Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@07:36:25 GMT

۸۳ بیمار کرونایی فوت شدند/ وضعیت رنگ بندی شهرها

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۹۲۲۸

۸۳ بیمار کرونایی فوت شدند/ وضعیت رنگ بندی شهرها

به گزارش خبرنگار مهر، سیما سادات لاری، مطابق معمول روزهای گذشته در ارتباط زنده خبری، به ارائه تازه ترین آمار کرونا در کشور پرداخت.

سخنگوی وزارت بهداشت، با اشاره ع تقسیم بندی شهرهای کرونایی کشور، گفت: همچنان ۱۰ شهر قرمز رنگ در استان مازندران قرار دارند و مابقی شهرها در وضعیت نارنجی، زرد و آبی هستند.

وی با عنوان این مطلب که از دیروز تا امروز ۵ هزار و ۸۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند، افزود: مجموع بیماران به یک میلیون و ۳۳۶ هزار و ۲۱۷ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاری گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۸۳ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان به ۵۶ هزار و ۸۸۶ نفر رسید.

وی ادامه داد: تا کنون یک میلیون و ۱۲۵ هزار و ۴۹۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند.

به گفته لاری، ۴۳۴۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید بیماری و تحت مراقبت های ویژه قرار دارند.

وی افزود: تا کنون ۸ میلیون و ۵۸۰ هزار و ۱۲۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

کد خبر 5124669

منبع: مهر

کلیدواژه: آمار کرونا سیما سادات لاری شیوع کرونا ویروس کرونا آمار کرونا واکسن کرونا دیابت سیما سادات لاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ستاد ملی مقابله با کرونا پارکینسون کیانوش جهانپور پروتکل های بهداشتی سرطان آلودگی هوا سازمان بیمه سلامت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۲ درصدی سرقت از ابتدای سال تا کنون

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در رزمایش اقتدار نوروزی گفت: در سال ۱۴۰۲ انتظامی کل کشور ۹۰ شهید برای حفظ امنیت کشور تقدیم کرده است.

وی افزود: نوروز سال ۱۴۰۲ در اینجا به مردم تهران اطمینان دادیم که با آرامش به سفرهای نوروزی بروند چراکه پلیس آمادگی کامل برای حفظ نظم و آرامش دارد.

محمدیان با بیان اینکه اینکه امسال خرده فروشان مواد مخدر را به خوبی توانستیم جمع‌آوری کنیم، گفت: از ابتدای سال تا کنون کاهش ۱۲ درصدی سرقت را شاهد بودیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: مشارکت مردم در حفظ امنیت یک موضوع انکار ناپذیر است و از مشارکت خوب مردم تهران در یک سال گذشته تشکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: سعی کردیم تا با راه اندازی ۱۲۰ ایستگاه نوروزی نقاط خلع از منظر حضور پلیس را جبران کنیم.

محمدیان افزود: تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا تصادفات به ویژه تصادفات جاده‌ای را کاهش دهیم. بیش از ۳۰۰ تیم مشترک بین اتحادیه‌های صنفی و واحد نظارت بر اماکن پلیس هماهنگ شده‌اند تا با حفظ شئونات اسلامی ماه مبارک رمضان را پشت سر بگذاریم.

کد خبر 6058538

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۲ درصدی سرقت از ابتدای سال تا کنون
  • یونیسف: تا کنون ۱۳ هزار کودک فلسطینی در غزه کشته شده اند
  • لزوم افزایش میزان اوراق مشارکت شهرداری‌ها
  • آخرین آمار قربانیان کرونا، ۷ میلیون و ۶ هزار و ۱۴۹ نفر
  • ‍ افزایش ۱۸ درصدی شاخص اهدای عضو از بیماران مرگ مغزی در سبزوار
  • هزار و ۷۰۰ بیمار کلیوی با کمک خیرین از چرخه دیالیز خارج شدند
  • کدام شهرها در تعطیلات نوروز بارانی هستند؟ | هشدار قرمز هواشناسی در چند استان | در این چند روز به هیچ عنوان سفر نکنید!
  • گازگرفتگی در خودرو جان همراهان بیمار را گرفت
  • هوای یک ‌شهر خوزستان «قرمز»، یک شهر «سبز»
  • منع مصرف داروی داخلی توسط پزشکان موجب سرگردانی بیمار می شود