Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@05:34:10 GMT

تصاویر/طرح محله محور شهید قاسم سلیمانی

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۹۲۳۱

تصاویر/طرح محله محور شهید قاسم سلیمانی

با مشارکت بسیجیان طرح محله محور شهید سلیمانی با هدف جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در سطح شهر قم در حال اجراست. برای اجرای این طرح در سطح محله یک کمیته عملیاتی در مسجد محوری محله تشکیل می شود که مسئولیت کمیته بر عهده مدیر محله یا فرمانده پایگاه بسیج است.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با مشارکت بسیجیان طرح محله محور شهید سلیمانی با هدف جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در سطح شهر قم در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای اجرای این طرح در سطح محله یک کمیته عملیاتی در مسجد محوری محله تشکیل می شود که مسئولیت کمیته بر عهده مدیر محله یا فرمانده پایگاه بسیج است. این کمیته هماهنگی های لازم را میان تیم های نظارتی، مراقبتی و حمایتی به عمل می آورد؛ اعضای این کمیته در محل شامل مدیر محله، امام جماعت، پایگاه سلامت، معتمدین و خیرین هستند.
تمرکز در طرح شهید سلیمانی بر بحث پیشگیری از کرونا است. این طرح در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، دستورات فرماندهی‌کل سپاه و پیرو تفاهم‌نامه سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت، اجرا می‌شود.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات ۱۱ اسفند، از نظام جمهوری اسلامی دفاع کرد

به گزارش خبر گزاری صداو سیمای مرکز کرمان ،  حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان  در نشست شورای اداری پایان سال ۱۴۰۲ از عوامل اجرایی انتخابات در کشور و استان تقدیر کرد و افزود: به همت مجریان، انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری رقم خورد.
وی ادامه داد: این مشارکت در شرایطی رقم خورد که همه تبلیغات دشمن از ماه‌ها قبل متوجه انتخابات بود، اما ملت ایران از این آزمون سربلند بیرون آمد و به عنوان پشتیبانی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان خوش درخشیده و از نظام جمهوری اسلامی دفاع کرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان تصریح کرد: بعد از برگزاری انتخابات، سکوت مرگ‌بار دشمنان را شاهد بودیم و یأس و ناامیدی بر آنها حاکم شد.
علیدادی سلیمانی عنوان کرد: کرمان از استان‌های برتر در مشارکت انتخابات است و با تلاش عوامل اجرایی، انتخاباتی حساب شده، دقیق و بدون حاشیه شکل گرفت.
وی گفت: شکایات نامزد‌های انتخاباتی هم متوجه مجریان و ناظران نیست، بلکه در ارتباط با حوادثی است که پیرامون انتخابات رخ داد که در جایگاه خود رسیدگی می‌شوند.
علیدادی‌سلیمانی اظهار داشت: انتخابات ۱۱ اسفند ماه در کمال بی‌طرفی شکل گرفت و امیدواریم برای استان مبارک باشد و محصول آن به نفع مردم رقم بخورد.
امام جمعه کرمان به تغییر و تحول طبیعت و سال جدید نیز اشاره داشت و گفت: همزمان با تحول طبیعت، نگاه‌ها و احوالات هم باید به سمت مثبت حرکت کند. هر یک از این تغییرات، روز بهار ما و رفتن ما به سمت انسانیت و کمال است.
علیدادی سلیمانی با آرزوی توفیق در ماه رمضان گفت: روزه در فقه شرط صحت و قبولی دارد، شرایط صحت روزه ۱۰ مبطلی است که انجام آنها روزه را از صحت می‌اندازد و از سویی روزه صحیح به لحاظ فقهی، تکلیف را از گردن انسان ساقط می‌کند.
وی ادامه داد:، اما شرط قبولی روزه، این است که انسان در حال روزه‌داری غیبت نکند، تهمت نزند و ده‌ها و صد‌ها مسئله دیگر را رعایت کند تا مورد قبولی حضرت حق قرار گیرد.
* خدمت‌رسانی به خانواده شهدای گلزار با هماهنگی بنیاد شهید انجام می‌شود
علی بیگ‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان با قدردانی از مدیران حامی خانواده‌های شهید حادثه تروریستی کرمان و پیگیری مسائل آنها گفت: خانواده معظم شهدای حادثه تروریستی کرمان تحت پوشش بنیاد شهید قرار گرفتند و مدیران از این پس با هماهنگی بنیاد شهید کار خدمت‌رسانی به آنها را دنبال کنند.
وی افزود: رسیدگی به خانواده شهدای اتباع حادثه تروریستی همچنین از سوی اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری انجام خواهد شد.
* آماده‌سازی ۲۳۰۸ کلاس درس برای مسافران نوروزی
رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به دایر بودن ۱۵ پایگاه ستاد اسکان نوروزی در ۱۵ شهرستان استان برای تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ اشاره داشت و افزود: ۲۵۵ مدرسه با ۲۳۰۸ کلاس درس در استان کرمان برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است.
وی، عوامل اجرایی درگیر ستاد اسکان نوروزی استان کرمان را ۶۵۰ نفر اعلام کرد و گفت: انار، بردسیر، جیرفت، راور، سیرجان، شهربابک، شهداد، کهنوج، راین، ریگان، ماهان، بم، رفسنجان و نواحی یک و دو آموزش و پرورش کرمان، ستاد‌های اسکان دایر هستند و ۲۵ مرکز رفاهی و خانه معلم هم در استان آماده پذیرش مسافران نوروزی است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: تعدادی از مدارس به عنوان پایگاه‌های مطالعاتی دانش‌آموزان در سراسر استان برقرار هستند و رفع اشکال دانش‌آموزان در قالب طرح نذر خدمت انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۲۳ هزار نیروی هلال احمر برای ایام نوروز ساماندهی شده‌اند
  • اجرای طرح آرامش محله محور پلیس در اردبیل
  • رقابت مساجد سراسر کشور برای تبدیل شدن به پایگاه قرآنی
  • انتخابات ۱۱ اسفند، از نظام جمهوری اسلامی دفاع کرد
  • ایجاد ۱۸۸۴ فضای ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی
  • مساجد کشور برای تبدیل شدن به پایگاه قرآنی رقابت می کنند
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی در شهرک شهید سلیمانی اراک
  • یادواره شهید باکری و ۸۵۰ شهید شهرستان میاندوآب
  • عملیات اجرایی ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی در اراک کلید خورد
  • سید موسوی