین اجتماعی صدور کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۸۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه رایگان مادران غیرشاغل روستایی دارای سه فرزند و بیشتر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛  مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان استان گفت: ۳۰ فروردین ماه، مهلت پایانی ثبت نام مادران غیرشاغل روستایی دارای سه فرزند و بیشتر برای بهره مندی از بیمه رایگان است. محمد رضا بیدی افزود: تاکنون در مرحله نخست این طرح، ۹۰۰ مادر دارای سه فرزند خراسان شمالی در صندوق اجتماعی کشاورزان، پیش ثبت نام کرده اند. تامین مستمری پیری، مستمری بازماندگان، مستمری از کار افتادگی کلی و نقل و انتقال سوابق و پرداخت کلّ حق بیمه این افراد توسط دولت، از مزیت های این طرح است.

دیگر خبرها

  • بیمه شدگان اجباری در استان مرکزی هفت درصد افزایش یافت
  • کاهش ۱۷ درصدی مقرری بگیران بیمه بیکاری
  • افزایش ۳۷ درصدی بستری شدگان در کردستان طی ایام نوروز
  • بیمه رایگان مادران غیرشاغل روستایی دارای سه فرزند و بیشتر
  • پیش ثبت نام ۹۰۰ مادر دارای سه فرزند خراسان شمالی در صندوق اجتماعی کشاورزان
  • ۲۵ درصد از عوارض صدور پروانه به عنوان حق بیمه تأمین اجتماعی دریافت می شود
  • بسته بیمه سلامت برای بیماران مبتلا به آلزایمر و دمانس
  • بسته بیمه سلامت برای بیماران آلزایمری و دمانس
  • حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تعیین تکلیف شد
  • حق بیمه ۱۲ هزار نفر اتباع خارجی غیرآسیب‌پذیر، توسط خود بیمه‌شدگان پرداخت می‌شود