Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وحید سید خلیل‌اللهی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه اظهار کرد: با توجه به اقدامات انجام شده در راستای الکترونیکی کردن نسخه‌ها، اکنون ۷۰ درصد پزشکان استان اردبیل در بخش خصوصی نسخه الکترونیکی صادر می‌کنند.

وی افزود: تلاش می‌شود تا در سال ۱۴۰۰ دفترچه‌های درمانی بیمه سلامت حذف و کلیه مراحل درمان بیماران با استفاده از خدمات الکترونیکی انجام شود که این امر مزایای بسیار زیادی از جمله صرفه‌جویی اقتصادی، رعایت مسائل بهداشتی و کاهش اشتباهات نسخه‌خوانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«افراد فاقد دفترچه» بدون آزمون وسع و رایگان دفترچه دریافت کنند

مدیرکل بیمه سلامت استان اردبیل با اشاره به تعداد بستری‌های کرونایی تحت پوشش بیمه سلامت در استان، بیان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌ها را تحت پوششین بیمه سلامت تشکیل می‌دهند که بیمه سلامت برای هر بیمار ۳ تا ۵ میلیون تومان هزینه درمان پرداخت کرده است.

سید خلیل‌اللهی تاکید کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، تا پایان سال افرادی که فاقد دفترچه بیمه هستند می‌توانند به‌صورت کاملا رایگان و بدون نیاز به شرکت در آزمون وسع با مراجعه به دفاتر پیشخوان، دفترچه بیمه سلامت دریافت کنند.

پرداخت همه بدهی‌های سال قبل بیمه سلامت استان اردبیل

وی از پرداخت ۶۱ میلیارد تومان از تعهدات بیمه سلامت نسبت به مراکز درمانی خبر داد افزود: کلیه بدهی‌های سال قبل اداره کل بیمه سلامت استان اردبیل پرداخت شده و اکنون تلاش می‌شود تا تعهدات سال‌جاری نیز در اسرع وقت پرداخت شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان اردبیل گفت: منابع در همه مقاطع محدود است و باید هزینه‌ها را ساماندهی کرد، ضمن این‌که در بحث مدیریت اداری و مالی هم نیاز به تقویت این حوزه با نگاه به توانمندی‌های علمی و تجربه‌های کارشناسان و مدیران کل در استان‌ها هستیم؛ تا بتوان نتایج بهتری را کسب کرد.

- انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل بیمه سلامت استان اردبیل بیمه سلامت اردبیل افراد فاقد دفترچه بیمه سلامت استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت قراردادهای اجاره در سامانه خودنویس اجباری است

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تمامی قراردادهای اجاره برای دریافت کدرهگیری رایگان صرفا می بایست در سامانه خودنویس به آدرس https://khodnevis.mrud.ir/ ثبت شوند.  

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سامانه خودنویس جهت رفاه حال هم وطنان عزیز و در راستای نظارت و کنترل قیمت مسکن به همت وزارت راه و شهرسازی ایجاد شده است تا هم وطنان بتوانند به صورت رایگان قراردادهای ملکی خود را ایجاد و ثبت کنند.  

این سامانه به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مردم شریف ایران است و در نسخه فعلی، تمام اقلام اجاره ملک اعم از مسکونی، غیرمسکونی، مالکیت حقیقی، مالکیت حقوقی و چند مالکی در دسترس بوده، همچنین پنل مشاور املاک نیز در دسترس مشاورین املاک قرار گرفته است و ثبت مبایعه نامه نیز امسال به سامانه خودنویس منتقل می شود.  

علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در این باره اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تمامی قراردادهای اجاره برای دریافت کد رهگیری رایگان صرفاً می بایست در سامانه خودنویس به آدرس https://khodnevis.mrud.ir/ ثبت شوند.   

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس دریافت کد رهگیری در سامانه خودنویس علاوه بر اینکه توسط مشاوران املاک امکان پذیر است، توسط خود مردم به عنوان متعاملین نیز به صورت رایگان قابل دریافت خواهد بود.  

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تا کی بدون بیمه از مشاوره ازدواج استفاده کنیم؟
  • غرق شدن ۱۲ فلسطینی حین دریافت بسته‌های کمک ارسالی از آسمان
  • ثبت قراردادهای اجاره در سامانه خودنویس اجباری است
  • منظور: بودجه ۱۴۰۳ بدون کسری است +فیلم
  • خبر خوش برای مستاجران + جزئیات مهم
  • نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳ + جدول
  • اینفوگرافیک و موشن گرافیک ثبت نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • امسال چند ماه می‌توانیم بیمه بیکاری دریافت کنیم؟
  • تمدید بیمه رایگان سلامت پنج دهک نخست جامعه در سال ۱۴۰۳
  • ثبت‌نام‌ نوبت دوم آزمون سراسری‌ ۱۴۰۳ آغاز شد