Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-18@23:45:55 GMT

صد ترانه در مرحله نهایی جشنواره موسیقی فجر

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۸۹۳۹

دبیر «جایزه ترانه» سی و ششمین جشنواره موسیقی فجرگفت: بیش از چهار هزار پرونده ترانه توسط هیات داوران «جایزه» ترانه ارزیابی و از میان آن‌ها حدود ۱۰۰ ترانه برای ارزیابی نهایی انتخاب شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

  به نقل از روابط عمومی سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر، مسلم نادعلی زاده، دبیر «جایزه ترانه» سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر در نشست شورای داوران «جایزه ترانه» سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر گفت: بیش از چهار هزار پرونده ترانه های مهر ۱۳۹۸ تا مهر ۱۳۹۹ توسط هیات داوران جایزه ترانه ارزیابی شده که پس از ارزیابی اولیه هیات داوران، حدود ۱۰۰ ترانه برای ارزیابی نهایی انتخاب شد و پس از ارزیابی نهایی، برگزیدگان معرفی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته متأسفانه بیشتر ترانه ها سطحی شده اند و دستیابی به ترانه‌هایی که شاخص‌هایی را از لحاظ حرفه ای و فنی و محتوایی داشته باشند، کار دشواری است. با همت دوستان و همکاران ارجمند امیدواریم که بتوان آثار شاخص و حرفه ای را معرفی کرد.

«جایزه ترانه» با هدف تجلیل و تشویق ترانه‌سرایان برتر، ترویج مفاهیم نو و ارزشمند در ترانه، حمایت و معرفی ترانه های برتر، به دبیری مسلم نادعلی‌زاده در سی و ششمین دوره جشنواره موسیقی فجر برگزار می‌شود. در این جایزه، متن ترانه‌هایی که از مهر ۱۳۹۸ تا مهر ۱۳۹۹ به‌صورت تک آهنگ یا در قالب آلبوم موسیقی از سوی مؤسسات یا اشخاص حقیقی پس از دریافت مجوز از دفتر موسیقی تولید و منتشر شده‌اند، توسط هیات داوران بررسی و ترانه‌های برگزیده معرفی می‌شوند.

دربازه زمانی مشخص شده بیش از چهار هزار قطعه متن ترانه با مجوز دفتر موسیقی به‌صورت تک آهنگ یا در قالب آلبوم منتشر شده‌اند، که مرحله نخست انتخاب این ترانه‌ها انجام شده است و در مرحله نهایی ترانه‌های برگزیده در سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر معرفی می‌شوند.

 

برچسب ها: ترانه ، جشنواره ، موسیقی فجر ، سی و ششمین دوره

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ترانه جشنواره موسیقی فجر سی و ششمین دوره سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر هیات داوران جایزه ترانه ترانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۸۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان میزبان بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان


رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان با اشاره به اینکه بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان با حضور وزیر آموزش و پرورش در خردادماه در اصفهان برگزار می‌شود گفت: ماهیت کلی برگزاری جشنواره تکریم کامل خیران است.
مجتبی ملااحمدی افزود: جشنواره قبلی و تعهد بیش از ۱۵۰۰ میلیاردی خیران مدرسه‌ساز استان اصفهان که عملیات اجرایی بیش از ۹۰ درصد آن آغاز شده است، انتظارات را از اصفهان بالا برده که این جشنواره در مقایسه با سال‌های قبل از کیفیت بالاتری برخوردار باشد.
وی گفت: نقش جوانان و گسترش فرهنگ مدرسه‌سازی در میان جوانان یکی از اهداف اصلی این جشنواره است که باید به آن به صورت جدی پرداخته شود.
ناصر فتحی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان هم گفت: جشنواره بیست و ششم از ستاد اجرایی تشکیل شده و در گروه‌ها، برنامه‌های متنوعی را انجام داده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری مشخص شد
  • اصفهان میزبان بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • داوران جشنواره ملی طنز و رسانه ( طنز پهلو) معرفی شدند
  • داوران جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • معرفی داوران مستند و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • معرفی آثار راه‌‌یافته به مرحله رقابتی جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • معرفی آثار راه‌ یافته به مرحله رقابتی جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • معرفی آثار راه‌یافته به مرحله رقابتی جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • معرفی داوران بخش فیلم‌های داستانی کوتاه جشنواره فیلم اقوام ایرانی
  • داوران بخش فیلم‌های داستانی کوتاه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند