Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی قرمزها در گفت و گو با مهدی ترابی شرایط او در باشگاه العربی و نحوه جدایی این بازیکن را پیگیری کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از اخباری مبنی بر جدایی و فسخ قرارداد مهدی ترابی با باشگاه العربی قطر تعدادی از باشگاه های لیگ برتری خواهان جذب این بازیکن شدند. از تراکتور و سپاهان گرفته تا سایپا و یکی دو تیم دیگری که توانایی پرداخت مبلغ رضایت نامه ترابی را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل نیز شایعه شده مدیر برنامه های این بازیکن خواهان حضور ترابی در این تیم هاست.

اما موضوع این است که ترابی در آخرین تماسی که با گل محمدی داشته صراحتا به او اعلام کرده تمام تلاش خود را برای حضور در پرسپولیس و بازگشت به این تیم انجام خواهد داد و اگر نتواند به پرسپولیس بیاید راهی سایپا خواهد شد.

شنیده می شود یحیی گل محمدی در جلسه با ابراهیم شکوری و جعفر سمیعی خواستار فراهم کردن شرایط جذب مهدی ترابی و حضور در جمع قرمزها شده است، گل محمدی در این جلسه با اشاره به بازی های سنگین این تیم در ادامه مسابقات لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بر روی جذب ترابی تاکید ویژه داشته است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی ترابی پرسپولیس پرسپولیس لیگ برتر مهدی ترابی مهدی ترابی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لقبی که مهدی رحمتی به یحیی گل‌محمدی داد

یحیی گل‌محمدی، سرمربی سابق پرسپولیس متولد ۲۸ اسفند سال ۱۳۴۹ است و امروز (دوشنبه) ۵۳ سالگی‌اش را جشن می‌گیرد.

مهدی رحمتی، دروازه‌بان سابق تیم ملی و باشگاه استقلال که این فصل هدایت نساجی را بر عهده داشت، با انتشار یک استوری تولد گل‌محمدی را تبریک گفت. رحمتی در این استوری به گل‌محمدی لقب آقامعلم را داد و به زمانی اشاره کرد که سرمربی سابق پرسپولیس در مدرسه معلم او بود.

tags # سید مهدی رحمتی ، یحیی گل‌محمدی سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • لقبی که مهدی رحمتی به یحیی گل‌محمدی داد
  • مهدی ترابی با چهره متفاوت به تیم ملی رسید
  • صحبت‌های عجیب مهدی ترابی بعد از برد پرسپولیس
  • شوک به پرسپولیس؛ مهدی ترابی: اوضاع باشگاه خراب است، شاید سال آخرم در اینجا باشد!
  • بازیکن جدیدی از پرسپولیس به تیم ملی دعوت نشد
  • ترابی: شاید از پرسپولیس بروم
  • شوک مهدی ترابی به اوسمار و هواداران پرسپولیس
  • ترابی: فکر کنم سال آخر حضورم در پرسپولیس باشد
  • پشت پرده علت ناراحتی دوباره ماشاریپوف از باشگاه استقلال
  • کدام بازیکن دربی دو شماره داشت!