Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرادی از تولید هزار و ۵۰۰ مگاوات برق در گیلان خبر داد و گفت: طبق جدول منابع و مصرف، استان گیلان هیچ مشکلی در تولید برق مصرفی خود ندارد.

«امیر مرادی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، تولید هزار و 500 مگاوات برق در گیلان را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: طبق آمار و ارقام موحود در جدول منابع و مصرف، استان گیلان هیچ مشکلی در تولید برق مصرفی خود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان قطعی برق در استان گیلان و مشکلات ناشی از آن را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: در همین زمینه قرار است جلسه‌ای ویژه در استان تشکیل شود تا شرایط کاملا و به طور دقیق مورد بررسی قرار گیرد.

 

مرادی با تاکید بر اینکه طبق گزارش‌های واصله به واحد مدیریت بحران قطعی‌های برق هم اینک به صورت جزئی و موردی اتفاق می‌افتد تصریح کرد: خبرها حاکیست احتمالا این موضوع قطع برق در سطح کشور به زودی برطرف می‌شود. 

 

وی با اشاره به اینکه هیچ مشکلی برای تولید برق در استان گیلان وجود ندارد و طبق آمارهای موجود تولید و مصرف با هم همخوانی دارند اذعان کرد: تولید استان گیلان چیزی حدود هزار و 500 مگاوات برآورد می‌شود در حالی‌که مصرف استان حدود 800 مگاوات است.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با بیان اینکه به دستور استاندار جلسه‌ای ویژه برای موضوع قطع برق در استان برگزار و موضوعات در آن مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرند ابراز داشت: برق تولید شده در استان در مدار اصلی کشور قرار می‌گیرد و شرکت برق مجبور است که این توازن را برقرار کند.

 

مرادی اقدامات انجام شده برای مهار آتش در عرصه‌های طبیعی و اراضی جنگلی استان گیلان را هم مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: ستاد مدیریت بحران از همان ابتدا و پس از دریافت هشدار قرمز، اطلاع‌رسانی لازم را در بین بخشداران، فرمانداران و دستگاه‌های خدماتی جهت آماده‌باش و مهار آتش‌سوزی انجام داد.

 

وی از انجام هماهنگی‌های لازم برای مهار آتش در شهرستان‌های مختلف استان گیلان سخن گفت و خاطرنشان کرد: از آنجا که شدت آتش‌سوزی در شهرستان‌های سیاهکل و رودسر بیشتر از سایر مناطق بوده اقدامات بسیار وسیعی برای مهار و کنترل حریق انجام شد.


 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبکه برق گیلان تولید برق استان گیلان مدیریت بحران استان گیلان تولید برق هیچ مشکلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۸۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروگاه اتمی بوشهر بیش از ۶۵ میلیون مگاوات ساعت برق تولید کرد

رضا بنازاده روز دوشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی سه هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر با حضور محمد اسلامی رئیس این سازمان گفت: ۲ واحد دیگر نیز در کنار واحد نخست نیروگاه اتمی بوشهر در دست ساخت است که با تکمیل آنها ظرفیت تولید برق نیروگاه اتمی بوشهر سه برابر می‌شود.

وی یادآور شد: نیروی انسانی یکی از مولفه‌های مهم بالندگی در نیروگاه اتمی بوشهر است که به واسطه این ظرفیت اقدام‌های ارزشمندی اجرایی شده است.

رئیس بهره‌برداری نیروگاه اتمی بوشهر تصریح کرد: ساخت سه هزار واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر اقدامی ارزشمند و راهبردی است که با توجه به اهمیتی که دارد ارمغان‌آور عمرانی و آبادانی در محدوده این شهر خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار بوشهر نیز گفت: در یک رویکردی ارزشمند با نگاه بلند استاندار و همراهی وزارت راه و شهرسازی، ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر در مسیر محله‌های تنگک - عالیشهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت.

محمدهادی رستیمان افزود: در این محدوده در کنار ساخت واحدهای مسکونی، سرانه‌های مختلف فضاهای آموزشی، بهداشتی، سبز و ورزشی دیده شده است.

وی ادامه داد: برای ساخت واحدهای مسکونی این منطقه نقشه‌های معماری متفاوتی دیده شده و با ظرفیت موجود برای ساخت حدود ۱۳ هزار واحد مسکونی جمعیتی ۵۰ هزار نفری در این محدوده اسکان پیدا می‌کنند.

رستمیان اظهار کرد: امید است شاهد رونق و تمدنی بسیار خوب در این نقطه زیبا از مرکز استان بوشهر باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • مخبر: دستگاه‌های ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور رخ ندهد
  • رکورد تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی کشور شکسته می‌شود
  • اتمام تعمیرات ۱۰۵هزار مگاوات نیروگاهی در نیمه اردیبهشت
  • تولید ۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر
  • ۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر تولید شد
  • نیروگاه اتمی بوشهر بیش از ۶۵ میلیون مگاوات ساعت برق تولید کرد
  • ذخیره کالا‌های اساسی مردم گیلان
  • برنامه‌ریزی برای تولید ۲۰ هزار مگاوات برق هسته‌ای
  • عبور تولید برق در نیروگاه شیروان از مرز ۶.۵ میلیون مگاوات
  • راه‌اندازی دو نیروگاه با ظرفیت ۱۲ مگاوات تولید برق