Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود نهتانی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این دوره از اردوهای تیم ملی در کیش در حال برگزاری است که ریگی در وزن ۵۲ کیلوگرم و شه بخش در وزن ۵۶ کیلوگرم حضور یافت.

وی ادامه داد: بوکسورهای سیستان و بلوچستان با حضور در این دوره از اردوهای تیم ملی خود را برای حضور در رقابت های جهانی لهستان آماده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیات بوکس سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: هم‌اینک حدود ۶۰۰ ورزشکار به طور سازمان یافته در این استان در رشته بوکس مشغول فعالیت هستند.
به گزارش ایرنا بیش از ۴۶ هزار ورزشکار در قالب حدود ۵۰ هیأت استانی و ۵۰۰ هیأت شهرستانی در سیستان و بلوچستان سازماندهی شده‌اند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان تیم ملی ایران فدراسیون بوکس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان تیم ملی ایران فدراسیون بوکس سیستان و بلوچستان تیم ملی ایران فدراسیون بوکس اخبار کنکور سیستان و بلوچستان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان

معاون سیاسی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مدیرانی که هیچگونه برنامه‌ای برای خدمت کردن به مردم ندارند بهتر است استعفا و زمینه فرصت خدمت‌رسانی به سایر نیروهای توانمند را ایجاد کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، جلسه شورای اداری شهرستان دلگان با حضور معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان در سالن جلسه فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در این جلسه ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی، گفت: علیرغم تلاش دشمنان جهت کمرنگ کردن مساله حضور مردم در پای صندوق های رای اما مردم با حضورشان در انتخابات تمامی نقشه های دشمنان را خنثی و مشت محکمی به دهان دشمنان زدند.

رضا شریفی ضمن بیان اینکه برخی از جریانات داخلی همسو با معاندین تلاش های زیادی جهت کمرنگ نشان دادن و در نهایت تحریم انتخابات داشتند اما بی توجهی مردم استان و حضور حداکثری آنها بار دیگر نقشه های شوم دشمنان داخلی و خارجی را نقش بر آب کرد.

وی همچنین در ادامه به اهمیت اجرایی کردن مصوبات رهبر انقلاب در سال 1381 پرداخت و افزود: اگر مصوبات مقام معظم رهبری در سال 1381 در استان اجرا می‌شد شاهد رشد و پیشرفت زیادی در این استان بودیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هم اکنون تمامی تلاش دولت جهت اجرایی مصوبات سفر مقام معظم رهبری در استان است و لذا نیاز است مردم استان هم در خصوص اجرایی نمودن مصوبات رهبر انقلاب نهایت همکاری و همراهی را با مسئولان داشته باشند.

شریفی همچنین به عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق اشاره کرد و افزود: عملیات طوفان الاقصی و همچنین عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونسیتی و همدستانش را شکست و دروغ‌های رسانه‌ای اسرائیل و آمریکا را نقش بر آب کرد و قدرت ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد.

وی در ادامه به اهمیت تلاش مدیران جهت رفع مشکلات و رضایتمندی مردم پرداخت و بیان کرد: مدیرانی که هیچگونه برنامه‌ای برای خدمت کردن به مردم ندارند بهتر است استعفا و زمینه فرصت خدمت‌رسانی به سایر نیروهای توانمند را ایجاد کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دوره رایگان آموزش تعمیرات پیشرفته ECU خودرو در زاهدان شروع شد
  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • حضور ۹۲ هزار و ۳۴۶ نوآموز در سال تحصیلی جدیددرسیستان وبلوچستان
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • برگزاری دوره بازآموزی داوری برای ورزشکاران کوراش استان سیستان و بلوچستان
  • ۱۰۲ طرح فناورانه به مرحله داوری جشنواره شیخ بهایی راه یافتند
  • زنجان؛ میزبان اردوی دوستی کشور
  • اردوی هلال احمر کشور در زنجان آغاز شد