Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@00:13:23 GMT

نماینده کاشمر: برخی از توریست می‌ترسند

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۹۲۴۶

نماینده کاشمر: برخی از توریست می‌ترسند

حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: باید بتوانیم فرهنگ ایرانی - اسلامی را در نوع برخورد با توریستها گسترش و ذهنیت منفی شکل گرفته از ایران را تغییر دهیم.

وی ادامه داد: بر اساس گفته کارشناسان به ازای هر سه توریست و گردشگر خارجی که وارد کشور می‌شود یک شغل ایجاد می‌گردد و رواج این صنعت ارزآوری بسیاری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کاشمر، خلیل‌آباد، بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی گفت: باید آزادسازی ارزش افزوده صنایع‌دستی در کشور خودمان اتفاق بیفتد حال آن که به طور مثال متأسفانه ۱۰ تن از سنگ‌های زینتی ایران به کشورهای دیگر صادر می‌ شود و سپس مقدار کمی از آن پس از صیقل و حکاکی به قیمت آن ۱۰ تن وارد کشور می‌شود.

نیک بین افزود: ارزش افزوده سنگهای تزئینی و قیمتی کشور ما برای دیگران است در صورتی که این اتفاق باید در کشور خود ما بیفتد که اگر حمایت کنیم علاوه بر ایجاد اشتغال، شاهد آزادسازی ارزش افزوده و ارزآوری بسیار بالا برای کشور خواهیم بود.

وی ادامه داد: در همین راستا در تلاشیم تا جاده‌ای با نام طبیعت از بایگ به سمت "نامق، ایور، ریوش، اوندر، قصون و البلاغ و از آنجا به سمت سبزوار ساخته شود که در این خصوص مذاکرات  اولیه با نمایندگان شهرستان‌های تربت‌حیدریه و سبزوار انجام و موافقت‎هایی اخذ شده‌ است.

نماینده مردم کاشمر، خلیل‌آباد، بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی گفت: روستای نامق  از مناطق دیدنی ترشیز به شمار می‌رود و با احداث این جاده بسیار زیبا شهرستان کوهسرخ از بن‌بست بودن خارج می‌شود.

نیک‌بین افزود: کاشمر باید در بخش‌های مختلف تبدیل به کانون توجه شود و اگر گردشگران بخواهند بیایند باید همه منطقه ترشیز را با هم معرفی کنیم مثلا کوهسرخ مرکز گردشگری و عروس استان خراسان رضوی در زیبایی‌های گردشگری است و کاشمر با داشتن مزار شهید مدرس می‌تواند به کانون توجه تبدیل شود.

شهرستان کوهسرخ با ۲۸ روستا به مرکزیت شهر ریوش با ۳۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری شمال شهر کاشمر و  ۲۲۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی گردشگری انگلیس مشهد سبزوار چین ایالات متحده آمریکا خلیل آباد کاشمر بردسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی گردشگری انگلیس مجلس شورای اسلامی گردشگری انگلیس مشهد سبزوار چین ایالات متحده آمریکا خلیل آباد کاشمر بردسکن اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ خراسان رضوی 

دریافت 3 MB کد خبر 845357 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم استان خراسان رضوی سازمان حفاظت محیط زیست حیوانات - یوزپلنگ آسیایی

دیگر خبرها

  • اختلال در سامانه بیمه‌های سلامت و روستایی بیماران کاشمر را به دردسر انداخت
  • ببینید | حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ خراسان رضوی 
  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای
  • جلوگیری از ورود بیش از یک میلیون توریست به ایران توسط آذربایجان + فیلم
  • جلوگیری از ورود بیش از 1 میلیون توریست به ایران توسط آذربایجان + فیلم
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • تلاش نماینده رژیم صهیونیستی در جلسه شورای امنیت برای فتنه انگیزی بین کشور‌های اسلامی
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش
  • آرسنالی‌ها از سفر به مونیخ می‌ترسند!
  • ردپای مهاجران غیرقانونی در حوادث تروریستی کشور /نماینده چابهار: دلار ۶۵ هزار تومانی در شأن مردم ایران نیست