Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-19@03:29:13 GMT

منحنی نزولی قیمت سکه و ارز + جدول

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۱۹۲۴۸

منحنی نزولی قیمت سکه و ارز + جدول

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، قیمت سکه و ارز در بازار تهران امروز هم در سراشیبی قرار دارد.

طلا و ارز قیمت میزان تغییر قیمت سکه طرح جدید 10،005،000 تومان 330،000- تومان سکه طرح قدیم 9،298،000 تومان 80،000- تومان نیم سکه 5،500،000 تومان 50،000- تومان ربع سکه 3،500،000 تومان 50،000- تومان سکه گرمی 2،080،000 تومان 20،000- تومان هر گرم طلای 18 عیار 971،000 تومان 28،900- تومان اونس طلا 1831.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
45 دلار 2.96+ دلار دلار  21،530 تومان 1،240- تومان دلار در بازار متشکل ارزی 21،320 تومان 1،135- تومان یورو 25،950 تومان 1،825- تومان یورو در بازار متشکل ارزی 25،700 تومان 1،800- تومان درهم 6،010تومان 350- تومان

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قیمت سکه سکه بازار تهران ارز 000 تومان تومان 1

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودرو امروز ۲۷ اسفند +جدول

قیمت خودرو در واپسین روزهای سال جاری یکی از کم‌رمق‌ترین بازارهای داخلی به شمار می‌رود. نوسانات بازار داخلی و مونتاژی به کم‌ترین حد خود رسیده‌اند و بسیاری از محصولات تغییر چندانی ندارد.

به گزارش مشرق، قیمت خودرو امروز، یک‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ آرامش بالایی دارد و معاملات به پایین‌ترین حد خود رسیده است. اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی بازار از نوسان بسیار پایینی برخوردار هستند و افت و خیز جزئی را تجربه می‌کنند.

تنها دو روز تا پایان سال باقی مانده و با نزدیک شدن عید، علاوه‌بر ثبات بازار ارز، دیگر بازارهای موازی همچون بازار خودرو هم به ثبات رسید و تغییرات قیمتی از هفته گذشته بسیار کمتر شده است.

با توجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز وضعیت آرامی را تجربه می‌کند.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی از آغاز امروز روند یکسانی ندارد، اما اغلب خودروهای بازار نوسانات بسیار پایینی دارند.

کوییک دنده‌ای R یکی از هاچ‌بک‌های ارزان‌قیمت بازار محسوب می‌شود که از ابتدای روز پنج میلیون تومان رشد کرده و به ۴۲۶ میلیون تومان رسیده است.

ساینا دنده‌ای S دوگانه‌سوز جزو معدود خودروهای بازار با سوخت CNG بوده که سه میلیون تومان گران‌تر از روز گذشته و با ۴۴۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

رانا پلاس یکی از سدان‌های نه‌چندان محبوب ایران خودرو به شمار می‌رود که مدل ۱۴۰۳ آن اخیراً وارد بازار شده و نسبت به روز گذشته هیچ تغییری ندارد. این خودرو با همان قیمت ۶۳۸ میلیون تومانی به فروش می‌رسد.

دنا پلاس اتوماتیک یکی از محصولات رده بالای ایرانی هم ۱۵ میلیون تومان افت قیمت را از آغاز امروز تجربه کرد و به این ترتیب لقب یکی از بیشترین تغییرات قیمت را نصیب خود کرد.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی نیز تغییر چندانی ندارد و غالباً در ثبات کامل معامله می‌شوند.

ام‌وی‌ام X۵۵ پرو اسپرت یکی از محصولات نسبتاً جدید مدیران خودرو شناخته می‌شود که از آغاز روند معاملات امروز ۱۰ میلیون تومان گران‌تر شده و با یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

فونیکس آریزو ۶ پرو که جزو سدان‌های رده بالای مونتاژی محسوب می‌شود که از ابتدای روز جاری با افت ۳۰ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به کانال یک میلیارد و ۵۹۵ میلیون تومان سقوط کرده است.

هایما ۸S جدیدترین کراس‌اوور مونتاژی ایران خودرو هم تغییر چندانی ندارد. این خودرو ۲۰ میلیون تومان ارزان شده و با یک میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پیش‌بینی قیمت خودرو

با توجه به اینکه تنها دو روز به پایان سال ۱۴۰۲ باقی مانده و فردا آخرین روز کاری امسال به شمار می‌رود، احتمالاً قیمت خودروها در همین محدوده بسته می‌شود. تجربه سال‌های گذشته نشان داده که بازار خودرو اغلب تا پایان فروردین ماه نیز شرایط باثباتی را پشت سر می‌گذارد، اما باز هم نمی‌توان نوسانات نرخ ارز را نادیده گرفت. اگر قرار باشد که با عادی شدن دوباره روند معاملات از ۱۴ فروردین، قیمت دلار باز هم صعودی شود، بدون شک روی بازار خودرو تأثیرگذار خواهد بود.

منبع:تجارت‌نیوز

دیگر خبرها

  • خرید و فروش خودرو در بازار متوقف شد + جدول قیمت
  • قیمت انواع خودرو در بازار + جدول
  • قیمت انواع خودرو در بازار +جدول
  • روند نزولی قیمت‌ها در بازار خودرو / خریداران چه کنند؟
  • تب و تاب عید در بازار سکه
  • قیمت تولیدات سایپا در بازار +جدول
  • بیت کوین در لیست 10 دارایی برتر دنیا/ اپل جایگاه طلا در جهان را می خواهد! (+جدول)
  • قیمت خودرو امروز ۲۷ اسفند +جدول
  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • برگشت دلاری قیمت ملک